راهنمایی در مورد همه مدلهای پلاگین هیبریدی BMW

راهنمایی در مورد همه مدلهای پلاگین هیبریدی BMW

ب ام و مدلهای پیشرفته پلاگین هیبریدی خود را گسترش داده و آنها را بهبود بخشیده است. این مدل ها شامل سری 2 اکتیو تورر، سدانهای سری 3، سری 5 و سری 7 و شاسی بلندهای X1، X3 و X5 می شود.

در تمامی مدلهایی که از آنها اسم برده شد، شعاع حرکتی برقی افزایش یافته است، مصرف سوخت کمتر شده و مقدار آلایندگی CO2 آنها کمتر شده است. در این مطلب نگاهی اجمالی به تمامی این مدلها خواهیم داشت.

BMW 22xe اکتیو تورر (Active Tourer)

شعاع حرکتی برقی: 51 کیلومتر

مصرف سوخت: 1.4 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی

موتور الکتریکی در این خودرو در قسمت عقب نصب شده است و نیروی خود را به پرخ های عقب می دهد. در کنار این موتور الکتریکی، یک موتور 1.5 لیتری توئین پاور توربوشارژ بنزینی نیز در قسمت جلو نصب شده است که توان مجموه 224 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتن متر را به این خودرو می دهد.

bmw سری 2 اکتیو تورر

BMW 330e پلاگین هیبرید

شعاع حرکتی برقی: 60 کیلومتر

مصرف سوخت: 1.16 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی

این خودرو ترکیبی از یک موتور بنزینی 2 لیتری و یک موتور الکتریکی قدرتمند و پیشرفته به همراه یک باتری ولتاژ بالای 12 کیلووات ساعت یون لیتیوم دارد. گیربکس این خودرو از نوع 8 سرعته استپ ترونیک بوده و توان و گشتاور پیشرانه هیبریدی به ترتیب 252 اسب بخار و 420 نیوتن متر می باشد.

BMW سری 3 330

BMW 530e پلاگین هیبرید

شعاع حرکتی: 58 کیلومتر

مصرف سوخت: 1.42 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی

این خودرو به که به تازگی مورد به روزرسانی قرار گرفته است، دارای باتریهای ظرفیت بالای 12 کیلووات ساعت از نوع یون لیتیوم می باشد. این خودرو همچین در نسخه دو دیفرانسیل با نام 530xe xDrive قابل سفارش است.

BMW 530 سری 5

BMW 745e پلاگین هیبرید

شعاع حرکتی: 50 کیلومتر

مصرف سوخت: 1.67 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی

پیشرانه قدرتمند الکتریکی این خودرو قادر به تحویل دادن گشتاور 265 نیوتن متر است که برای استفاده های داخل شهری فوق العاده است. اما قضیه زمانی هیجان انگیز می شود که این پیشرانه الکتریکی در کنار یک موتور 6 سیلندر بنزینی قرار بگیرد که به تنهایی توان 286 اسب بخار را تولید می کند. مجموع این پیشرانه ها توان 394 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر را تحویل می دهند.  

BMW سری 7 745 هیبرید

BMW X1 xDrive25e پلاگین هیبرید

شعاع حرکتی: 52 کیلومتر

مصرف سوخت: 1.40 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی

این شاسی بلند جمع و جور لوکس یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توئین پاور توربوشارژ داد که به همراه موتور الکتریکی، مجموعا 220 اسب بخار توان و 386 نیوتن متر گشتاور را تولید می کنند.

bmw x1 هیبرید پلاگین

BMW X3 xDrive30e پلاگین هیبرید

شعاع حرکتی: 55 کیلومتر

مصرف سوخت: 1.85 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی

پیشرانه بنزینی 2 لیتری چهار سیلندر توئین پاور این خودرو در کنار یک موتور الکتریکی قرار گرفته است که در مجموع توان 252 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر را تولید می کنند. این خودرو مجهر به سیستم افزایش قدرت XtraBoost است که در مواقع لازم 42 اسب بخار بیشتر را تولید می کند.  

BMW X3 پلاگین هیبرید

BMW X5 xDrive4e پلاگین هیبرید

شعاع حرکتی: 87 کیلومتر

مصرف سوخت: 1 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی

یک موتور الکتریکی قدرتمند با باتری های ظرفیت بالای 24 کیلووات ساعتی، به همراه یک موتور بنزینی 3 لیتری توئین پاور توربوشارژ مجموعا توان 394 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر را تحویل راننده می دهند. سیستم تمام چرخ محرک هوشمند BMW حسی قدرتمند از راحتی را به سرنشینان می دهد و شتاب صفر تا صد این خودرو تنها 5.6 ثانیه است.  

BMW x5 پلاگین هیبرید

خرید و فروش BMW در مشهد

نمایشگاه اتومبیل داودی مشهد به عنوان عاملیت رسمی پرشیا خودرو و یکی از بزرگترین و پرسابقه ترین مراکز خرید خودروهای لوکس در مشهد، با داشتن طیف کاملی از محصولات BMW آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی است. در لینک زیر می توانید نمونه های BMW موجود در نمایشگاه اتومبیل داودی را مشاهده کنید:

 

خودروهای ب ام و  نمایشگاه اتومبیل داودی مشهد


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید