خوش قیافه ترین خودروهای سال 2020

خوش قیافه ترین خودروهای سال 2020

در اینجا لیستی از خودروهایی که در هر شرایطی می توانند توجهات را به خود جلب کنند را جمع آوری کرده ایم. این خودروها همگی جزو زیباترین و خوش قیافه ترین خودروهایی هستند که می توان در سال 2020 خریداری کرد.

 

 

خرید یک خودروی جدید یکی از بزرگترین تصمیمات اقتصادی است که بسیاری از افراد در طول عمر خود می گیرند. خرید خودرو یک سرمایه گذاری عمده است و خودروی شما وسیله ای است که تا سالهای سال با شما باقی می ماند و کیلومترها با شما خواهد بود. یکی از مهمترین فاکتورهایی که هر کسی در هنگام خرید خودرو در نظر میگیرد، زیبایی و طراحی آن است. در این مطلب لیستی از جذاب ترین خودروهای حال حاضر جهان را جمع آوری کرده ایم.

آلفارومئو جولیا

حتی نام آلفارومئو جولیا هم در دهان به طور جذابی ادا می شود. چه برسد به این که با این زیبای ایتالیایی در جاده های پر پیچ و خم به رانندگی بپردازید. اما زیبایی همه آن چیزی نیست که جولیا دارد. پیشرانه های قدرتمند و هندلینگ فوق العاده از جولیا یک سدان چهاردر تمام عیار ساخته اند.

آلفارومئو جولیا

ولوو V90

شاید از حضور یک استیشن واگن در لیست خوش قیافه ترین خودروها تعجب کنید، اما این استیشن سوئدی جادار و شیک است و باعث می شود که بسیاری از شاسی بلندها در مقایسه با آن بیش از حد جاگیر و بی مصرف به نظر برسند. کابین این خودرو به اندازه بیرون آن با کلاس است و با متریال بسیار با کیفیت پوشیده شده است.

ولوو V90

پورشه 911

پورشه 911 فرم کاملا آشنایی دارد و سالهای سال است که از الگوی خود پیروی می کند. اما تمامی نسخه های آن از جمله کوپه سنتی، تارگای سقف باز و کابریولت کاملا جذاب و چشم نواز هستند.

پورشه 911

مرسدس بنز GT

مرسدس بنز AMG GT کوپه حالت خاصی دارد که حتی در زمانی که ایستاده است انگار با شتاب زیاد در حالت حرکت می باشد. مرسدس بنز GT کوپه ترکیبی از توانمندی های یک خودروی عضلانی و استایل یک خودروی لاکچری به خوبی مهندسی شده است. اما این خودرو بسیار فراتر از یک چهره زیباست و پیشرانه V8 چهار لیتری آن با تولید 630 اسب بخار قدرتی فوق العاده را در اختیار می گذارد.

مرسدس بنز GT

 مزدا 3 مدل 2020

خودروهای مزدا به گونه ای طراحی می شوند که از نظر زیبایی و توانایی های فنی با خودروهای به مراتب گرانتر از خود قادر به رقابت باشند. مزدا 3 جدید در نسخه های سدان و هاچبک ساخته می شود و هر دوی آنها جذاب، پر انرژی و مدرن به نظر می رسند.

 مزدا 3 مدل 2020

کیا استینگر

کیا استینگر ثابت می کند که شما نیازی نیست که برای داشتن یک سدان اسپرت با ظاهر فوق العاده پول خیلی زیادی را خرج کنید. کیا استینگر طراحی خارجی بسیار جذاب با رنگ های زنده ای دارد و از آن مهمتر پیشرانه های قدرتمند چهار سیلندر توربوشارژ 255 اسب بخاری و V6 توئین توربو 365 اسب بخاری به همراه گزینه تمام چرخ محرک باعث می شوند که هیچ جای ایرادی از استینگر وجود نداشته باشد.

کیا استینگر

ولوو S90

خودروی استیشن واگن ولوو V90 در لیست ما حضور داشت. پس عادلانه است که نسخه سدان S90 نیز با آن حجم بالای آپشن ها و امکانات ایمنی خود نیز در لیست جا داشته باشد. طراحی خارجی پیچیده این خودرو با کابین ساده، شیک و جذاب آن همراه شده است. این خودرو با موتوری که قابلیت سوپرشارژ و توربوشارژ را دارد، 400 اسب بخار توان تولید کرده و به زیبایی بین عملکرد و جذابیت یک تعادل ایجاد می کند.

ولوو S90


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید