بررسی ام جی 6 نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی ام جی 6 نمایشگاه اتومبیل داودی

ام جی 6 برای ام جی محصولی بسیار مهم و استراتژیک به شمار می رود. این خودرو اولین مدل جدیدی بود که با برند ام جی به صورت مستقل تولید می شد. ام جی 6 از نطر فنی کاملا مشابه ام جی 550 است که خود این خودرو نیز پلتفرم خود را از پلتفرم به روز شده روور 75 گرفته است.

ام جی یک برند قدیمی و اصیل انگلیسی است که به سخت خودروهای اسپرت شهرت داشته. این برند با سابقه پس از مدتها کشمکش و مشکلات اقتصادی، در اوایل قرن جاری میلادی به شرکت سایک موتور چین واگذار شد. سایک موتور که بزرگترین خودروساز چین به شمار می رود، تصمیم به احیای برند ام جی و تولید محصولاتی کاملا جدید تحت این برند گرفت. البته در سری جدید محصولات، همانند سابق، تمامی فرآیند مهندسی و طراحی خودروها در مرکزی در شهر بیرمنگهام انگلستان انجام می شود و تنها مالکیت سهام در اختیار چینی ها قرار گرفته است.

ام جی 6

ام جی 6 برای ام جی محصولی بسیار مهم و استراتژیک به شمار می رود. این خودرو اولین مدل جدیدی بود که با برند ام جی به صورت مستقل تولید می شد. ام جی 6 از نطر فنی کاملا مشابه ام جی 550 است که خود این خودرو نیز پلتفرم خود را از پلتفرم به روز شده روور 75 گرفته است. ام جی با ساخت ام جی 6، بلافاصله این خودرو را در سرزمین مادریش، انگلستان، نیز به تولید رساند و بازخوردهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

ام جی 6

ام جی 6 طرفداران بسیار متعصبی دارد که این خودرو را از جهات مختلف برتر از خودروهای هم کلاس خود، از جمله هیوندای النترا، کیا سراتو، تویوتا کرولا، مزدا 3 و ... می دانند. علت این امر آن است که MG6 از نظر فنی و مهندسی میراث دهها ساله بریتانیایی را یدک می کشد. در واقع همانطور که گفته شد، پلتفرم این خودرو از خودروی پرمیوم روور 75 گرفته شده است که همین مساله تفاوت های زیادی را بین این خودرو و سایر خودروهای این کلاس، که خودروهایی اقتصادی هستند، رقم می زند.

ام جی 6

پیشرانه ام جی 6 نیز نسخه بهبود یافته و به روزرسانی شده پیشرانه روور 75 است. این پیشرانه از نوع 4 سیلندر توربوشارژ است و توانایی تولید حداکثر 160 اسب بخار را دارد. بیشینه گشتاور این خودرو نیز به 215 نیوتن متر می رسد که در دور موتور 4500 دور بر دقیقه به دست می آید. از نقاط قوت بسیار پررنگ MG6 سیستم تعلق آن است که یک سر و گردن بالاتر از همکلاسان خود قرار می گیرد. سیستم تعلیق این خودرو از نوع مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب است. تنظیمات شاسی و سیستم تعلیق این خودرو به گونه ای است که هندلینگ فوق العاده ای را برای آن به ارمغان آورده است. هندلینگی که بیشتر به خودروهای اسپرت و لوکس شبیه است، تا یک خودروی خانوادگی.

موتور ام جی 6

پیشرانه این خودرو به لطف توربوشارژ از قوی ترین پیشرانه های این کلاس است. گیربکس MG6 از نوع 5 سرعته اتوماتیک بوده و از تولیدات شرکت آیسین ژاپن است. این ترکیب جذاب، شتاب صفر تا صد 8.4 ثانیه ای را برای ام جی 6 به ارمغان آورده است. مصرف سوخت سیکل ترکیبی ام جی 6 نیز 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر است.

MG6

ام جی 6 از نظر امکانات در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. از جمله امکانات و آپشن های رفاهی و ایمنی MG6 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم MBA (سیستم کمکی برای ترمز) - سیستم‌های DSC-TCS-EBA (سیستم کنترل دینامیکی - سیستم ضد لغزش - سیستم الکترونیک تقویت ترمز) - مجهز به سیستم های ABS و EBD - سیستم الکترونیک تقویت ترمز (SCS II NINE IN ONE) -  سیستم تهویه مطبوع دیجیتال 2 ناحیه‌ای - صندلی برقی 6 جهته برای راننده - مجهز به سیستم بسیار پیشرفته کنترل پایداری و دینامیکی - تنظیم خودکار نور در آیینه داخل خودرو - صندلی برقی 6 جهته برای سرنشین جلو - دوربین دید عقب - سیستم نشان دهنده میزان باد لاستیک‌ها ITPMS - سنسور باران و گرد و خاک بهمراه سیستم روشنایی خودکار داخل خودرو - سانروف مجهز به سیستم ANTI TRAP - سیستم کمکی برای پارک کردن خودرو - کروز کنترل - نشان‌دهنده میزان آب رادیاتور - استارت خودرو با فشار کلید - پدال F1(امکان تعویض دنده با اهرم های تعبیه شده بر روی فرمان) - ایمنی NCAP 5 ستاره - 6 کیسه هوای ایمنی

ام جی 6

خرید ام جی 6 نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید MG6 نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های خودروهای ام جی نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

ام جی 6 نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید