MG برای فروش یک میلیون خودرو در سرتاسر جهان تا سال 2024 هدفگذاری کرد

MG برای فروش یک میلیون خودرو در سرتاسر جهان تا سال 2024 هدفگذاری کرد

برند انگلیسی-چینی MG استراتژی جدید خود را اعلام کرد که این استراتژی شامل برنامه هایی برای ورود به 100 بازار جدید در سرتاسر جهان و فروش یک میلیون دستگاه خودرو تا سال 2024 می شود.

استراتژی جدید برند ام جی که "ماموریت 100" نام دارد، شامل اقدامات جدید و گسترده ای می شود. کمپانی مادر این برند، صنایع خودروسازی شانگهای (SAIC) اعلام کرده است که این استراتژی، برند اصالتا بریتانیایی MG را برای صدمین سالگرد تاسیس خود، که سال 2024 میلادی است، آماده می کند. 

استراتژی جدید برند ام جی در راستای تمرکز بیشتر این برند بر روی بازارهای بین المللی است. جزئیات این برنامه درست یک هفته بعد از رونمایی از کانسپت جدید رودستر الکتریکی MG اعلام شد. یانگ ژیادونگ نایب رئیس سایک موتور گفته است: ما مدتی است که برای این مساله برنامه ریزی کرده ایم. اکنون احساس می کنیم که این کمپانی نیاز دارد که به بلوغ برسد و شرایط نیز برای این امر فراهم است. ژیادونگ، که مسول بخش خودروهای سواری سایک موتور است، در ادامه گفته است که وی ام جی را به عنوان یک برند بین المللی می بیند که توسط چینی ها کنترل شده، اما در سرتاسر جهان فعالیت می کند. به گفته وی محصولات و برنامه های اقتصادی مورد نیاز برای این امر هم اکنون مشخص شده اند.

خودروهای MG

در سال 2019 ام جی 298 هزار خودرو را در سرتاسر جهان به فروش رساند که 139 هزار دستگاه از آنها مخصوص بازارهای صادراتی بودند. برای افزایش فروش این برند در بازارهای کلیدی مانند بریتانیا، MG اعلام کرده است که سبد محصولات فعلی خود را تا 18 ماه دیگر با 7 مدل جدید گسترش می دهد که بر اساس اخبار، سه محصول از میان آن ها کاملا جدید بوده و بقیه نسخه های به روز رسانی شده مدلهای فعلی خواهند بود. به گفته ژیادونگ، یک سری کامل از محصولات الکتریکی برای همراهی با خودروی الکتریکی MG XS EV در میان مدلهای جدید خواهند بود.

مدلهای MG

به عنوان بخشی از استراتژی ماموریت 100، ام جی اعلام کرده است که تمرکز بیشتری بر روی جذب خریداران جوانتر خواهد داشت. به همین دلیل این برند از آپشن هایی چون سیستم اطلاعات و سرگرمی دیجیتال جدید، اتصال 5G و تکنولوژی خودران سطح 3 بهره خواهد برد. همگی این موارد با همکاری کمپانی خواهر سایک، رووی انجام خواهد شد.

تغییرات بیشتر نیز بر روی شبکه فروش MG اعمال خواهد شد که به گفته این کمپانی تجربه جدید خرده فروشی دیجیتال را ارائه خواهد کرد. به عنوان بخشی از این مساله، یک لوگوی جدید برای این برند معرفی خواهد شد که نمونه اولیه آن بر روی کانسپت رودستر الکتریکی جدید MG رونمایی شده است.

کانسپت رودستر MG Cyberster

این کانسپت جدید MG Cyberster نام داشته و یک خودروی رودستر دو در است. با توجه به عکسهای فعلی، چیز زیادی از جزئیات آن اعلام نشده است، اما لوگوی نورانی MG در قسمت جلو آن به شدت خودنمایی می کند. هنوز هیچ جزئیاتی از مشخصات فنی این کانسپت اعلام نشده است، اما همانند سایر خودروهای نسل آینده ام جی، داشتن تکنولوژی خودران سطح 3 و اتصال 5G در این خودرو قطعی شده است.


تگ ها

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید