عکس های رسمی جنسیس G80 منتشر شد

عکس های رسمی جنسیس G80 منتشر شد

فصل جدید مدلهای جنسیس فرا رسیده است. در پی معرفی شاسی بلند GV80 در ماه ژانویه، این خودروساز کره ای اولین تصاویر از سدان G80 را منتشر کرد. بر اساس این تصاویر حاصل کار جنسیس واقعا جذاب است.

بین جنسیس G80 و سایر خواهران و برادرانش، شاسی بلند GV80 و سدان G90 ارتباط بصری زیادی مشاهده می شود. چراغ های دوخطی کشیده در دو طرف جلو پنجره بزرگ قله شکل قرار گرفته اند و در کنار بدنه امتداد پیدا کرده اند. جنسیس G80 در قسمت عقب خود حالت کشیده دارد و حالت فست بک به خود گرفته است. انحنای عقب این خودرو به یک صندوق عقب بسیار کوتاه ختم شده و بر روی آن نیز یک جفت چراغ LED خطی، همانند بخش جلو، قرار گرفته است. خودرویی که در این تصاویر دیده می شود بر روی رینگ های 20 اینچی سوار شده است و طراحی پنج پره آن شیک و ساده است.

جنسیس G80

در داخل کابین G80 نکات مشابه بسیاری با GV80 دارد. به طور ویژه طراحی مینیمال این خودرو هر کسی را به یاد کابین شاسی بلند لوکس جنسیس می اندازد. در میان داشبورد خوش قیافه جنسیس G80 یک جفت دریچه هوای خطی باریک قرار گرفته اند و در اطراف آن با چیزی که بسیار شبیه به چوب طبیعی است پوشیده شده است. در پایین این قسمت کلیدهای کنترل سیستم تهویه به زیبایی قرار گرفته اند. کنسول میانی دقیقا مشابه چیزی است که در GV80 وجود دارد. در این قسمت یک انتخابگر دنده الکتریکی و کنترل کننده سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو قرار گرفته اند. نمایشگر سیستم مولتی مدیا 14.5 اینچی این خودرو واقعا بزرگ است و به زیبایی بر روی داشبورد نشسته است.

جنسیس G80

جنسیس هنوز چیزی از جزئیات فنی G80 اعلام نکرده است، اما ما می دانیم که این خودرو از یک پلتفرم دیفرانسیل عقب جدید مشترک با GV80 استفاده می کند. این خودرو همچنین همانند GV80، بسیاری از تکنولوژی های دستیار راننده جدید را ارائه می دهد. این تکنولوژی ها شامل یادگیری ماشین برای کروز کنترل تطبیقی، حذف نویز جاده فعال هستند. می توان پیشبینی کرد که این خودرو پیشرانه های 2.5 لیتری و 3.5 لیتری توربوشارژ GV80 را نیز خواهد داشت.

جنسیس G80

جنسیس GV80 به طور رسمی در این ماه معرفی خواهد شد. بنابراین برای دانستن جزئیات فنی این خودرو نباید زیاد منتظر بمانیم. سایر جزئیات این خودرو از جمله قیمت گذاری و آپشن ها هنوز معلوم نیستند. اما در همین عکس ها می توانیم از حدس بزنیم که این خودرو از آپشنهای بسیار زیادی بهره خواهد برد. این خودرو قرار بود در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شود، اما با لغو این رویداد، در نمایشگاه خودروی نیویورک برای بازارهای آمریکای شمالی رونمایی خواهد شد.

جنسیس G80


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید