بررسی فولکس واگن پاسات نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی فولکس واگن پاسات نمایشگاه اتومبیل داودی

فولکس واگن پاسات محصولی از فولکس واگن است که یکی از اصلی ترین گزینه ها در کلاس خود است. پاسات حتی با داشتن رقبای بسیار خوشنام و معتبری مانند تویوتا کمری، هوندا آکورد، نیسان آلتیما، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و ... همچنان یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای این کلاس است. پاسات چه در بازار اروپا و چه در بازار آمریکا یکی از شاخص ترین گزینه هاست.

خودرویی که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم، یکی از شاخص ترین خودروهای کلاس سدان های خانوادگی لوکس است. فولکس واگن پاسات محصولی از فولکس واگن است که یکی از اصلی ترین گزینه ها در کلاس خود است. پاسات حتی با داشتن رقبای بسیار خوشنام و معتبری مانند تویوتا کمری، هوندا آکورد، نیسان آلتیما، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و ... همچنان یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای این کلاس است. پاسات چه در بازار اروپا و چه در بازار آمریکا یکی از شاخص ترین گزینه هاست. این خودرو چندی پیش به کشور ما آمده و با استقبال فوق العاده خوبی روبرو شد، چرا که این خودرو چیزی در خود داشت که تا کنون در سایر رقبای شرقی و غربی آن دیده نشده بود.

بررسی فولکس واگن پاسات

فولکس واگن برای ساخت پاسات تمام تلاش خود را کرده است که خودرویی در خور نام پر سابقه خود را تولید کند. بدون شک می توان گفت که فولکس واگن در این راستا کاملا موفق بوده است، چرا که پاسات در حال حاضر به عنوان یکی از سمبل های کلاس خود به شمار می رود. مهندسی دقیق آلمانی و دقت به جزئیات در جای جای پاسات دیده می شود. استایل پاسات بسیار شیک و لوکس بوده و می توان آن را یکی با پرستیژ ترین خودروهای کلاس سدان های بزرگ خانوادگی دانست. تجربه طولانی مدت فولکس واگن در ساخت این خودرو، منجر به این شده است که پاسات در تمامی ابعاد به خوبی صیقل خورده و خودرویی ایده آل تولید شود. در واقع نام پاسات نزدیک به 50 سال قدمت دارد. اولین نسل از این خودرو در سال 1972 معرفی شده و تا کنون 8 نسل از این خودرو وارد بازارهای جهانی شده اند. نسل فعلی، یا نسل هشتم پاسات، در سال 2015 وارد بازارهای جهانی شد و به کشور ما نیز آمد.

بررسی فولکس واگن پاسات

یکی دیگر از نقاط قوت پاسات کیفیت فوق العاده ساخت و قطعات این خودرو است. در جای جای این خودرو، هر قطعه ای را که لمس کنید، حسی جذاب از کیفیت را به دست خواهید آورد. در داخل کابین خودرو تمامی ادوات و قطعات با بالاترین دقت و کیفیت ممکن وجود دارند و می توان پاسات را از این جهت با خودروهای بسیار گرانتری مانند خودروهای ب ام و، بنز و لکسوس مقایسه کرد.

بررسی فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات از نظر فنی نیز یکی از بهترین خودروهای کلاس خود در بازار ماست. این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ به حجم 1800 سی سی نیرو می گیرد. پیشرانه ای که توانایی تولید 180 اسب بخار را در دور موتور 5100 دور بر دقیقه دارد. همچنین بیشینه گشتاور این خودرو به 249 نیوتن متر در دور موتور 1250 دور بر دقیقه می رسد. تولید این گشتاور خیره کننده، در دور موتور بسیار پایین باعث شده است که پاسات خودرویی بسیار چابک و پرشتاب باشد. جعبه دنده پاسات نیز از نوع 7 سرعته دوکلاچه است که هماهنگی بسیار خوبی با پیشرانه داشته و بسیار عالی عمل می کند. در عمل نیز شتاب صفر تا صد 7.9 ثانیه ای پاسات نشان دهنده این طراحی عالی و هماهنگی اجزای آن است. مصرف سوخت پاسات در سیکل ترکیبی 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر است که بهترین در کلاس خود به شمار می رود.

بررسی فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات لیستی طولانی از آپشن های فنی و رفاهی را ارائه می دهد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای 9 کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو، جانبی برای سرنشینان جلو و عقب، کیسه هوای پرده ای در دو طرف و زانویی برای راننده) - دکمه استارت خودرو به همراه سیستم ورود بدون کلید - سیستم اتوماتیک خاموش/روشن خودرو - امکان تعویض دنده از پشت فرمان - دوربین 360درجه - سیستم کمکی پارک به همراه سنسور کنترل فاصله - بازشدن درب صندوق عقب به صورت هوشمند - فرمان برقی با روکش چرم همراه با کنترل سیستم صوتی - صندلی های اسپرت با کیفیت چرم مرغوب - گرمکن صندلی های جلو و عقب - صندلی های جلو برقی، 12 حالته همراه با حافظه صندلی - ماساژور صندلی راننده - صندلی های عقب تاشو - نور پردازی داخلی - سیستم تهویه مطبوع سه گانه همراه با فیلتر ضدآلرژی قابلیت تنظیم جداگانه - آینه های جانبی تاشو و برقی همراه با حافظه و گرمکن - چراغ های جلو LED با قابلیت تطبیق اتوماتیک با جاده - گرمکن اتوماتیک نازل آب پاش شیشه های جلو - سنسور نمایشگر باد لاستیک TPMS - Auto Hold - شیشه های سولار و دودی - چراغ مشایعت - درایو مود – کروز کنترل - سیستم ایموبلایزر به همراه مانیتورینگ فضای داخلی

بررسی فولکس واگن پاسات

خرید فولکس واگن پاسات نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید فولکس واگن پاسات نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های فولکس واگن پاسات  نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

فولکس واگن پاسات نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید