تیونینگ هنسی و شورولت سیلواردو

تیونینگ هنسی و شورولت سیلواردو

هنسی پرفورمنس در جدیدترین پروژه‌ی تیونینگ خود، وانتی ۶ چرخ رونمایی کرد که ۳۷۵ هزار دلار قیمت دارد.

پس از تبدیل وانت فورد رپتور به نسخه‌ی ۶ چرخ، هنسی پرفورمنس تصمیم گرفت همین کار را برای پیکاپ شورولت سیلورادو مدل ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز انجام دهد. نتیجه‌ی تیونینگ خودرو محصول تقویت‌ شده‌ ای با نام Goliath 6 × 6 است.

 

 

 

اولین نمونه از این وانت جدید هنسی که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، برپایه‌ی Trail Boss Z71 است که از بسته‌ی تبدیل کامل ۶ × ۶ شامل سیستم تعلیق عقب کاملا جدید و محور اضافی بهره می‌برد. علاوه‌ بر این، سایر تغییرات وانت Goliath عبارت‌اند از: افزایش ارتفاع، مجموعه‌ای از رینگ‌های ۲۰ اینچی هنسی همراه‌ با لاستیک‌های ۳۷ اینچی BF گودریچ، سپرهای جدید، رول بار، چراغ‌های LED و ... همانند تمام محصولات هنسی، Goliath نیز با ضمانت‌ نامه سه‌ ساله یا کارکرد حدود ۶۰ هزار کیلومتر ارائه خواهد شد.

 

 

موتور این خودرو از پیشرانه ۶.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر جنرال‌ موتورز بهره می برد که می‌تواند با سوپرشارژر ۲.۹ لیتری این شرکت ارتقا یابد و قدرت خروجی پیشرانه را به ۷۰۵ اسب‌ بخار و گشتاور را به ۹۱۴ نیوتن‌متر افزایش دهد. اولین نمونه از Goliath 6 × 6 به یکی از علاقه‌ مندان به خودرو و مالک بزرگ‌ ترین مزرعه‌ی سیب‌زمینی در ایالت ویسکانسین فروخته شد.

 

 

هنسی قصد دارد ۲۴ دستگاه از وانت Goliath 6 × 6 تولید کند که هرکدام با قیمت ۳۷۵ هزار دلار فروخته می‌شوند.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید