بهترین خودروها برای خانواده

بهترین خودروها برای خانواده

خودروسازان در سراسر جهان روش های مختلفی برای ساخت خودروهای خانوادگی به کار می گیرند. اما همه این روش ها از فرمولی ثابت استفاده می کنند و آن ترکیب راحتی، آپشن های به روز و ایمنی است. در اینجا لیستی از بهترین خودروهای خانوادگی در کلاس های مختلف خودرویی آورده شده است.

بهترین مینی ون خانوادگی: هوندا ادیسه

هیچ خودرویی به اندازه یک مینی ون برای خانواده مناسب نیست و هوندا ادیسه بهترین ترکیب از فضای سرنشین، قابیلت حمل بار و آپشن های دوستدار خانواده را در کلاس خود ارائه می دهد. ادیسه آپشن هایی دارد که اعضای خانواده را در ردیف های عقب راحت و سرگرم نگه می دارد.

هوندا ادیسه

بهترین خودروی شاسی بلند دو-ردیفه خانوادگی: هوندا پاسپورت

این خودرو فضای ردیف دوم و فضای بار بیشتری نسبت به رقبای خود ارائه می کند. این خودرو همچنین ترکیبی عالی از آپشن هایی که خانواده ها از آن لذت می برند مانند: اپل کارپلی/ اندروید اتو، صندلی های عقب دارای گرمکن، آفتابگیر عقب، اتصال USB برای ردیف عقب و سیستم تهویه اتوماتیک سه نقطه ای برای ردیف عقب ارائه می کند.

هوندا پاسپورت

بهترین شاسی بلند سه ردیفه خانوادگی: کیا تلوراید

کیا تلوراید یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده خانوادگی است. ایمنی بالا و قابلیت اطمینان عالی این خودرو به این معنی است که تلوراید یک وسیله نقلیه ایمن و قابل اتکا است که می توان برای طولانی مدت روی آن حساب باز کرد.

کیا تلوراید

بهترین شاسی بلند جمع و جور خانوادگی: تویوتا راو 4

اگر یک شاسی بلند جمع و جور می خواهید که برای استفاده خانوادگی مناسب باشد، بدون شک تویوتا راو4 بهترین گزینه شماست. جدا از کیفیت و ایمنی بالای این خودرو، تویوتا راو4 بزرگترین فضای ردیف عقب را در این کلاس در اختیار می گذارد.

تویوتا راو 4

بهترین شاسی بلند بزرگ خانوادگی: فورد اکسپدیشن

برخی از خانواده ها به فضا و قابلیت های یک شاسی بلند بزرگ نیاز دارند و فورد اکسپدیشن بهترین انتخاب برای آنهاست. اکسپدیشن فضای کافی برای 8 نفر را ارائه می دهد و بزرگترین فضای ردیف دوم و سوم را در کلاس خود دارد. این خودرو همچنین قابلیت های یدک کشی فوق العاده ای را دارد که برای خانواده ها در تعطیلات بسیار کاربردی است.

فورد اکسپدیشن

بهترین شاسی بلند هیبریدی و برقی خانوادگی: تویوتا هایلندر هیبرید

تویوتا هایلندر هیبرید با داشتن مصرف سوخت مناسب، قابلیت اطمینان بالا و عملکرد درخشان در تست های تصادف، در میان بهترین شاسی بلندهای هیبریدی بازار قرار گرفته است.

تویوتا هایلندر هیبرید

بهترین خودروی سواری هیبریدی و برقی خانوادگی: تویوتا آوالون هیبرید

تویوتا آوالون هیبرید با داشتن بزرگترین فضای ردیف دوم در کلاس خود و داشتن فضای صندوق بسیار بزرگ به همراه ایمنی بالا و قابلیت اطمینان مثال زدنی بهترین گزینه در این کلاس برای خانواده ها به شمار می رود.

تویوتا آوالون هیبرید

بهترین خودروی سایز متوسط خانوادگی: تویوتا کمری

کمری با داشتن ایمنی بالا و کیفیت مثال زدنی خودرویی ایمن و قابل اعتماد است. کمری همچنین لیستی خیره کننده از آپشن های استاندارد خودرویی عالی برای خانواده ها به شمار می رود.

تویوتا کمری

بهترین خودروی بزرگ خانوادگی: تویوتا آوالون

لیست ما با خودروهایی پر شده است که فضای زیاد و راحتی سرنشین را در اولویت قرار داده اند و در زمینه تویوتا آوالون حرف های زیادی برای گفتن دارد. آوالون ایمنی بالا و کیفیت قابل توجهی دارد و با داشتن آپشن ها زیاد و لیست بلند بالایی از تجهیزات دستار راننده استاندارد بهترین خودروی خانوادگی به شمار می رود.

تویوتا آوالون

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید