نگاهی به کیا اپتیما نمایشگاه اتومبیل داودی

نگاهی به کیا اپتیما نمایشگاه اتومبیل داودی

کیا اپتیما یک سدان بزرگ است که در کلاس خود و با داشتن رقبای نام آشنایی چون تویوتا کمری، هیوندای سوناتا، رنو تالیسمان، فولکس واگن پاسات و ... توانسته است به خوبی جای خود را باز کرده و در بازارهای داخلی و بین المللی به موفقیت های فراوانی برسد.

کیا اپتیما برای اولین بار در سال 2000 از سوی کیاموتورز معرفی شد و در حال حاضر در نسل پنجم از حیات خود به سر می برد. کیا اپتیما که از پلتفرمی مشترک با هیوندای سوناتا استفاده می کند، در طی این سالها نسل به نسل با پیشرفت های خیره کننده ای با به عرصه رقابت گذاشته و در برابر رقبایی که سابقه حضور بسیار بیشتری در بازار داشته اند به خوبی رشد کرده است. هم اکنون می توان کیا اپتیما را یکی از گزینه های پرطرفدار کلاس سدان های خانوادگی در سرتاسر جهان دانست.

کیا اپتیما

خودرویی که در اینجا قصد معرفی آن را داریم، کیا اپتیما نسل چهارم جی تی لاین و مدل 2016 به بعد است. هرچند که این خودرو در وضعیت محدودیت واردات خودرو به کشور معرفی شد، اما در مدت کمی توانست به سرعت در خیابان های کشورمان زیاد شود. بدون شک بهره مندی از ظاهری بسیار لوکس و جذاب و امکانات زیاد از مهمترین عوامل اقبال عمومی به کیا اپتیما هستند.

کیا اپتیما

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین عوامل استقبال از کیا اپتیما ظاهر جذاب آن است. طراحی این خودرو به دست طراح مشهور پیتر شرایر انجام شده است و می توان آن را یکی از بهترین طراحی ها در این کلاس دانست. در واقع کیا اپتیما 2016 جایزه بسیار معتبر طراحی Red Dot را به عنوان بهترین طراحی خودرو دریافت کرده است. با نگاهی به اپتیما می توان دریافت که چرا اپتیما درخور این جایزه مهم تشخیص داده شده است.

خرید کیا اپتیما

کیا اپتیما 2016 از هر زاویه ای بسیار جذاب است. در جلوی خودرو می توان جلو پنجره مشبکی را دید که فضای بین چراغ های کشیده خودرو را پر کرده است. خطوط روی بدنه سیال و اصولی بوده و نگاهها را به انتهای خودرو هدایت می کنند. چراغ های عقب خودرو نیز کشیده و جذاب بوده و طرح داخلی آنها به بهره گیری از نور LED اسپرت و جذاب به نظر می رسد. فضای داخل کابین اپتیما نیز بسیار راحت و بزرگ است. در داخل خودرو یک خانواده 5 نفره به راحتی می توانند قرار بگیرند. جنس ادوات به کار رفته در کابین اپتیما با بهترین خودروهای کلاس خود، مانند تویوتا کمری و فولکس واگن پاسات برابری می کند. ضمن اینکه آپشن های موجود در کابین خودرو بسیار کاربردی و قابل توجه هستند.

کیا اپتیما

کیا اپتیما 2016 از یک پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری MPI با حداکثر توان 172 اسب بخار نیرو می گیرد. حداکثر گشتاور این پیشرانه 222 نیوتن متر بوده و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. همچنین شتاب صفر تا صد کیا اپتیما با این پیشرانه 9.5 ثانیه است. سواری اپتیما راحت بوده و در عین حال سیستم تعلیق آن که به خوبی تنظیم شده است، هندلینگ قابل قبولی را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

کابین کیا اپتیما

همانطور که قبلا گفته شد، کیا اپتیما 2016 از آپشن های رفاهی و ایمنی قابل توجهی بهره می برد. برخی از این آپشن ها به شرح زیر هستند:

حالت رانندگی EcoMinder (برای کاهش مصرف سوخت) - پشت سری‌های فعال شونده - آینه‌های برقی به همراه گرمکن - شیفتر تعویض دنده از پشت فرمان - سقف پانوراما - کروز کنترل - - تهویه هوای جداگانه برای سرنشینان جلو - پوشش چرمی فرمان - آینه الکتروکرومیک به همراه Homelink و قطب‌نما - سیستم صوتی به صورت Infinity 5.1 surround sound audio system به همراه رادیوی HD – سیستم های ایمنی و ترمز ESC - HAC - ABS - TCS - BAS - EBA – EBD

خرید و فروش کیا اپتیما

خرید کیا اپتیما نمایشگاه داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید کیا اپتیما  نمایشگاه داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. در صورت تمایل به مشاهده نمونه های اپتیمای موجود می توانید بر روی لینک زیر کلیلک کنید:

 

کیا اپتیما نمایشگاه اتومبیل داودی
 

 

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید