با کیفیت ترین خودروهای لوکس و ممتاز سال 2020

با کیفیت ترین خودروهای لوکس و ممتاز سال 2020

همواره کیفیت و قابلیت اطمینان با خودروهای لوکس عجین شده است و برندهای معتبر و ممتاز معمولا سعی در تولید خودروهایی با بالاترین کیفیت ممکن داشته اند. اما در سال 2020 برخی از این برندها در لیست باکیفیت ترین های JD Power با تنزل رتبه مواجه شده و برخی دیگر نیز عملکرد درخشانی داشته اند. در این مطلب بهترین خودروهای لوکس در کلاس های مختلف در سال 2020 معرفی شده اند.

خودروی لوکس کوچک: آئودی A3

این خودروی لوکس کوچک در ابتدا به صورت هاچبک عرضه می شد، اما از سال 2015 نسخه های سدان و کابریولت نیز به آن اضافه شد. این خودرو از بسیاری از المان های خودروهای بزرگتری و لوکس تر آئودی بهره مند است.

آئودی A3

خودروی لوکس جمع و جور: جنسیس G70

جنسیس این خودرو را به عنوان یک نام کاملا جدید در سال 2017 معرفی کرد. این خودرو کوچکترین خودروی برند جنسیس است و به کسب مقام با کیفیت ترین خودروی لوکس جمع و جور ادامه می دهد.

جنسیس G70

خودروی لوکس سایز متوسط: کادیلاک CT5

کادیلاک سدان جدید CT5 را در سال 2020 برای اولین بار و با دو نسخه اسپرت و لاکچری معرفی کرد. کادیلاک CT5 که بر اساس پلتفرم دیفرانسیل عقب کادیلاک ساخته شده است، دارای حالت فست بک است و از یک طراحی سیال و مدرن بهره می برد.

کادیلاک CT5

خودروی لوکس بالاتر از سایز متوسط: کادیلاک CT6

خودروی پرچمدار برند کادیلاک جدیدترین طراحی و استایل به روز این کمپانی را به نمایش می گذارد. همچنین این خودرو در داخل کابین خود نیز بسیار لوکس است. حتی در نسخه های پایه نیز این خودرو با آپشن ها و امکانات انبوهی عرضه می شود.

کادیلاک CT6

خودروی لوکس بزرگ: BMW سری 8

خودروی اسپرت و کوپه BMW سری 8 برای اولین بار در سال 1990 معرفی شد. اما بعد از 20 سال، اکنون مجددا این کوپه لوکس بازگشته است. موتور V12 این خودرو حذف شده است، اما موتور V8 توئین توربوی آن در نسخه M850i توان بسیار بیشتری نسبت به نسل قبل خود ارائه می کند.

BMW سری 8

شاسی بلند لوکس کوچک: جگوار E-PACE

اولین خودروی تاریخ جگوار که در گزارش های موسسه JD Power مقام اول یک کلاس را کسب کرده است، کراس اور الکتریکی جگوار E-Pace است. در طراحی این خودرو از المان های خودروی بزرگتر F-PACE استفاده شده است که البته در ابعاد کوچکتری ساخته شده اند.

جگوار E-Pace

شاسی بلند لوکس جمع و جور: کادیلاک XT4

کوچترین شاسی بلند در سبد محصولات کادیلاک، XT4 است که در بازار شلوغ شاسی بلندهای جمع و جور لوکس درخشان ظاهر شده است. کادیلاک XT4 با داشتن چراغ های LED خطی و عمودی در جلو، به راحتی به عنوان یک کادیلاک قابل تشخیص است.

کادیلاک XT4

شاسی بلند لوکس سایز متوسط: لکسوس GX

امروزه بسیاری از شاسی بلندهای موجود در بازار (از جمله لکسوس RX)  کراس اورهایی هستند که بر روی پلتفرم خودروهای سواری ساخته شده اند. اما لکسوس GX شاسی بلندی با توانایی آفرود بالا است که بر پایه همان پلتفرم تویوتا 4Runner ساخته شده است.

لکسوس GX

شاسی بلند لوکس بزرگتر از متوسط: BMW X6

بیش از 10 سال قبل BMW خودروی شاسی بلند X6 را معرفی کرد که یک شاسی بلند کوپه است که ویژگی های یک خودروی شاسی بلند را با یک حالت سقف کوپه-مانند ترکیب کرده است. برای سال 2020 BMW نسل سوم این شاسی بلند محبوب را معرفی کرده است.

BMW X6

شاسی بلند لوکس بزرگ: کادیلاک اسکالید

بزرگترین شاسی بلند لوکس در بازار آمریکا کادیلاک اسکالید است که با داشتن جلوپنجره بزرگ کروم، چراغ های LED خطی عمودی بی همتا و رینگ های 22 اینچی آلومینیومی توجهات را به خود جلب می کند.

کادیلاک اسکالید


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید