10 دلیل مهم برای خرید سری 7 بی ام و نمایشگاه داودی

10 دلیل مهم برای خرید سری 7 بی ام و نمایشگاه داودی

بی ام و سری 7 نمایشگاه داودی یکی از پر طرفدارترین خودروهای بی ام و است که از قدرت موتور و سرعت فوق العاده ای برخوردار است. سری 7 BMW ،میراث سری 6 است که با تغییر و تکمیل فاکتورهایی همچون موتور پرقدرت، طراحی فضای داخلی و بیرونی با جلوه بی نظیری وارد بازار شده است. با مشاهده بی ام و سری 7 نمایشگاه داودی درمی یابید این خودروی سدان لوکس بسیار جادارو راحت است که می تواند با آئودی و مرسدس بنز به راحتی رقابت نماید. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 دلیل مهم برای خرید BMW سری 7 نمایشگاه داوودی بیشتر آ

مهمترین دلایل خرید BMW سری 7 نمایشگاه داوودی

  1. موتور پر قدرت

صرف نظر از اینکه در چه سطحی در حال حرکت هستید BMW سری 7 مدل 2019 با موتور پر قدرت به راحتی راه را خواهد پیمود. در تیپ 740i بی ام و موتور 6 سیلندر که قدرت اسب بخار 320 و قدرت اسب بخار گشتاور 330 است. اگر فکر می کنید این سطح از قدرت برایتان راضی کننده نخواهد بود می توانید از تیپ بی ام و 750i نمایشگاه داودی با موتور L V8-4.4 که قدرت اسب بخار آن معادل 443 و قدرت اسب بخار گشتاور 479 است دیدن کنید. نا گفته نماند M760i xDrive بی ام و می تواند به عنوان قوی ترین گزینه پیشنهادی با موتور قدرتمند خود که 601 اسب بخار است شما را حیرت زده کندکه قدرت است بخار گشتاور آن 590 است.

  1. استانداردهای موجود در سری 7

می توان ویژگی های استاندارد زیادی در BMW سری 7 نمایشگاه داوودی ببینید که به تازگی در مدل 2019 آمده است. در تیپ بی ام و 740i نمایشگاه داوودی طراحی متناسب و فاخری ارائه شده که فاکتورهایی از قبیل چراغ های LED تطبیقی، چراغهای 19 اینچی، سنسورهای پارکینگ برای جلو و عقب راندن خودرو حتی بدون سرنشین، آینه های جانبی با قدرت تاشو، قدرت تنظیم صندلی ها در 10 حالت مختلف، سیستم گرم کن و سرد کن صندلی های عقب و جلو، ضد جرم و ضد لک بودن آینه ها به طوری قابلیت لکه زدایی دارند و پوشش چرم و زیبای داخل کابین که جلوه هایی از یک طراحی قدرتمند و حرفه ای را به نمایش می گذارد. همچنین وجود سیستم iDrive استاندارد در هنگام رانندگی بسیار ضروری است که ایمنی چشمگیری را در اختیار راننده قرار می دهد. قابلیت هایی از قبیل نظارت بر نقاط کور، کنترل ترافیک و هشدار هنگام خارج شدن از لاین که به صورت ویبره در فرمان به راننده اعلام خواهد شد.

خرید بی ام و سری 7 در مشهد

  1. سیستم تعلیق هوا

در BMW سری 7 سیستم تعلیق هوا برای چرخ ها تعبیه شده که هر چرخ دارای کیسه هوا است. این سیستم به راننده امکان تنظیم ارتفاع خودرو از سطح را به حالت پایین و خوابیده می دهد. همچنین اگر قصد مسافرت یا رانندگی بیرون شهر داشته باشید می توانید در این سری از خودروهای بی ام و ارتفاع خود را بالا ببرید تا فضای بیشتری به دست آورید.

مزیت سیستم تعلیق هوا در BMW سری 7 نمایشگاه داوودی

  • تغییر و ثابت نگهداشتن ارتفاع خودرو برای سطح های مختلف
  • کاهش ارتعاشات و لرزش هایی که به کابین و خودرو وارد می شود
  • مسیر دهی به چرخ ها
  • تحمل وزن خودرو
  • حفظ تماس چرخ های خودرو با جاده
  1. طراحی کابین جادار و بزرگ

فضایی که در BMW سری 7 برای راننده و سرنشینان بسیار جادار و راحت است. محل قرار گیری بدن، سر، شانه ها و غیره در بهترین وضعیت ممکن قرار خواهد گرفت. فضایی که برای افراد بزرگسال در عقب خودرو تعبیه شده است طراحی حرفه ای و منحصر به فردی دارد بطوری که می توان با تغییر وضعیت صندلی جلو، پا ها را در جایگاه مخصوص قرار داد و دراز کشید. قسمت های کوچک و مناسبی نیز برای قرار گرفتن تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ در قسمت سر نشینان عقب وجود دارد که راحتی کار با ان ها را دو چندان کرده است.

فروش انواع بی ام و در نمایشگاه داوودی

  1. گزینه ترکیبی پلاگین

BMW 7 Series 2019 دارای یک نسخه هیبریدی پلاگین فوق العاده قدرتمند است که به 740e xDrive iPerformance معروف است. که این خودرو یک موتور و یک موتور الکتریکی که مجموعاً 322 اسب بخار قدرت دارد و یک اتومبیل گیربکس 8 سرعته را در اختیار شما قرار می دهد.  مطمئناً BMW 7 Series 2019 بسیاری از رقبای هیبریدی خود را در گرد و غبار سرعت خود محو می کند.

  1. طراحی داخلی با مواد اولیه کیفیت بالا

قرار گرفتن در لوکس ترین سری سدان بی ام و تجربه ای فوق العاده را به شما خواهد داد. پوشش چرم مرغوب داخل خودرو همچون لباسی فاخر، طراحی داخل خودرو را بسیار چشم نواز و شایسته نموده است. با چنین پوششی که در آن خبری از مواد ارزان قیمت نیست هیچگاه خبری از کهنگی و فرسودگی نخواهد بود همین امر سبب می شود سطح خودرو شما در میان خودرو های هم رده بالا برود. همچنین سوار شدن بر بی ام و سری 7 نمایشگاه داوودی با پشتی های کمری که حس راحتی می دهد سواری با این خودرو را بسیار دلپذیر خواهد کرد.

  1. تکنولوژی iDrive کاربر پسند

بسیاری از رابط هایی که در خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرداز سیستم پیچیده و بسیار ضعیفی ساخته شده اند که نیاز مخاطب را چنان که شایسته است برآورده نمی سازد. BMW سری 7 در مدل 2019 با استفاده از فناوری iDrive BMW صفحه نمایش بزرگی را در اختیار کاربر قرار داده تا سطح دسترسی زیاد به بخش های مختلف با قدرت تاچ بالا داشته باشند.

خرید بی ام سری 7 نمایشگاه داوودی

  1. بسته Driver Assistance Plus

اگر از آن دسته رانندگانی هستید که به رعایت نکات ایمنی بسیار اهمیت می دهید بسته Driver Assistance Plus در سری 7 بی ام و برایتان بسیار جالب توجه خواهد بود. این آپشن به شما کمک می کند تا خودرو را در مسیر درست نگهدارید، کنترل رفت و امد تطبیقی داشته باشید، سیستم های هشدار دهنده ترافیک و هشدار عابر پیاده با سنسورهای تشخیص عابران پیاده برای کاهش تصادفات نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. همچنین دستیار  ترافیک نیز از جمله مزایایی است که می توانید از آن بهره مند شوید که سهم بسزایی در کاهش بک اپ های ترافیکی با سهولت و امنیت دارد.

9. بسته Autobahn

اگر از علاقمندان استفاده از Driver های BMW 7 Series هستید با بسته Autobahn می توانید یک سیستم تعلیق فوق حرفه ای ایمن داشته باشید. این سیستم در BMW سری 7 قابلیت تشخیص شرایط جاده در موارد خاص را دارد و می تواند به طور اتومات تنظیمات را روی سیستم های تعلیق خودرو تغییر دهد.

10.سایر مزایای BMW سری 7

ویژگی های مهم دیگری که می توانید در BMW سری 7 بیابید شامل:

دید در شب، تایر یدک، سیستم صوتی پیشرفته Bowers & Wilkins، ترمز های پیشرفته و به روز شده، پارک خودرو با کنترل از راه دور، روکش آفتابی خودرو، چراغ های LED چند منظوره که در داخل کابین تعبیه شده و بسیاری از خدمات دیگر.

بی ام و سری 7 نمایشگاه داودی

مزایای خرید بی ام و سری 7 نمایشگاه داودی

همانطور که در موارد بالا گفته شد خودرو بی ام و سری 7 نمایشگاه داودی امکاناتی را به شما می دهد که این خودرو را بسیار دلخواه و دلچسب خواهد کرد. تمامی تنظیمات به صورت اتومات یا  دستی قابل انجام بوده و در هر وضعیتی سرنشینان سطح کنترل و دسترسی به خودرو را خواهند داشت. فروش بی ام و سری 7 نمایشگاه داوودی تنها نمونه ای از خودرو های نمایشگاه است که می توانید از سری 3، سری 5 و سایر تیپ های بی ام و در نمایشگاه داوودی بازدید نمایید تا اطلاعات جامع در مورد خودرو در اختیارتان قرار گیرد.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید