بررسی برلیانس H320 نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی برلیانس H320 نمایشگاه اتومبیل داودی

برلیانس H320 هاچبکی است که گزینه ای مناسب برای جوانان و خانواده ها به شمار می رود. این خودرو که توسط پارس خودرو در کشور مونتاژ می شود، رقیب هاچبک هایی چون رنو ساندرو و پژو 207 به شمار می رود.

برلیانس یک برند خودروسازی چینی است که محصولاتش توسط پارس خودرو و سایپا در ایران به تولید می رسند. این برند که شریک تجاری کمپانی BMW درچین به شمار می رود، در سالهای اخیر با تولید خودروهای مدرن و جذاب، توانسته است شهرت خوبی برای خود به دست آورد.

از جمله مدلهای برلیانس موجود در کشورمان می توان به H220، H230، H320 و H330 اشاره کرد. برلیانس H320 هاچبکی است که با توجه به خلا هاچبک های مدرن و به روز در کشورمان، به بازار کشور معرفی شد. این خودرو زمانی در بازار کشورمان عرضه شد که رقبایی چون رنو ساندرو استپ وی و پژو 207 را در مقابل خود می دید. با این وجود، برلیانس H320 توانست فروش نسبتا خوبی را تجربه کند و جاپای خود را در بازار باز کند.

بررسی برلیانس H320

برلیانس H320 خودرویی با طراحی مدرن است که از رقبای قدیمی خود ظاهر بسیار جدیدتری داشته و از نظر آپشن ها و امکانات نیز موارد بسیار بیشتری نسبت به رقبا در اختیار دارد. نمای جلوی برلیانس H320 شباهت هایی به خودروهای BMW دارد و همین امر باعث شده که حالتی اسپرت تر و جوان پسند تر داشته باشد. این خودرو در مجموع خودرویی اسپرت و جذاب است که می تواند نیازهای جوانان و خانواده ها را به خوبی پاسخگو باشد.

برلیانس H320

برلیانس H320 همانند برادر سدانش، H330، در ابتدا با پیشرانه 1.5 لیتری به بازار ایران وارد شد. این پیشرانه توانایی تولید 103 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور را داشت. اما به دلیل ضعف این پیشرانه، خصوصا در نسخه های دنده اتوماتیک، پارس خودرو تصمیم به ارتقای موتور برلیانس سری H300 گرفت. پیشرانه جدید برلیانس 1650 سی سی حجم داشته و توان آن به 114 اسب بخار افزایش یافته است. همچنین با تغییر ضرایب دنده به میزان 15درصد شتاب خودرو همچنین قابلیت خودرو برای مسیرهای شیب دار بهبود زیادی داشته است. همچنین گشتاور این خودرو با پیشرانه جدید به 154 نیوتن متر رسیده است.

بررسی برلیانس H320

برای انتقال قدرت در برلیانس H320 دو گزینه در اختیار است که یکی از آن ها 5 دنده دستی و دیگری 4 دنده اتوماتیک هستند. گیربکس برلیانس H320 نیروی موتور را به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می کند. مصرف سوخت برلیانس H320 در نسخه دنده دستی 6.3 و در نسخه اتوماتیک 6.5 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی هستند.  

بررسی برلیانس H320

طراحی داخلی برلیانس H320 همانند طراحی خارجی آن نسبت به خودروهای برندهای کره ای و ژاپنی حاضر در کلاس خود چندان چنگی به دل نمی زند. اما همین استایل داخلی و خارجی در برابر رقبای مونتاژی مانند پژو 207 و رنو ساندرو به مراتب به روزتر و مدرن تر است. تا حدی که می توان در مقایسه با آن خودروها، این خودرو را خودرویی جذاب و مدرن نامید. برلیانس H320 از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی و ایمنی نیز نسبت به رقبای مونتاژی خود برتری های مشخصی دارد. از میان آپشن های این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

كيسه هواي جلو( راننده و سرنشين جلو) - سيستم ترمز ABS+EBD- سيستم تهويه مطبوع- سيستم تنظيم هواي ورودي (الكتريكي)    - سانروف برقي- سنسور دنده عقب- بسته شدن پنجره ها با استفاده از ريموت كنترل- قابليت تنظيم صندلي راننده در ۸ جهت به همراه تنظيم گودي كمر- شيشه بالابر برقي(شيشه هاي جلو و عقب)- قفل مركزي به همراه كنترل از راه دور- سيستم صوتي (راديو، پخش سي دي، وروديUSB + ۲بلندگو + ۲توئيتر)- ملتي مديا به همراه سيستم رهياب (۴عدد بلندگو + ۲عدد توئيتر)- تنظيم الكتريكي آينه هاي جانبي- تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو- چراغ مه شكن جلو- سيستم تاشو براي صندلي عقب ۴:۶- ميله ضربه گير درهاي جانبي- ميله فرمان جمع شونده (مستهلك كننده ضربه)     - قفل اتوماتيك درها هنگام رسيدن سرعت به  km/h۲۰- باز شدن خودكار درها هنگام تصادف- سيستم ضد سرقت موتور (ايموبلايزر اي سي يو)- سيستم هشدار روشن بودن چراغ- يادآوري صوتي باز بودن كمربند ايمني- صندلي عقب با قابليت پشتيباني ايزوفيكس( صندلي كودك)- سيستم الكترو مغناطيسي بازكردن درب صندوق عقب- غربيلك فرمان چرمي مجهز به دكمه تنظيم صدا- سيستم ورود و استارت بدون كليد- كامپيوتر سفري- تنظيم نور صفحه كيلومتر

برلیانس H320 بررسی

خرید برلیانس H320 نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید برلیانس H320 در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های برلیانس H320 نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

برلیانس H320 نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید