معرفی نیسان ایکس تریل نمایشگاه اتومبیل داودی

معرفی نیسان ایکس تریل نمایشگاه اتومبیل داودی

ایکس تریل یکی از موفق ترین محصولات نیسان است که در بازارهای آمریکا و اروپا با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و به یکی از پرفروش ترین خودروهای کلاس خود تبدیل شده است.

خودروهای نیسان همواره خودروهایی محبوب در بازار ما بوده اند. از موفقیت های شاسی بلندهایی مانند پاترول و رونیز تا سدان هایی مانند ماکسیما و تیانا، همیشه خودروهای نیسان به عنوان خودروهایی زیبا، لوکس و با کیفیت در میان مردم شناخته شد اند. پس چندان عجیب نبود که پس از شروع واردات نسل جدید خودروهای نیسان استقبال قابل توجهی از محصولات جدید نیسان، از جمله ایکس تریل، به عمل آمد.

ایکس تریل یکی از موفق ترین محصولات نیسان است که در بازارهای آمریکا و اروپا با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و به یکی از پرفروش ترین خودروهای کلاس خود تبدیل شده است. پس از موفقیت های بین المللی، نیسان ایکس تریل به کشور ما آمد تا به عنوان رقیبی جدی در میان کراس اورهای لوکس بازار مطرح شود. ایکس تریل در مدت نه چندان طولانی حضور در بازار ما با فروش قابل توجهی رو به رو شد و توانست در زمینه فروش بسیاری از رقبای قدر و خوشنام خود را پشت سر بگذارد.

نیسان ایکس تریل که در بازار آمریکا با نام روگ (Rogue) عرضه می شود، در سال 2000 توسط نیسان معرفی شد. نسل سوم این خودرو با مدل های بعد از 2015 به بازار کشور ما آمد و با واکنش مثبت بازار مواجه شد.

طراحی نیسان ایکس تریل از سبک ساده و شکیل رایج در خودروهای ژاپنی پیروی می کند. سبکی که در طول زمان امتحان خود را به خوبی پس داده است و در گذر زمان به سادگی تکراری نمی شود. وقتی به ایکس تریل می نگریم ترکیبی از لوکس بودن و وقار را در آن مشاهده می کنیم. چیزی که باعث می شود این خودرو گزینه ای عالی برای افراد متشخص و با وقار به شمار رود. در واقع ایکس تریل فارغ از هیجانات طراحی خودروهای هم کلاس خود، سعی در جذب خانواده ها و افراد مشکل پسند دارد.

در طراحی داخلی این خودرو نیز همین رویه تکرار شده است. فضای کابین بسیار شیک و لوکس طراحی شده است و در جای جای آن قطعات با کیفیت و ممتاز به کار رفته است. طراحی داخلی ایکس تریل بسیار اصولی و ارگونومیک بوده و به دور از اغراق و حجم پردازی های سایر رقبا است.

خودروهای ژاپنی به ایمنی بالا مشهور هستند و نیسان ایکس تریل  نیز از این قاعده مستثنی نیست. نیسان در زمینه ایمنی برای ایکس تریل سنگ تمام گذاشته است. با استفاده از ساختار تقویت شده بدنه و سیستم های ایمنی اکتیو و پسیو، نیسان ایکس تریل موفق به کسب 5 ستاره کامل ایمنی از موسسه یوروانکپ شده است. این خودرو از 6 کیسه هوای کامل و سیستم های ایمنی مانند سامانه پایداری الکتریکی (ESP)، سیستم کنترل شاسی فعال، سیستم توزیع متغیر گشتاور، رادار هشداردهنده خروج از خط و نقاط کور و سیستم نگهدارنده خودرو در شیب استفاده می کند.

این خودرو از یک پیشرانه با حجم دقیق 2488 سی سی نیرو می گیرد. سیستم انتقال قدرت آن نیز از CVT پیشرفته Xtronic است که کارایی بسیار خوبی دارد. همچنین با استفاده از سیستم چهارچرخ محرک فعال نیسان نیروی موتور به هر چهار چرخ منتقل می شود. حداکثر قدرت این موتور 177 اسب بخار بوده و شتاب صفر تا صد ایکس تریل با این پیشرانه 10.5 ثانیه می باشد.

هرچند که خودروهای ژاپنی به داشتن آپشن های زیاد معروف نیستند، اما ایکس تریل با دست خالی به میدان مبارزه نیامده است و لیست قابل توجهی از امکانات رفاهی و ایمنی را عرضه می کند. از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
رادار شناسایی اشیاء متحرک - سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه - سیستم ورود بدون کلید هوشمند و دکمه استارت - مانیتور چند منظوره پشت آمپر - سانروف پانوراما

خرید نیسان ایکس تریل نمایشگاه داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید نیسان ایکس تریل نمایشگاه داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید