شکار فراری هیبریدی پیش از رونمایی

شکار فراری هیبریدی پیش از رونمایی

اولین مدل هیبریدی فراری با قدرت 986 اسب‌بخار تا 15 روز دیگر رونمایی خواهد شد.

 

نکته حیرت‌انگیز درباره محصول جدید مارانلویی‌ها قوای محرکه هیبریدی این خودرو است. مدیرعامل فراری لوئیس کامیلری پیش‌تر از زمان‌بندی دقیق عرضه محصول جدید خبر داده بود. بنابراین می‌توانیم مطمئن باشیم که تاخیری در این رونمایی ایجاد نخواهد شد.

کامیلری اطلاعات دقیق‌تری از این خودرو ارائه نداده است ولی این نکته را تایید کرده است که محصول جدید جایگاهی بالاتر از 812 سوپرفست خواهد داشت. درباره این کوپه اسپرت می‌دانیم که خروجی پیشرانه آن 986 اسب‌بخار است. رقم دقیق قدرت خودروی جدید به صورت تصادفی در تالارهای گفتگوی سایت Ferrari Chat لو رفته بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پیشرانه اصلی این قوای محرکه هیبریدی به صورت شش سیلندر Vشکل دو توربو خواهند بود. اما از آنجایی که قدرت آن از ابرخودروی لافراری نیز بیشتر است، احتمال دیگری می‌رود که این یک بلوک هیبریدی شده هشت سیلندر V شکل باشد.

در پاسخ به برخی از ابهامات باید گفت که این خودرو به واقع جانشین مدل لافراری نخواهد بود. هما‌نطور که مک‌لارن اسپیدتیل به عنوان جانشین P1 معرفی نشد. جسته و گریخته درباره قیمت این خودرو نیز اطلاعاتی در دست است. به گفته سایت فراری چت، این خودرو احتمالاً 600 هزار یورو یا معادل 670 هزار دلار قیمت خواهد داشت.


تگ ها فراری

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید