آکورا از مدل 2020 خودروی NSX رونمایی کرد

آکورا از مدل 2020 خودروی NSX رونمایی کرد

آکورا سرانجام از مدل 2020 سوپراسپرت NSX مزین به رنگ زرد اختصاصی مشهور به Indy رونمایی کرد.

آکورا NSX مدل ۲۰۲۰ به‌ تازگی با رنگی جدید به یادبود مدل کلاسیک این خودرو معرفی شده است. اولین نسل آکورا NSX در بازه سال‌ های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ تولید می شد که از بین رنگ‌های موجود برای این خودرو، رنگ زرد SPA پنجمین رنگ محبوب در بین خریداران بود.

 

 

آکورا که برند لوکس هوندا می باشد، رنگ زرد ایندی را به‌همراه مشکی برلینا، به‌عنوان دو رنگ نمادین برای خودروی NSX عرضه کرده است. در حالی که رنگ تیره برای خریداران هزینه‌ی اضافی دربر نخواهد داشت؛ اما رنگ زرد جدید ۱۰۰۰ دلار به قیمت ۱۵۷,۵۰۰ دلاری خودرو می‌افزاید.

 

 

آکورا برای سوپراسپرت NSX دو رنگ مخصوص دیگر با نام‌های آبی نوول و قرمز والنسیا را هم درنظر گرفته است که هر کدام به‌تنهایی ۶۰۰۰ دلار به قیمت خودرو می‌افزایند.

 

 

رنگ زرد SPA یکی از دو رنگ زرد موجود برای آکورا NSX نسل اول بود که توجه ۲۰ درصد از خریداران را به‌خود جلب کرد. آکورا، در سال‌های نهایی تولید خودرو ( ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵) رنگ زرد اسپا را با رنگ زرد ریو تعویض کرد. آکورا NSX تا پیش از معرفی مرسدس بنز مایباخ GLS با قیمت ۲۰۰,۰۰۰ دلار، همچنان به‌عنوان گران‌ترین خودروی ساخته‌شده در آمریکای شمالی شناخته می‌شود.

 

 

جدیدترین مدل از پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر بهره می‌برد که با سه موتور الکتریکی و جعبه‌ دنده ۹ سرعته‌ی دوکلاچه خودکار هماهنگ شده است. انتقال قدرت هم به‌تمامی چرخ‌ها انجام می‌شود. خرید یا تعویض خودرو با آکورا NSX مدل ۲۰۲۰، به خریدار اجازه می‌دهد تا با پرداخت ۲۷۰۰ دلار، قادر به انتخاب یکی از ۶ بسته پیشنهادی برای تزئینات، باشند.

 

 

هر کدام از مشتریان به تور گردشی در کارخانه‌ی اوهایو، جایی که خودروهای NSX به‌صورت دست‌ساز تولید می‌شوند، دعوت خواهند شد. تور کارخانه‌ی تولید پیشرانه‌ی NSX و بازدید از مرکز PMC، جایی که نمونه‌ی قدرتمند آکورا NSX TLX PMC Edition ساخته می‌شود هم جزء برنامه‌ی درنظر گرفته‌شده برای مشتریان طرح خواهد بود. به‌منظور هیجان بیشتر برای مشتریان، آکورا به‌ آن‌ها اجازه‌ی تست سوپراسپرت NSX در یکی از پیست‌های مخصوص شرکت را خواهد داد.

 

 

خریداران توسط رانندگان حرفه‌ای، به‌منظور راندن خودرو با بیشترین توان ممکن، راهنمایی می‌شوند. آکورا هم‌اکنون ثبت سفارش برای NSX مدل ۲۰۲۰ را شروع کرده است تا اولین نمونه‌ها، پاییز امسال به‌دست مشتریان می‌رسد. آکورا NSX با رنگ زرد مخصوص ایندی، هفته‌ی آینده در نمایشگاه خودرو مشهور مانتری کالیفرنیا رونمایی می‌شود. آکورا پیش‌تر شایعه‌ی تولید مدل NSX تایپ R را رد کرده بود. این شرکت، فعلا برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی جاده‌ای با قدرت بیشتر، ندارد.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید