بررسی پورشه کاین نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی پورشه کاین نمایشگاه اتومبیل داودی

خودرویی که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم، یکی از لوکس ترین و اسپرت ترین شاسی بلندهای بازار است. خودرویی که یکی از نمادهای اشرافیت و قدرت است و با توجه به بازه قیمتی آن، یکی از خاص ترین خودروهای بازار نیز به شمار می رود.

پورشه کاین اولین شاسی بلند برند لوکس و پر طمطراق پورشه است. این خودرو از سال 2003 وارد بازارهای جهانی شد و اولین خودروی هشت سیلندر پورشه، بعد از قطع تولید پورشه 928 در سال 1995 بود. تولید نسل اول پورشه کاین تا سال 2010 ادامه داشت تا اینکه در این سال نسل دوم این خودرو وارد بازار شد. پورشه کاین بر روی پلتفرمی مشترک با فولکس واگن توآرگ و آئودی Q7 ساخته شده است. نسل دوم پورشه کاین در سال 2014 فیس لیفت شد و برای آن یک نسخه پلاگین هیبرید نیز معرفی شد.

بررسی پورشه کاین

در ابتدای معرفی پورشه کاین تردیدهای زیادی در مورد موفقیت این برند اسپرت در ساخت خودروهای شاسی بلند وجود داشت، اما پورشه کاین با نمایش فنی فوق العاده خود، خصوصا با داشتن هندلینگ عالی و قدرت موتور باور نکردنی، به سرعت توانست یکی از عناصر قدر در کلاس خود باشد. در واقع پورشه کاین نه تنها به عنوان یک پورشه سطح بسیار بالایی از قابلیت های فنی و لاکچری را ارائه می کند، بلکه یک شاسی بلند پر قدرت است.

بررسی پورشه کاین

بدون شک لوگوی پورشه بر روی هر خودرویی که قرار داشته باشد، آن خودرو به خودی خود خودروی اسپرت و قدرتمندی خواهد بود. خصوصا این موضوع را می توان در پورشه کاین جستجو کرد که برای پورشه خودرویی استراتژیک و مهمی است. کاین طراحی اسپرت و بسیار جذابی دارد. طراحی داخلی و خارجی آن بسیار لوکس و اسپرت بوده و به راننده حس قدرت و هیجان را تزریق می کند. در هنگامی که راننده پشت فرمان پورشه کاین می نشیند، خود را در میان انبوهی از چرم بسیار باکیفیت، قطعات بسیار لوکس و امکانات خیره کننده می بیند. این ترکیب هر راننده ای را سر شوق می آورد و او را ترغیب می کند که تمام قدرت این هیولای جذاب را استخراج کند.

بررسی پورشه کاین

زمانی که راننده پدال گاز پورشه کاین را فشار می دهد، این خودرو با شتابی خارق العاده به پرواز در می آید. قدرت موتور پورشه کاین به گونه ای است که در هر سرعتی می تواند شتابی عالی را فراهم کند. این خودرو کشش فوق العاده و توانایی های فنی بالایی دارد که هر راننده ای را راضی می کند. هندلینگ این خودرو بدون شک یکی از بهترین ها در کلاس خود است و هیچگاه در هنگام رانندگی اسپرت و جاده های پر پیچ و خم راننده را ناامید نمی کند.

بررسی پورشه کاین

پورشه کاین در دو نسخه کاین و کاین S در بازار کشورمان حضور دارد و اغلب نسخه های موجود آن، مدلهای 2011 و 2012 هستند. پورشه کاین S از پیشرانه 8 سیلندر به حجم 4800 سی سی نیرو می گیرد. این پیشرانه 400 اسب بخار قدرت دارد و حداکثر گشتاور آن 500 نیوتن متر است که در دور موتور 3500 دور بر دقیقه به دست می آید. جعبه دنده پورشه کاین از نوع 8 دنده خودکار تیپ ترونیک است که نیرو رابه هر چهار چرخ منتقل می کند. شتاب صفر تا صد پورشه کاین S تنها 5.9 ثانیه است و مصرف سوخت آن 8.2 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

بررسی پورشه کاین

پورشه کاین انبوهی از آپشن ها و تجهیزات رفاهی و ایمنی را ارائه می دهد. در زیر برخی از آپشن های این خودرو در مشاهده می کنید:

سیستم روشن و خاموش شدن خودکار (Start-Stop) - گیربکس 8 دنده تیپ‌ترونیک - سیستم VarioCam Plus برای بالابردن کارایی پیشرانه - سیستم تعلیق هوایی (برای کنترل کردن خودکار ارتفاع خودرو در 8 سطح مختلف) - فرمان الکتروهیدرولیک - سیستم روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) - چراغ‌های LED - ترمز پارک الکترونیکی - سنسور عقب - کمربند مخصوص کودک در صندلی عقب - کروز کنترل - حافظه صندلی‌های جلو - سیستم گرمایشی صندلی‌های جلو و فرمان - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو به همراه فیلتر هوا - دوربین جلو و عقب - تجهیزات قابل سفارش: سیستم الکترونیکی PASM با سه حال معمولی، راحت و اسپرت - سیستم PTV Plus - سیستم کنترلی PDCC - سیستم TPM (نشان‌دهنده فشار باد لاستیک) - تایمر دیجیتالی و آنالوگ روی داشبورد - چراغ‌های زنون - سیستم PDLS Plus برای چراغ‌ها - سیستم PVTS (سیستم ضدسرقت برای مشخص کردن مکان خودرو که تنها بعضی کشورها فعال است) - کمربند مخصوص کودک در صندلی جلو - صفحه نمایش برای صندلی‌های عقب با قابلیت پخش CD، MP3 و DVD - اتصال به اینترنت از طریق سیستم PCM - سیستم هشدار دهنده نقطه کور توسط آینه‌های جانبی - سیستم نمایش دهنده و نگهدارنده اطلاعات جاده - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان عقب - سیستم ورود و استارت بدون کلید - سقف پانوراما - تیونر تلویزیون - سیستم اتصال تلفن - رادیوی دیجیتالی - سیستم صوتی Burmester (16 آمپلی‌فایر - 16 اسپیکر و ساب‌ووفر)- سیستم صوتی CDR به همراه سیستم صوتی BOSE با صفحه نمایش لمسی رنگی 7 اینچی - 14 اسپیکر و ساب‌ووفر - خروجی iPhone و iPad - USB - بلوتوث - چنجر 6 تایی - سیستم کنترلی PCM - قابلیت پخش CD، DVD و MP3 - قابلیت نگهداری 10 هزار موسیقی در حافظه PCM- سیستم PTM (سیستم طراحی شده توسط پورشه که شامل سیستم‌های مختلفی از جمله ABD و ASR می‌باشد) - سیستم PSM - قابل سفارش: سیستم PCCB- کیسه هوای راننده و سرنشین جلو - کیسه هوای جانبی و پرده‌ای - کیسه هوا روی سقف - قابل سفارش: کیسه هوای جانبی در انتهای خودرو

بررسی پورشه کاین

خرید پورشه کاین نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید پورشه کاین در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های پورشه کاین نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

پورشه کاین نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید