بررسی BMW 218i اکتیوتورر نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی BMW 218i اکتیوتورر نمایشگاه اتومبیل داودی

می توان گفت که ب ام و این خودرو را برای افرادی ساخته است که خواهان یک خودروی لوکس با تمام ویژگی های یک BMW هستند، اما به فضای بزرگی نیاز داشته و در عین حال بیشتر مصرف آنها در داخل شهرها است.

خودروساز آلمانی ب ام و همواره به ساخت خودروهای اسپرت و با قابلیت های فنی بالا شناخته می شود. در نتیجه شاید خودرویی که قصد معرفی آن را داریم خودرویی متفاوت با تصوراتمان از این برند باشد. ب ام و 218i اکتیو تورر بر خلاف نام خود، شباهتی به BMW سری 2 سدان ندارد، بلکه خودرویی از کلاس MPV یا مینی ون است. به علاوه، پلتفرم این خودرو نه از پلتفرم های معمولی ب ام و، بلکه از پلتفرم مینی گرفته شده است. در نتیجه بیش از آنکه با یک خودروی اسپرت و با پرفورمنس بالا طرف باشیم، با یک خودروی لوکس شهری و خانوادگی طرف هستیم که البته حرف های زیادی برای گفتن دارد. البته این به آن معنی نیست که ب ام و 218i اکتیوتورر خودروی بدی است یا ضعف دارد. بلکه این مساله باعث می شود که این خودرو یک خودروی بسیار خاص باشد که نظیر آن در بازار خودروی ما به سختی پیدا می شود. در واقع می توان گفت که BMW این خودرو را برای افرادی ساخته است که خواهان یک خودروی لوکس با تمام ویژگی های یک BMW هستند، اما به فضای بزرگی نیاز داشته و در عین حال بیشتر مصرف آنها در داخل شهرها است.

bmw سری 2 اکتیوتورر

از مهمترین مزیت های BMW 218i اکتیوتورر فضای بزرگ و جادار آن است. این خودرو فضای داخلی بسیار مناسبی برای سرنشینان و بار در اختیار می گذارد. ضمن اینکه فضای بیرونی آن چندان بزرگ نیست. در نتیجه این خودرو خودرویی است که می توان به راحتی آن را در شهر استفاده کرد و جای پارک برای آن پیدا کرد. در عین حال که برای فضای مناسبی برای 5 سرنشین و مقادیر مناسبی بار در اختیار می گذارد. ب ام و سری 2 اکتیوتورر در سال 2014 معرفی شده و در سال 2015 به صورت گسترده در بازارهای جهانی عرضه شد. چندی نگذشته بود که این خودرو در بازار ما نیز حضور پیدا کرد. در آن زمان دو نسخه 225i و 218i از این خودرو برای واردات به کشور ما انتخاب شده بودند.

bmw سری 2 اکتیو تورر

ب ام و 218i از یک پیشرانه 3 سیلندر توربو با حجم 1500 سی سی نیرو می گیرد. پیشرانه ای که بیشینه توان آن 134 اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور آن 220 نیوتن متر می باشد. نکته مهم در مورد این پیشرانه آن است که حداکثر گشتاور آن در دور موتور 1250 به دست می آید. در نتیجه حتی با کمترین فشار به پدال گاز می توان حداکثر گشتاور را از این موتور گرفت. چیزی که باعث می شود توانایی این پیشرانه بیشتر از حجم آن باشد. جعبه دنده این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک بوده و نیروی آن را به چرخ های جلوی آن منتقل می کند. اشتباهی در کار نیست! واقعا این خودرو یک BMW دیفرانسیل جلو است! در واقع BMW سری 2 اکتیو تورر اولین ب ام و دیفرانسیل جلو است و این مساله به خاطر پلتفرم آن است که از مینی گرفته شده است. مصرف سوخت سیکل ترکیبی این خودرو تنها 5.1 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و شتاب صفر تا صد آن در حدود 9 ثانیه است. در نتیجه با مصرف سوخت پایین و آلایندگی کم، می توان این خودرو را خودرویی دوستدار محیط زیست دانست.

bmw سری 2 اکتیوتورر

همانگونه که از نام BMW انتظار می رود، سری 2 اکتیو تورر از نظر ایمنی وضعیت بسیار خوبی دارد و موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه EURO NCAP شده است. برخی از امکانات و آپشن های آن عبارتند از:

سیستم صوتی Hifi و بلوتوث - لاستیک ران فلت - سیستم باز شدن درها بدون سوییچ - دوربین دید عقب - سقف پانوراما - صندلی های جلو برقی - قابلیت تنظیم صندلی های عقب - سنسور پارک - سنسور نور - سنسور باران - کروز کنترل - چراغ های LED - تهویه ی هوای خودکار

bmw سری 2 اکتیوتورر

خرید ب ام و 218i اکتیوتورر نمایشگاه اتومبیل داودی

نمایشگاه اتومبیل داودی به عنوان عاملیت رسمی پرشیا خودرو در شهر مشهد، طیف کاملی از خودروی لوکس BMW و مینی را به فروش می رساند. نمایشگاه داودی با دهها سال سابقه در خرید و فروش خودروهای لوکس، مرکزی مطمئن برای خرید و فروش انواع خودروهای لوکس و وارداتی است. با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید ب ام و 218i اکتیوتورر نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های BMW نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

انواع خودروی های BMW نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید