BMW آلپینا XB7 معرفی شد

BMW آلپینا XB7 معرفی شد

BMW X7 با داشتن بزرگترین فضا و لوکس ترین آپشن ها در میان محصولات شاسی بلند BMW، در صدر محصولات این کمپانی خودروسازی آلمانی ایستاده است. اکنون آلپینا، که به تقویت محصولات برند BMW اشتغال دارد، این شاسی بلند لوکس را به عنوان جدیدترین پروژه خود انتخاب کرده است.

همانند سایر مدلهای آلپینا، XB7 با اضافه کردن سطح بالایی از لاکچری و پرفورمنس، خودروی شگفت انگیز BMW X7 را حتی از قبل هم بهتر کرده است. در ادامه به بررسی بخش های مختلف این خودرو می پردازیم.

استایل کاربردی

وقتی که نوبت به استایل خارجی می رسد، آلپینا به روزرسانی هایی جزئی را بر روی BMW X7 اعمال کرده است. با این وجود، این تغییرات هم جذاب و هم کاربردی هستند. در جلو ورودی های هوای بزرگتر جریان هوا به داخل موتور را بهتر کرده و در قسمت پایین آن به نام ALPINA مزین شده است.

BMW آلپینا XB7

رینگ های بزرگ

آلپینا XB7 با رینگ های بزرگ 21 اینچی به نام "آلپینا دینامیک" به عنوان تجهیزات استاندارد عرضه می شود. هرچند که این شاسی بلند بزرگ می تواند به صورت سفارشی با رینگ های آلومینیومی 23 اینچی عرضه شود که با طرح کلاسیک 20 پره آلپینا ساخته شده اند.

BMW آلپینا XB7

زیر کاپوت

آلپینا XB7 با یک موتور دو توربو 4.4 لیتری V8 عرضه می شود که 612 اسب بخار توان و 800 نیوتن متر گشتاور را در بازه دور موتور 2000 تا 5000 دور بر دقیقه تحویل می دهد. با این توان و کشش بالا، XB7 می تواند صفر تا صد را تنها در 4 ثانیه طی کند و حداکثر سرعت آن به 290 کیلومتر بر ساعت می رسد. همچنین اگزوز این خودرو به گونه ای طراحی شده است که صدای فوق العاده را تولید کند.

BMW آلپینا XB7

ترمزهای قدرتمند

با توجه به اینکه XB7 قابلیت رسیدن به سرعت های بسیار بالا را دارد، این خودرو نیاز به نیروی ترمز درخوری نیز دارد. چرخ های جلو از ترمزهای برمبو 4 پیستون و دیسک های ترمز 15.5 اینچی بهره می برد. ترمزهای عقب نیز از نوع شناور با دیسک های 15.7 اینچی است. کالیبرهای ترمز آبی رنگ هستند که لوگوی آلپینا با رنگ سفید بر روی آنها حک شده است.

BMW آلپینا XB7

تمام چرخ محرک و فرمان پذیری

سیستم تمام چرخ محرک استاندارد موجود در XB7 بر پایه سیستم xDrive هوشمند BMW ساخته شده است که برای داشتن کشش عالی، به طور متغیر گشتاور را در قسمت جلو و عقب تقسیم می کند. در این خودرو برای مانورپذیری بهتر، در سرعت های پایین چرخ ها در جهت خلاف جهت فرمان می چرخند و در سرعت های بالا برای پایداری بیشتر، در چرخ موافق فرمان می چرخند.

BMW آلپینا XB7

تعلیق بادی

BMW آلپینا XB7 دارای سیستم تلیق 2 اکسل بادی است که دینامیک رانندگی و راحتی را بیشتر می کند. در سرعتهای کمتر از 30 کیلومتر بر ساعت این خودرو 3 سانتی متر بالاتر رفته تا فاصله آن با سطح زمین بیشتر شود. در سرعت های بالاتر ارتفاع رانندگی به صورت دستی یا بر اساس سرعت خودرو کاهش پیدا می کند.

BMW آلپینا XB7

کابین لاکچری

XB7 با لیست بلندبالایی از تجهیزات و آپشنهای استاندارد عرضه می شود که شامل تریم چرمی Merino، صندلی های دارای طرح های متنوع، بسته شدن نرم درب ها و سانروف پانورامیک شیشه ای می شود. همچنین سقف LED پانورامای آسمان با بیش از 15000 طرح گرافیکی برای شبیه سازی طرح آسمان در شب ها قابل سفارش است.  

BMW آلپینا XB7


تگ ها

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید