پنج برند با بهترین فضای داخلی در سال 2020

پنج برند با بهترین فضای داخلی در سال 2020

در زمان خرید یک خودروی جدید، ممکن است فاکتورهایی مانند عملکرد، قابلیت اطمینان و مصرف سوخت در صدر اولویت ها باشند. اما اگر شما زمان زیادی را در داخل خودرو سپری می کنید، کیفیت داخلی نیز به همان اندازه اهمیت خواهد داشت. صندلی های دربرگیرنده، فضای داخلب وسیع، تناسب خوب و تکنولوژی به روز نقش مهمی در یک رانندگی لوکس دارند.

برندهای مختلف در زمینه طراحی و راحتی کابین تفاوت های قابل توجهی دارند. در اینجا لیستی از برندهای داری بهترین فضای داخلی قرار گرفته است. این لیبست بر اساس نمرات U.S. News و World Report تهیه شده است. برای تهیه این لیست از نمراتی که به هر خودروی هر برند داده شده است، میانگین گرفته شده تا امتیاز آن برند مشخص شود.

5- فولکس واگن: امتیاز 7.69 از 10

کابین خودروهای فولکس واگن دارای متریال با کیفیت، صندلی های راحت و فضای داخلی و صندوق وسیع تجهیز شده اند. فولکس واگن GTI مدل 2020 که در صدر لیست خودروهای کامپکت، هاچبک و کوچک قرار گرفته است، با تجهیزات چرمی، گرمکن صندلی و سانروف ارائه می شود. فولکس واگن گلف معمولی نیز با داشتن تجهیزات چرم مصنوعی، گرمکن صندلی و سیستم اطلاعات و سرگرمی آسان در مقامی بالاتر از رقبا قرار میگیرد.

فولکس واگن

4- کیا: امتیاز 7.70 از 10

خودروهای مدرن کیا با متریال با کیفیت، طراحی کابین جذاب و انبوهی از امکانات ایمنی و رفاهی تجهیز شده اند. کیا تلوراید 2020 که در رنکینگ خودروهای شاسی بلند متوسط در مقام اول قرار گرفته است، با تجهیزات چرمی، گرمکن فرمان، سیستم تهویه دوگانه و سانروف ارائه می شود. کیا K900 مدل 2020 با سردکن و گرمکن صندلی های جلو و غربیلک فرمان چرمی ساخته می شود.  

کیا

3- هوندا: امتیاز: 7.83 از 10

فضای داخلی داخلی هوندا هم کاربردی و هم جذاب است. صندلی های این برند راحت هستند و در داخل کابین آنها مقادیر زیادی از متریال نرم به کار رفته است. هوندا آکورد تورینگ 2 لیتری توربو اتومات که در صدر محصولات هوندا قرار میگیرد، صندلی ها و فرمان چرمی و صندلی های جلوی خنک شونده و نورپردازی محیط را اراده می دهد. تمامی مدلهای هوندا با یک سیستم اطلاعات و سرگرمی ارائه می شوند که دارای یک جفت از صفحه نمایش 5 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی هستند.

هوندا

2- ولوو: امتیاز: 7.97 از 10

ولوو برندی است که برای سالیان متمادی به تمرکز بر روی ایمنی معروف بوده است. ولووهای همچنین به راحتی کابین معروف شده اند. نسخه پایه شاسی بلند جمع و جور ولوو XC40 به صورت استاندارد با فرمان و دسته دنده چرمی و صندلی راننده 8 جهته برقی ارائه می شود. تجهیزات داخلی چرمی و صندلی های چرم شونده نیز از در دسترس هستند.

ولوو

1- آئودی: امتیاز: 8.02 از 10

در صدر لیست ما خودروساز آلمانی آئودی قرار گرفته است که طراحی جذاب، صندلی های با کیفیت بالا و متریال شیک را ارائه می دهد. برخی از مدلهای آئودی با چرم ممتاز، تریم چوبی و قطعات فلزی قابل سفارش هستند. آئودی A7 مدل 2020 که در صدر جدول خودروهای لوکس بزرگ قرار گرفته است، می تواند با چرم والکونا (Valcona) صندلی های جلوی ماساژور دار و فرمان دارای گرمکن سفارش داده شود. استفاده از سیستم اطلاعات و سرگرمی این برند آسان بوده و با گرافیکی جذاب اطلاعات را در یک صفحه نمایش نشان می دهد.

آئودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید