بهترین سدان های بزرگ جهان

بهترین سدان های بزرگ جهان

این روزها همه به دنبال خرید یک کراس اور هستند. اما خریدارانی که می خواهند یک سواری فوق العاده، کابین جادار و تجهیزات فوق لوکس را داشته باشند، سدان های بزرگ و لوکس همواره در بازار حضور دارند. این سدان های جادار طیف وسیعی از ارزان به گران، قدرتمند تا کم مصرف و از اسپرت تا فوق راحت را شامل می شوند.

آئودی A8

سدان پرچمدار آئودی دقیقا چیزی است که خریدارانش می خواهند: سواری نرم و راضی کننده، کابین لوکس و راحت و تکنولوژی های پیشرفته.

آئودی A8

دوج چارجر

دوج چارجر یکی از ارزان ترین سدان های این لیست است و در عین حال بهترین گزینه برای دود کردن لاستیک هاست. چارجر دارای یک کابین جادار و فضای بار بسیار بزرگ است.

دوج چارجر

جنسیس G90

جنسیس G90 راه طولانی را از زندگی پیشین خود، هیوندای ایکاس آمده است. این خودرو راحت و ساکت بوده و یکی از بهترین سدان های بزرگ بازار بوده که به راحتی قابل رقابت با رقبایی مانند آئودی و ولوو است.

جنسیس G90

کیا کادنزا

کیا کادنزا بین خودروهای عادی و لوکس قرار گرفته و راه خود را از میان دریایی از سدان های جادار پیدا کرده است. ترجیح در طراحی این خودرو بر روی راحتی بوده است تا عملکرد. کیا کادنزا از متریال با کیفیت، سواری راحت و فضای بار بسیار بزرگ بهره می برد.

کیا کادنزا

کیا K900

اگر یک سدان لوکس بدون برچسب قیمتی یک مرسدس یا BMW می خواهید، کیا K900 چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

کیا K900

مرسدس بنز S کلاس سدان

مرسدس بنز کلاس S سنگ محکی برای برای سدان های فول سایز لوکس است و قیمت بالای آن نشان دهنده همین موضوع است. این خودرو دارای سواری فوق العاده راحت و شتابی خیره کننده در مدل های بالا است.

مرسدس بنز S کلاس سدان

نیسان ماکسیما

ماکسیما خودرویی اسپرت است که قدرت 300 اسب بخاری را از موتور V6 خود می گیرد. این خودرو تجهیزات زیادی را با توجه به قیمت 43000 دلاری خود ارائه می دهد. البته ماکسیما به اندازه رقیب خود، تویوتا آوالون جادار نیست.

نیسان ماکسیما

پورشه پانامرا

به عنوان یکی از بهترین سدان های بزرگ بازار، پورشه پانامرا عملکرد فنی فوق العاده ای دارد که کمتر خودرویی می تواند با آن رقابت کند. پانامرا از کنترل بدنه عالی و هندلینگ خارق العاده ای بهره می برد که باعث می شود مشابه یک خودروی بسیار کوچکتر از آن به نظر برسد.

پورشه پانامرا

تسلا مدل S

این خودر تمامی خودروهای برقی را در زمینه گستره حرکت و عملکرد مغلوب می کند. تسلا مدل S طرز تفکر عمومی را در مورد خودروهای برقی به کلی تغییر داده است و هنوز هم یکی از بهترین خودروهای لوکس موجود است.

تسلا مدل S

تویوتا آوالون

برای هر کس با هر سلیقه ای نسخه ای از آوالون موجود است. مدل های XLE و لیمیتد برای رانندگی جاده ای خودروهایی راحت هستند. اما نسخه تورینگ راحتی را فدای هندلینگ بالا کرده است. جدا از بحث نسخه های مختلف، این خودرو یکی از کم مصرف ترین خودروهای کلاس خود است.

تویوتا آوالون

ولوو S90

ولوو S90 با ویژگی های لوکس خود به خوبی جلب توجه می کند. بر خلاف بسیاری از رقبایش، فضای داخلی ساده ای دارد که در مرکز آن یک صفحه نمایش لمسی بزرگ خودنمایی می کند.

ولوو S90


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید