برررسی MG GS نمایشگاه اتومبیل داودی

برررسی MG GS نمایشگاه اتومبیل داودی

ام جی GS یکی از معروف ترین خودروهای ام جی است که از مهمترین بازیگران روند احیای ام جی به شمار می رود. ام جی GS با داشتن پیشرانه ای قدرتمند و هندلینگ بالا گزینه ای عالی برای علاقه مندان سرعت و رانندگی پرهیجان به شمار می رود.

ام جی یک برند قدیمی و بااصالت انگلیسی است که در طول حیات بیش از 90 ساله خود به ساخت خودروهای اسپرت و جذاب شهرت داشته است. هرچند که حتی سابقه خوب و نام بزرگ ام جی نیز نتوانست این برند کهنه کار را از بحران اقتصادی اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم میلادی نجات دهد. در نتیجه ام جی بعد از چندین بار تغییر مالکیت، در نهایت توسط سایک موتور چین خریداری شد. البته هنوز هم دفتر مرکزی این برند در شهر بیرمنگهام انگلستان است و طراحی و مهندسی این برند توسط تیم بین المللی ام جی در بیرمنگهام انجام می شود.

MG GS

بعد از احیای مجدد ام جی، یکی از مهمترین مدلهایی که توسط این برند معرفی شد، ام جی GS بود که فروش به نسبت خوبی را نیز برای این برند رقم زد. ام جی GS اولین شاسی بلند تاریخ 90 ساله ام جی بود که با استفاده از دانش فنی سایک موتور و بهره گیری از قطعاتی که توسط بزرگترین قطعه سازان جهان طراحی و ساخته شده بودند، ساخته شد. ام جی GS حیات خود را مدیون همکاری های سایک موتور با جنرال موتورز آمریکا، سانگ یانگ کره جنوبی و بسیاری از قطعه سازان مطرح جهانی است.

MG GS

ام جی GS در سال 2015 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی شد و اندکی بعد وارد بازار شد. این خودرو پس از مدتی نه چندان طولانی به بازار کشور ما نیز وارد شد و رقیبی جدید برای خودروهای محبوبی چون هیوندای توسان، کیا اسپورتیج، تویوتا راو4، سانگ یانگ کوراندو، میتسوبیشی ASX و ... شد. ام جی GS همانند سایر محصولات تاریخ ام جی از هویتی اسپرت و هیجان انگیز استفاده می کند. در نتیجه می توان ام جی GS را از نظر کیفیت سواری و لذت رانندگی یکی از بهترین گزینه ها در این کلاس بدانیم. این موضوع وقتی بیشتر به چشم می آید که بدانیم تنظیم شاسی و سیستم پایداری این خودرو توسط تیم مهندسی پورشه انجام شده و پیشرانه و گیربکس آن با همکاری جنرال موتورز آمریکا طراحی شده اند.

MG GS

ام جی GS از یک پیشرانه 4 سیلندر دو لیتری GDI با قابلیت توربوشارژ نیرو می گیرد. این پیشرانه توانایی تولید 217 اسب بخار را دارد و حداکثر گشتاور آن به عدد خیره کننده 350 نیوتن متر می رسد که در بین رقبا بدون شک جزو بهترین اعداد ممکن هستند. در واقع چنین پیشرانه ای با چنین مشخصات خیره کننده ای تنها در خودروهای به مراتب گرانتر از ام جی GS دیده می شوند. گیربکس ام جی GS از نوع 7 سرعته دوکلاچه است. گیربکسی که زمان تعویض دنده های آن تنها 0.2 ثانیه است و علیرغم کندی در ابتدای حرکت، به خوبی می تواند در سرعت های بالاتر شتاب مورد نیاز راننده را تامین کند. این گیربکس نیروی موتور ام جی GS را به هر چهار چرخ آن منتقل می کند. شتاب صفر تا صد این خودرو 8 ثانیه بوده و مصرف سوخت سیکل ترکیبی آن 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر است.

 

MG GS

ام جی GS آپشن های رفاهی و امکانات ایمنی بسیار خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. این مهمترین این آپشن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای پدال تعویض دنده از پشت فرمان - سیستم Start/Stop جهت بهینه سازی مصرف سوخت - سیستم فرمان الکتریکی (EPS) - قابلیت نگهدارنده خودرو در سربالایی (Autohold) - کروز کنترل – سنسور پارک عقب - قابلیت بسته شدن اتوماتیک شیشه ها و سانروف با قفل نمودن درب های خودرو (Lazy Locking) - رینگ آلومینیومی 18 اینچی - سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه هوا برای سرنشینان عقب - سیستم ورود بدون کلید (Key less) - استارت دکمه ای (Push Button Start) - سانروف برقی - آینه های جانبی برقی، جمع شونده و دارای گرمکن - چراغ های جلو زنون - قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو - شیشه شوی چراغ های جلو - دارای سنسور روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو (Auto Light)- تیغه های برف پاک کن Boneless- آینه دید عقب الکتروکرومیک (ECM)- قابلیت تغییر رنگ نشانگرهای پشت آمپر مطابق با حالت گیربکس (Sportymeter)- دوربین دید عقب با راهنمای پارک حساس به زاویه فرمان - صفحه نمایش لمسی 6/1 اینچی با قابلیت کنترل امکانات رفاهی داخل خودرو - سیستم رادیو پخش Arkamys با 6 بلندگو و صدای 3بعدی و اتصال iPod , Aux , USB, Bluetooth و دارای حافظه داخلی - کنترل سیستم صوتی روی فرمان- دارای 6 ایربگ (2 عدد جلو، 2 عدد جانبی جلو، 2 عدد پرده ای) در 10 نقطه

MG GS

خرید ام جی GS نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید ام جی GS نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های ام جی GS نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

ام جی GS نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید