اولین تصاویر از فیس لیفت نسل جدید هیوندای آزرا منتشر شد

اولین تصاویر از فیس لیفت نسل جدید هیوندای آزرا منتشر شد

تصاویر جاسوسی که به تازگی از فیس لیفت هیوندای آزرا مدل 2020 به رسانه ها درز کرده است حاکی از این است که سدان محبوب هیوندای به متمایزترین سدان این کمپانی تبدیل شده است.

هیوندای آزرا (گرنجور) 2020 پیش از رونمایی رسمی، به صورت بدون استتار شکار دوربین های عکاسان در کره جنوبی شده است. نسخه فیس لیفت شده آزرا نشان از برجسته ترین سدان هیوندای که تا کنون دیده شده است دارد.

با توجه به این که هیوندای جنسیس چندی است که با برند اختصاصی جنسیس و تحت عنوان جنسیس G80 عرضه می شود، هیوندای آزرا/گرنجور به پرچمدار محصولات هیوندای تبدیل شده است. بر خلاف نسل های قبلی، نسل سوم هیوندای آزرا که در اکتبر 2016 معرفی شد، حضور جهانی محدودی دارد و به جز کره جنوبی، در خاورمیانه نیز به فروش می رسد اما این خودرو در آمریکای شمالی عرضه نمی شود.

در فیس لیفت جدید، آزرا چهره ای برجسته تر و جذاب تر از همیشه دارد. در جلوی خودرو اصلی ترین تغییر مربوط به جلوپنجره کاملا جدید آن می شود که از یک طراحی بدون قاب با الگوی شطرنجی تشکیل شده است. جلوپنجره با حالتی سیال گونه بخش اعظم قسمت جلوی خودرو را پوشانده است و از کناره ها به چراغ های جلوی نوک تیز و تیره رنگ منتهی می شود. چراغ های روشنایی روز در کناره های جلوپنجره آمیخته شده اند، چیزی که در حال تبدیل شدن به امضای جدید محصولات هیوندای است.

هیوندای از کناره های خودرو نیز غافل نشده است. این کمپانی ستون C آزرا را مورد بازطراحی قرار داده تا از یک خودروی اسپرت به یک خودروی بیزینس کلاس تبدیل شود.

در عقب خودرو، مشابه چراغ های جلو، چراغ های خطی عقب نیز کاملا جدید شده اند. چراغ های عقب از یک طراحی تیزتر بهره گرفته اند که به نوعی یادآور نسل دوازدهم تویوتا کرولا است.

فضای داخلی هیوندای آزرا 2020 نیز شیک تر شده است. غربیلک فرمان دو پره شده و مشابه چیزی است که در هیوندای سوناتا 2019 دیده می شود. یک تغییر بزرگ در این بخش وجود انتخاب کننده دنده الکتریکی است. تغییرات جزئی دیگر در این بخش خروجی های تهویه براق، نوپردازی محیط(آبی) و وجود کد رنگ های جدید است. هرچند که عکس های منتشر شده چندان واضح نیستند، اما وجود یک دسته ابزارهای کاملا دیجیتالی نیز مورد انتظار است. غیاب ساعت آنالوک که قبلا در کنار سیستم مولتی مدیا قرار داشت نیز احساس می شود.

نسخه قبل از فیس لیفت هیوندای آزرا 4930 میلیمتر طول، 1865 میلیمتر عرض و 1470 میلیمتر ارتفاع دارد. فاصله محوری این خودرو 2845 میلیمتر است و در کره جنوبی با چهار گزینه پیشرانه ارائه می شود که شامل موارد زیر هستند: پیشرانه 2.4 لیتری GDi بنزینی با قدرت 190 اسب بخار، پیشرانه 3 لیتری GDi بنزینی با قدرت 266 اسب بخار، پیشرانه 3.3 لیتری GDi با قدرت 290 اسب بخار و در نهایت پیشرانه 3 لیتری دوگانه سوز با قدرت 235 اسب بخار. گیربکس های 6 دنده و 8 دنده اتوماتیک گزینه های هیوندای برای انتقال قدرت هستند.

در نمایشگاه اتومبیل داوودی می توانید جدیدترین و لوکس ترین محصولات هیوندای را مشاهده و خریداری کنید. کارشناسان ما در نمایشگاه اتومبیل داوودی آماده پاسخگویی با سوالات شما و ارائه مشاوره جهت خرید یا فروش هرگونه خودروی لوکس هستند. برای مشاهده خودروهای ما می توانید به سایت ما مراجعه کنید. 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید