نگاهی به هیوندای سانتافه DM نمایشگاه داودی

نگاهی به هیوندای سانتافه DM نمایشگاه داودی

سانتافه یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین خودروهای هیوندای در کشور ماست. به جرئت می توان سانتافه را یکی از موفق ترین شاسی بلندهای بازار ما دانست که در نسل های مختلف مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته است.

حضور گسترده سانتافه در کشور ما با نسل پنجم که با کد CM شناخته می شود، آغاز شد و از همان زمان به خودرویی بسیار محبوب در بازار ما تبدیل شد. نسل ششم این خودرو مسیر موفقیت های آن در کشور ما را ادامه داد و به گزینه ای ایده آل برای طرفداران یک خودروی شاسی بلند لوکس با امکانات زیاد و فضای مناسب تبدیل شده است. خودرویی که اکنون قصد معرفی آن را داریم نسل ششم سانتافه است که از سال 2013 وارد بازار شد و در سالهای 2016 مورد بازبینی قرار گرفت.

از مهمترین دلایل موفقیت سانتافه در بازارهای جهانی و داخلی، طراحی بسیار شیک و مدرن این خودروست که در نگاه اول هر بیننده ای را جذب آن می کند. هیوندای پس از تجربه چندین نسل راه و رسم طراحی خودروهای چشم نواز را به خوبی فرا گرفته است. در نتیجه سانتافه به گونه ای طراحی شده است که نمی توان کوچکترین خورده ای به آن گرفت.

هیوندای سانتافه از طراحی با ابهت و مدرنی بهره می برد که هماهنگ با سبک طراحی به روز هیوندای است. جلو پنجره شش ضلعی با بهره گیری از قطعات زیاد کروم در کنار خطوط سیال روی بدنه از المان های این سبک طراحی هستند که به خوبی در سانتافه DM به کار رفته اند.

در طراحی داخلی سانتافه نیز از خطوط مورب و سیال زیادی استفاده شده است تا فضایی مدرن و با انرژی را ایجاد کنند. این سبک طراحی که در هارمونی با نمای بیرونی خودرو است تجربه ای دلنشین را برای سرنشینان فراهم می کند که زود تکراری نمی شود. یکی دیگر از مزایای سانتافه دارا بودن 3 ردیف صندلی است که امکان نشستن 7 سرنشین در خودرو را فراهم می کند. این مساله باعث می شود که سانتافه گزینه بسیار خوبی برای خانواده های پر جمعیت و افرادی باشد که به مسافرت های پر جمعیت علاقه دارند. هرچند که فضای ردیف سوم سانتافه خیلی بزرگ نیست و بیشتر برای نشستن کودکان مناسب است، اما همین فضا هم کمک بزرگی در هنگام برنامه ریزی سفرها می کند.

هیوندای سانتافه از یک موتور 2.4 لیتری نیرو می گیرد. این موتور که از سری موتورهای تتا  2 (Theta II)  هیوندای-کیا است، در برخی دیگر از محصولات این کمپانی مانند سوناتا و توسان نیز استفاده شده است. این پیشرانه حداکثر 188 اسب بخار نیرو دارد و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر را تولید می کند. نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ سانتافه منتقل می شود.

بدیهیست که با این مشخصات فنی نباید از سانتافه توقع یک خودروی سریع و اسپرت را داشته باشیم، اما در استفاده های معمولی سانتافه هرگز راننده را ناامید نمی کند. گیربکس مدرن و هوشمند هیوندای، سانتافه به موقع دنده ها را تغییر داده و همواره قدرت مناسبی را در اختیار راننده قرار می دهد. بر اساس اعلام شرکت هیوندای، شتاب صفر تا صد سانتافه با پیشرانه ذکر شده 10.9 ثانیه است بوده و حداکثر سرعت آن نیز به 190 کیلومتر بر ساعت می رسد.

یکی دیگر از نقاط قوت سانتافه آپشن های زیاد آن در مقایسه با رقباست. آپشن هایی که در نمونه فول لیست طولانی را در برمیگیرد. از مهمترین امکانات سانتافه می توان از موارد زیر نام برد:
سیستم ترمز پارک الکترونیکی EPB - حافظه تنظیم صندلی - سیستم  کلید هوشمند- سیستم استارت دکمه‌ای - گرمکن صندلی برای 4 سرنشین - آینه‌های الکتروکرومیک - سقف پانوراما -سیستم کمکی در سربالایی HAC - سیستم ترمز کمکی در سرپایینی  DBC

خرید هیوندای سانتافه نمایشگاه داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید هیوندای سانتافه نمایشگاه داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید