10 دلیل مهم برای خرید سری 3 بی ام و نمایشگاه داوودی

10 دلیل مهم برای خرید سری 3 بی ام و نمایشگاه داوودی

علاقمندان به خودروهای لوکس همواره در جستجوی بهترین خودرو برای داشتن تجربه شگفت و لذت بخش از رانندگی هستند. به همین دلیل به عنوان اولین گزینه به سراغ خودروهای حرفه ای BMW ساخت کشور آلمان می روند. در این مقاله قصد داریم شما را با سری 3 بی ام و نمایشگاه داوودی آشنا کنیم که دارای امتیازات و آپشن های فوق العاده برای رانندگی مهیج در تمام سنین است. گزینه های چشمگیر سری 3 بی ام و نمایشگاه داودی در طراحی موتور، فضای داخلی و مجموعه ای از امکانات که به طور شایسته ای در اختیار علاقمندان خودرو BMW قرار داده

تغییرات جدید ارائه شده در سری 3 بی ام و نمایشگاه داودی چیست؟

حتما علاقمند هستید در مورد تغییرات و آپشن هایی که در سری 3 بی ام ارائه شده بیشتر بدانید. برای این خودرو در سال 2019 طراحی مجدد به طور کامل صورت گرفته که سیستم سواری این خودرو نسبت به تیپ 2017 آن تغییرات چشمگیر و متفاوتی داشته است. تغییرات رنگ سری 3 بی ام و  نسبت به تنوع رنگ تیپ 2018 زیاد نبوده و بسیاری از ابزارها و امکانات سری 3 بی ام و 2018 را دارد.

10 مزیت مهم سری 3 مدل BMW

  1. طراحی کابین مجلل و راحت

 نشستن بر روی صندلی های مخملی و باکیفیت سری 3 بی ام و تجربه آرامش بخش خوشایند از سواری در یک خودرو لاکچری را به خوبی منتقل میکند. همچنین طراحی داخلی کابین با ابزار و اثاثیه لوکس چرمی با کیفیت انجام شده که سنگ تمام را در طراحی حرفه ای سری 3 بی ام و 2018 گذاشته است. صندلی های این خودرو قابلیت تنظیم در موقعیت های مختلف را داشته که برای راحتی سرنشینان می توان آن را به مدل اسپرت تغییر داد. ظرفیت خودرو برای 5 نفر است که سرنشینان خودرو در طی سفرهای طولانی هیچ گونه آزردگی خاطر و خستگی را احساس نخواهند کرد. و در نهایت ترکیب زیبا و بی عیب و نقص چوب و چرم در طراحی فضای داخلی سری 3 بی ام و نمایشگاه داودی جای هیچگونه خلائی را در کابین باقی نخواهد گذاشت. پادری درب ها از جنس آلومنیوم و غربیلک فرمان پوششی چرم مجهز به دکمه های چند منظوره است. صفحه کیلومتر خودرو طراحی منحصر به فردی دارد و سیستم تهویه هوا، سیستم صوتی نیز برای هر فردی بسیار جالب توجه خواهد بود. همچنین نورپردازی های سفید و نارنجی خیره کننده داخل کابین فضای مهیج و لوکس تر را ارائه خواهد کرد.

خرید بی ام و سری 3 نمایشگاه داودی

  1. فضای گسترده

با انتخاب مدل های Gran Turismo یا Sport Wagon فضای گسترده ای را در خودرو های نسبتا کوچک سری 3 بی ام و خواهید داشت. این ابعاد 25 فوت مکعب با احتساب صندلی های جلو و بیش از 50 فوت مکعب با احتساب صندلی های عقب که قابلیت تاشو دارند، می رسد که فضایی بسیار چشمگیر و غیر قابل باور در خودرو سری 3 بی ام و نمایشگاه داوودی است.

  1. سیستم iDrive منحصر به فرد

سیستم اختصاصی Infotainment BMW که با نام iDrive معروف است یکی از منحصر به فرد ترین طراحی های سری 3 بی ام و محسوب می شود. این سیستم امکان دستیابی سریع و اسان به امکانات خودرو را در هر وضعیتی به  افراد می دهد. بسیاری از کارشناسان، iDrive را یکی از بهترین سیستم های اختصاصی خودرو می دانند که در سری 3 BMW بصوت حرفه ای ارائه شده است. در واقع iDrive صفحه لمسی پیشرفته ای است که پاسخ سریع، به درخواست سرنشینان می دهد، منوهای ناوبری ساده ای داشته و همچنین قابلیت نوشتن با انگشت را به واسطه تاچ پد آن دارد.

خرید لوکس ترین خودرو های 2019 در مشهد

  1. موتور قدرتمند

با وجود چندین پیشرانه جداگانه و چشمگیر، مدل BMW 3 سری 2018 برای رانندگان همه نوارهای جذاب را خواهد شد. اگرچه مدل پایه بی ام و مجهز به یک موتور چهار سیلندر با قدرت 180 اسب بخار است، اما نسخه های پیشرفته آن شامل یک سری 240 اسب بخار با همان توربو چهار یا یک موتور شش سیلندر 320 اسب بخاری است. اما در نهایت همه مدل ها از گیربکس اتوماتیک هشت سرعته بهره مند هستند. با این حساب هنگام سواری با سری 3 بی ام و نمایشگاه داوودی خواهید دید اوج سرعت و شتاب در این خودرو با هیچ خودروی هم رده قابل مقایسه نخواهد بود.

  1. فاکتورهای پیشرانه، سوخت مقرون به صرفه

اگر مصرف سوخت BMW سری 3 کمی شما را برای انتخاب این خودرو مستأصل نموده جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود اگر بدانید توربایدیل 180 اسب بخاری را در اختیار دارید که EPA با تخمین 31 خط بزرگراه در شهر، 43 مایل در هر گالن مصرف سوخت دارد. همچنین سری 3 BMW نیز به عنوان یک هیبرید پلاگین، 248 اسب بخار قدرتمند است. در این صورت رانندگی های درون شهری یا در بزرگراه با این خودرو از مصرف سوخت بهینه ای بهره مند است.

سری 3 بی ام

  1. مدل M از سری خودرو های بی ام و

آیا تمایل دارید یک خودرو لوکس اسپرت داشته باشید که در نوع خود بینظیر باشد؟ می خواهید خودرویی داشته باشید که در قدرت و جسارت سرعت حرف اول را بزند؟ ما به عنوان بهترین خودرو اسپرت لوکس مدل M3 از سری خودروهای بی ام و را به شما پیشنهاد می دهیم. این خودرو محبوب به لطف موتور شش سیلندر 425 اسب بخاری توئین توربو 425 اسب بخاری است. همچنین می توانید از تجربه استفاده سیستم تعلیق، ترمزهای دقیق و فرمان های بیرونی هوشمند که طراحی جسورانه، حرفه ای و اسپرت دارد لذت ببرید.

  1. امتیازات برجسته تست تصادف

می توان گفت سری 3 بی ام و نمایشگاه داوودی مدل 2018 با مشخص شدن به عنوان دارنده برتر ایمنی که از ایمنی حرفه ای در بزرگراه و جاده ها برخوردار است، یکی از ایمن ترین خودروهایی است که می توانید خریداری کنید. همچنین مفتخر به دریافت رتبه بندی تست تصادف پنج ستاره از سازمان ملی بزرگراه و ایمنی ترافیک شده است. اگر به عنوان یک راننده حرفه ای مقید به رعایت نکات ایمنی و مشتاق استفاده از ابزارهای کاربردی ایمنی هوشمند در خودرو هستید خرید سری 3 بی ام و نمایشگاه داودی را به شما پیشنهاد می کنیم.

  1. قابلیت Shadow Sport

می توانید در شب خودرویی جذاب و چشمگیر داشته باشید که با استفاده از بسته Shadow Sport این امکان در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

خرید بی ام از نمایشگاه داوودی

  1. قابل اطمینان در رانندگی با پیش بینی بالا

با توجه به JD Power and Associates Vehicle Dependability Study  یا VDS ، در مورد قابلیت اطمینان سری 3 بی ام و در مقایسه با دیگر خودروها از قابلیت اطمینان در رانندگی با سطح بالاتری بهره مند است.

  1. دستاورد گسترده صنعت

رانندگان و کارشناسان صنعت خودرو به اتفاق قبول دارند که سری 3 بی ام  2018 یکی از بهترین خودروهای لوکس سدان است که می توانید خریداری کنید. این اتومبیل به عنوان یکی از اتومبیل های پرطرفدار در لیست 10 خودرو برتر جهانی قرار گرفته است.

خرید انواع بی ام در نمایشگاه داوودی مشهد

خرید سری 3 بی ام نمایشگاه داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید خودرو سری 3 بی ام و نمایشگاه داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سری 5 بی ام و، سری 7 بی ام و نمایشگاه داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید