هرآنچه در مورد BMW 330i Sedan نمایشگاه داوودی باید بدانیم

هرآنچه در مورد BMW 330i Sedan نمایشگاه داوودی باید بدانیم

BMW 330i Sedan نسل ششم سری 3 بی ام و در نمایشگاه داودی می باشد که مطابق با سلیقه خاص پسندان طراحی و روانه بازار جهانی شده است. جوانانی که طرفدار اتومبیل های اسپرت هستند نیز از این خودرو استقبال می کنند، چرا که ظاهر شکیل و اسپرت این خودرو در شمایل یک سواری خانوادگی طرحی جذاب و دوست داشتنی است که بر شمار طرفداران اتومبیل BMW 330i در نمایشگاه داوودی نیز می افزاید. اگر کنجکاو شده اید که در رابطه با اتومبیل های سری 3 بیشتر بدانید بهتر است سری به نمایشگاه اتومبیل داودی در مشهد بزنید، ما نیز در این مق

BMW 330i Sedan خودرویی همه فن حریف

BMW 330i(مدل سدان) نه تنها فضای زیادی را ارائه می دهد بلکه لذت رانندگی اسپرت و مهیج را نیز به همراه دارد. این خودرو پر از ایده ها و آپشن های خلاقانه است که کاربردی بی نقص را در اختیار رانندگان می گذارد. اتومبیلBMW 330i  در نمایشگاه داوودی با طراحی اسپرت ، هیجان انگیز و فضای سخاوتمندانه و بزرگ خود، یک خودروی بی نظیر را معرفی می کند.

مهارت متخصصان کمپانی بی ام و در ساخت اتومبیل های چند منظوره با آپشن های بروز و مدرن قابل تحسین است بگونه ای که با خرید BMW 330i Sedan در نمایشگاه داوودی می توانید علاوه بر رانندگی مهیج در اتومبیل اسپرت و پر شتاب، لذت اتومبیل سواری خانوادگی را تجربه کنید. درواقع BMW 330i Sedan در نمایشگاه داوودی خودرویی برای تمام سنین است و امکاناتی در خور برند های مطرح آلمانی را در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد پس با خرید لوکس ترین خودروهای BMW در نمایشگاه اتومبیل داوودی تجربه متفاوتی از رانندگی را رقم بزنید.

مشخصات فنی BMW 330i Sedan

  • نام و مدل اتومبیل: BMW 330i
  • کلاس اتومبیل: سدان
  • وزن: 1570 کیلوگرم
  • ابعاد خودرو: طول 4633 میلی متر، عرض 2031 میلی متر، ارتفاع 1429 میلی متر
  • تعداد فضای سرنشینان: 5
  • رنگ بدنه: متالیک
  • نوع موتور: توربو شارژ
  • حجم موتور: 1998
  • حداکثر سرعت: 250
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه): 5/8
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت: 5/9 لیتر در 100 کیلومتر
  • تعداد سیلندرها: 4
  • تعداد سوپاپ ها: 16
  • محل قرار گیری موتور: جلو خودرو
  • ظرفیت باک: 60 لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 252
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 350
  • نوع جعبه دنده: خودکار
  • تعداد دنده (جلو): 8 دنده اتوماتیک دارای سیستم کروز و عادی و اسپورت
  • نوع سیستم تعلیق: M Sport
  • میزان تولید CO2: 173 گرم در هر لیتر
  • استاندارد آلایندگی: یورو 6
  • ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا 5ستاره EURONCAP :
  • کلاس بدنه: سواری
  • سال تولید: 2018
  • کارخانه تولید کننده: بی ام دبلیو

نکته: بهتر است بدانید که ارقام مربوط به مصرف سوخت، انتشار CO2 و میزان مصرف انرژی در اتومبیل بی ام و 330 آی به اندازه چرخ و تایر بستگی دارد و مصرف سوخت مطابق با چرخه رانندگی ECE تعیین می شود.

امکانات و آپشن های Sedan BMW 330i

خودروهای بی ام و به امکانات لوکس و آپشن های رفاهی مدرن معروف هستند بطوریکه در اتومبیل های سری 3 بویژه با خرید BMW 330i Sedan در نمایشگاه داوودی می توانید بهترین امکانات رفاهی برند بی ام و را دریافت کنید. جالب است بدانید که طراحی و آپشن های بی نظیر کمپانی بی ام و به عنوان استاندارهای جهانی در تولید خودروهای سایر برند ها نیز اعمال می شود. اتومبیل BMW 330i Sedan در نمایشگاه داوودی امکانات رفاهی و سیستم امنیتی بی نظیری دارد که با مراجعه به نمایشکاه اتومبیل داودی و مشاوره با متخصصین فنی نمایشگاه می توانید از تمامی امکانات این خودرو مطلع شوید. در ادامه اطلاعاتی از آپشن های این خودرو لوکس را در اختیارتان می گذاریم.

آپشن های: BMW 330i Sedan رادار جاده ای (اصلی)، رادار تابلو خوان، رادار تشخیص عابر، رادار بین خطوط، رادار جانبی، سنسور پارک، سنسور باران، اتو هلد، اتو پارک، دنده پشت فرمان، ترمز دستی برقی، دوربین 360 درجه، آینه تاشو، آینه فتو کرومیک، بلوتوث، کروز کنترل، چراغ شور، مموری صندلی، صندوق برقی، هد آپ، وکیوم، کلید OFF استارت،ESP ، سانروف، دوربین عقب، صندلی چرم، ماساژور، پرده عقب برقی، نویگیشن، سیستم اکو و اسپورت، کی لس استارتر، کولر دوال، ایربگ فول، مانیتور بزرگ، زنون چرخشی، مانیتور پشت صندلی، 2سردکن (صندلی های جلو)، 4 گرم کن(تمامی سرنشینان) ، سیستم صوتیHarman kardon، کیتM، سیستم فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع بصورت برقی.

طراحی لوکس درخودرو BMW 330i Sedan

طراحی داخلی BMW 330i Sedan

اتومبیل BMW 330i Sedan شخصیتی اصیل با ظاهری الهام بخش دارد. عناصر و سطوح منحصر به فرد کروم در رنگ های براق و سیاه براق، بر طراحی اسپورت فضای داخلی نیز تأکید دارند. امکانات و آپشن هایی که در فضای داخلی تعبیه شده حس متفاوتی از رانندگی را انتقال می دهد. بی شک نشستن روی صندلی های چرمی و در اختیار داشتن جعبه دنده فوق پیشرفته و اسپرت از قابلیت های مورد علاقه جوانانی است که می خواهند لذت سفر با خودرو خانوادگی و اسپرت را تجربه کنند. قابلیت هایی که بصورت اتوماتیک روی فرمان و کنار دنده تعبیه شده یک سیستم فوق حرفه ای و تمام اتومات را در اختیار شما قرار می دهند، بگونه ای که حتی برای تنظیم آینه ها نیازی نیست مدام درگیر بالا و پایین کردن آینه شوید و می توانید بصورت هوشمند این کار را انجام دهید. با خریدBMW 330i Sedan  در نمایشگاه داوودی و مشاهده طراحی داخلی بلافاصله پی خواهید برد که این خودرو یک مدل متمایز در بی ام وی های سری 3 است که گویی برای گردش های خانوادگی ساخته شده است، پس برای خرید تردید نکنید و خودرویی لوکس و جوان پسند را در اختیار خانواده خود قرار دهید.

طراحی بیرونی BMW 330i Sedan

اتومبیل BMW 330i Sedan در نمایشگاه داوودی در همان نگاه اول بینندگان را فریب می دهد، بطوریکه محو طراحی جذاب و اسپرت این خودرو می شوند. از زیبایی های طراحی بیرونی این مدل می توان به خط های خمیده در سقف و روی کاپوت خودرو اشاره کرد که نمایی از اتومبیل خانوادگی 4 درب را در قالب طراحی اسپرت نشان می دهد. ساختار کشیده و خطوط برجسته روی بدنه خودرو یک رانش رو به جلو و پویا را منتقل می کند. در نمای جانبی، پنجره ها و خط سقف بر شخصیت کلاسیک و اسپورت اتومبیل تأکید می کنند، در حالی که چراغ های L شکل در عقب شکل گسترده ای از وسیله نقلیه را نشان می دهند. طراحی چراغهای جلو Adaptive LED  بگونه ای است که به وسیله خطوطی شکسته و به جلو پنجره کلیوی شکل متصل شده و حالتی خشن گونه از خودرو BMW 330i Sedan در نمایشگاه داوودی را نشان می دهد. استفاده از چراغ های LED دو قلو باعث می شود تا ابهت این خودروی لوکس و زیبا بیافزارید و این خودرو از فاصله دور قابل تشخیص باشد.

 خرید اتومبیل بی ام و 330 آی در نمایشگاه داودی

اتومبیل  بی ام و  330 آی تنها یکی از خودروهای لوکس موجود در نمایشگاه داوودی است  که از این میان می توان به انواع لوکس ترین خودروهای 2019 نیز اشاره کرد. در نمایشگاه اتومبیل داوودی کلکسیونی از برندهای معروف در کنار هم قرار گرفته اند تا امکان رانندگی مهیج را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. شما نیز با مراجعه به سایت نمایشگاه اتومبیل داوودی می توانید علاوه بر آگاهی از مشخصات فنی و آپشن های مورد نظر قبل از خرید BMW 330i Sedan در نمایشگاه داوودی از مشخصات سایر مدل های بی ام و نیز مطلع شوید. با اعتماد به خدمات نمایشگاه داودی می توانید دستیابی به خودروهای کم یاب مورد علاقه خود را به  متخصصین خودرو داودی بسپارید


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید