ستاره های BMW به آرمیتاژ آمدند!

ستاره های BMW به آرمیتاژ آمدند!

در روزهای پایانی ماه آذر 98 نمایشگاهی ویژه در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد برپا شده است. نمایشگاهی که خودروهای لوکس BMW و مینی عاملیت داودی را برای بازدید عموم در این مرکز خرید مهیا کرده است.

در این روزهای سرد پایانی پاییز، رویدادی در مدرن ترین مرکز خرید مشهد در حال برگزاری است که گرمای آن حال و هوایی ویژه به این مرکز خرید داده است. با ورود به برج آرمیتاژ با صحنه ای مواجه می شویم که به سرعت سطح آدرنالین را در بدن بالا می برد و چشم ها را به خود خیره می کند. هرچند که دیدن کالاهای لوکس و جذاب در این مرکز خرید چیز عجیبی نیست، اما دیدن چند خودروی فوق العاده جذاب و لوکس در مرکز طبقه همکف، چیزی نیست که بتوان به راحتی انتظار آن را داشت. به همین دلیل نیز تقریبا تمامی بازدیدکنندگانی که به آرمیتاژ وارد می شوند، با حالتی آمیخته از هیجان و تعجب به سمت این خودرهای لوکس می آیند و چند دقیقه ای را صرف بررسی آن ها و شرایط فروش ویژه آنها می کنند.

نمایشگاه اتومبیل داودی bmw و مینی در آرمیتاژ

از 22 آذر 1398، نمایشگاهی تحت نظر عاملیت داودی (عاملیت مجاز فروش خودروهای BMW و مینی پرشیاخودرو) در مرکز خرید آرمیتاژ برپا شده است. در این نمایشگاه برخی از مدلهای جذاب BMW به همراه یک خودروی کاملا جدید و جذاب، یعنی مینی کوپر، به نمایش درآمده اند. مینی کوپر در این عاملیت برای اولین بار به مشهد آمده است و جذابیتی فوق العاده برای بازدیدکنندگان دارد.

نمایشگاه اتومبیل داودی bmw و مینی در آرمیتاژ

نمایشگاه اتومبیل داودی به عنوان بزرگترین مرکز فروش خودروهای لوکس در شرق کشور، با دهها سال سابقه در زمینه خرید و فروش انواع خودروهای لوکس و خارجی، مدتی است که عاملیت پرشیا خودرو، واردکننده رسمی محصولات ب ام و و مینی را در شهر مشهد دریافت کرده است. بنابراین امکان خرید انواع محصولات BMW و مینی با شرایط فروش ویژه نقدی و اقساطی در نمایشگاه اتومبیل داودی فراهم است. همچنین انواع محصولات BMW و یک عدد خودروی مینی در عاملیت داودی حضور دارد که مشتریان گرامی می توانند ضمن بازدید از آنها، از مشاوره های کارشناسان نمایشگاه اتومبیل داودی استفاده کنند.

نمایشگاه اتومبیل داودی bmw و مینی در آرمیتاژ

همانطور که ذکر شد، خودروی مینی در این نمایشگاه برای اولین بار در شهر مشهد به نمایش درآمده است. در این نمایشگاه یک دستگاه مینی کوپر آبی رنگ به عنوان نماینده این برند کهنه کار انگلیسی حضور دارد و جذابیت خاصی به این غرفه داده است. خودروهای مینی به عنوان خودروهایی اسپرت و جوان پسند شناخته می شوند که در سرتاسر جهان طرفداران بیشماری دارند. پس از اینکه ب ام و مالکیت مینی را در اختیار گرفت، خودروهای مینی با تکنولوژی و کیفیت مثال زدنی این کمپانی آلمانی تولید می شوند.

نمایشگاه اتومبیل داودی bmw و مینی در آرمیتاژ

در این نمایشگاه همچنین چند محصول از BMW نیز حضور دارند. یکی از این محصولات، ب ام و سری 2 با کد 218 اکتیو تورر است. این خودرو خودرویی از کلاس مینی ون های لوکس بوده و گزینه ای ایده آل برای استفاده شهری به شمار می رود. دیگر محصول موجود در این نمایشگاه، دو دستگاه از ب ام و سری 3 با کدهای 320 و 330 هستند. ب ام و سری 3 به عنوان یکی از محبوب ترین و موفق ترین محصولات ب ام و در جهان، در بازار ایران نیز طرفداران پر و پا قرصی در میان لوکس سواران دارد. BMW سری 3 با داشتن طراحی اسپرت و موتور قدرتمند همچنین گزینه ای بسیار جذاب و جوان پسند بوده و می تواند در غیاب رقبایی مانند مرسدس بنز کلاس C، گزینه ای ایده آل برای جوانان به شمار آید.

نمایشگاه اتومبیل داودی bmw و مینی در آرمیتاژ

این نمایشگاه تا اواخر دی ماه در مرکز خرید آرمیتاژ واقع در بولوار هفت تیر مشهد ادامه خواهد داشت و کارشناسان عاملیت داودی با حضور در این مرکز خرید پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان خواهند بود.  


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید