10 دلیل خرید بی ام و سری 5 نمایشگاه داودی

10 دلیل خرید بی ام و سری 5 نمایشگاه داودی

اگر به دنبال آن هستید تا کارهای روزمره خود را با خودرو به راحتی انجام دهید و قدرت خودرو شما قلب ها را به تپش بیاندازد ما به شما بی ام و سری 5 نمایشگاه داوودی را پیشنهاد می کنیم. بی ام و سری 5 خودرویی بی نظیر از جمله بالاترین رتبه سدان های لوکس میان رده در بازار است. با وجود بی ام و سری 5 نمایشگاه داودی خرید برای هرگونه خودرو دیگر، هزینه کردن بیهوده خواهد بود. بسیاری از ویژگی های مثبت در سری 5 BMW وجود دارد که دانستن آن ها شما را مشتاق به بازدید و حتی خرید این خودروی اسرار آمیز خواهد کرد. خودرویی

بی ام و تغییراتی را در سری 5 به وجود آورد که از فناوری های ایمنی و استانداردهای دیگر در این خودرو ارتقاء یافته است. که در زیر به شرح کامل آن ها خواهیم پرداخت.

  1. موتور شگفت انگیز و کارآمد

BMW سری 5 نمایشگاه داودی مجهز به موتور 4 سیلندر TwinPower Turbo در تیپ 530i است که استاندارهای فراوانی در آن بکار گرفته شده است. اگر علاقمند به تجربه رانندگی راحت با سدان های لوکس هستید قطعا BMW سری 5 بهترین تجربه از یک رانندگی هیجان انگیز پرقدرت و سریع را به شما خواهد داد. موتور این خودرو 248 اسب بخار قدرت دارد که در حین رانندگی هر لحظه شما را شگفت زده تر خواهد کرد. شما قادر خواهید بود در 6.0 ثانیه 60 مایل در ساعت را بپیمایید. مصرف سوخت آن نیز از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است که در مقابل قدرت و سرعتی که به شما می بخشد بسیار ناچیز است.

نمایشگاه داودی عاملیت خودرو بی ام و

  1. مدل قدرتمند  540iسری 5

اگرچه مدل 540iسری 5 با مدل BMW 5-Series 2019 یکسان به نظر می رسد، اما یک موتور قدرتمندتر در زیر کاپوت خود با قدرت 335 اسب بخار دارند که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. هنگامی که 540iسری 5 توسط یک راننده حرفه ای در مسیر آزمایشی تست شد، زمان 0-60 را 4.7 ثانیه پیمود که سرعت بسیار چشمگیری است که تجربه هیجان آن آدرنالین خونتان را افزایش خواهد داد.

  1. مدل M550i هیجان را به ارمغان می آورد

اگر فکر می کنید مقدار سوخت را باید صرف راندمان بالاتر کنید می توانید، مدل M550i با بازده بالا را امتحان کنید. این طراحی منحصر به فرد برای ارائه حداکثر عملکرد خودرو های سری 5 بی ام و به بازار عرضه شد. آنچه که در M550i ایجاد انگیزه می کند، یک موتور V8 توربوشارژ است که قدرت هیجان انگیز 456 اسب بخار آن شما را در حین رانندگی بخشی از خود می کند به گونه ای که شتاب حرکت را در تمام وجود خود حس خواهید کرد. با زمان 0-60 از 3.8 ثانیه، M550i BMW بسیاری از اتومبیل های اسپرت را جای میگذارد بگونه ای که به گرد و غبار این خودرو پر سرعت هم نخواهند رسید. سیستم تعلیق تطبیقی ​​و عملکرد 19 اینچی لاستیک ها عملکرد خودرو را خاص کرده است. شکل تهاجمی که در طراحی این خودرو به کار رفته همچون جنگنده ای قدرتمند و بی حریف آن را در جاده ظاهر خواهد کرد.

  1. سکوت همراه با آرامش

بی ام و سری 5 نمایشگاه داودی اتومبیلی است که قطعا در سفرهای جاده ای از حرکت رضایتبخش آن لذت خواهید برد. وضعیت کوهستانی آن باعث می شود در بزرگراه احساس آرامش و امنیت کامل داشته باشید. سر نشینان بی ام و سری 5 به سختی ترک های بزرگ موجود در جاده را احساس می کنند. با نشستن در BMW سری 5 هیچ گونه صدای بادی از بیرون به داخل کابین نفوذ نخواهد کرد و می توانید مسیر را با آرامش خاطر طی کنید. اگرچه ممکن است هنگام شتاب، صدای موتور را بشنوید، اما این فقط صدای بی صدا است. کابین عایق بندی شده این سدان همچنین به افزایش کیفیت صدای سیستم صوتی نیز می افزاید.

چرا سری 5 بی ام را از نمایشگاه داودی بخریم

  1. ظاهر جذاب در عین حال محافظه کار

BMW 5 Series 2019 یک اتومبیل بسیار زیبا مانند بسیاری از اتومبیل های دیگر BMW است. طراحی این خودرو به سبک خودروهای اسپرت بی ام و انجام شده است. اگر اهل هیجان و وضعیت اسپرت هستید می توانید از بسته M Sport آن استفاده کنید. این سدان با کیت بدنه اغوا کننده و یک سیستم تعلیق به بازار عرضه شده است. برخی از رنگ های موجود بی ام و سری 5 نمایشگاه داوودی در رنگ های خاص فلزی است .

  1. سری 5 خودرویی بسیار راحت

همانطور که قبلا هم پیش بینی می شد، بی ام و سری 5 سطح ایده آلی از راحتی ​​را ارائه می دهد که برای سرنشینان بسیار خوشایند است همینطور به محض نشستن پشت فرمان، احساس آرامش را تجربه خواهید کرد. از آنجا که صندلی های جلو بی ام و سری 5 نمایشگاه داودی از تنظیم خوبی برخوردار هستند، همه می توانند از حالت نشیمن راحت برخوردار شوند. صندلی های چند کانتوری اختیاری با داشتن کوسن های ماساژور، به شما امکان می دهد تا در جاده ها خستگی را از تن بیرون کنید. 

طراحی حرفه ای بی ام و سری 5 نمایشگاه داوودی

  1. مطابق با سلیقه افراد خاص پسند

برخی از خریداران آرزوی داشتن خودروی لاکچری و خاص دارند، با این حال ، بی ام و سری 5 برای بسیاری از افراد به اندازه کافی لوکس و شیک بنظر خواهد رسید. ابزار و لوازم داخلی خودرو از چرم بوده که احساس بسیار غریب و جدیدی را در شما ایجاد خواهد کرد به گونه ای که مانند آن را قبلا ندیده بودید. برخی از ویژگی های استاندارد بی ام و سری 5 نمایشگاه داوودی شامل صفحه نمایش 10.2 اینچی با Apple CarPlay ، ناوبری و چراغ های سازگار با چراغ های LED برای بهبود دید در شب است. قیمت این خودرو حداقل چند هزار دلار ارزانتر از بالاترین تیپ بعدی است.

  1. فن آوری هایی با ایمنی بیشتر

در سال های گذشته دیگر تیپ های BMW برای فناوری های ایمنی ارائه شده هزینه های گزافی را دریافت نمود که شاید برای خریداران مقرون به صرفه نبود. خوشبختانه، همه نسخه های بی ام و سری 5 نمایشگاه داوودی با بسیاری از فناوری های ایمنی بدون هزینه اضافه برای مخاطب مجهز شده است. از جمله فاکتورهای ایمنی این خودرو می توان به مانیتورینگ آن اشاره کرد که نقطه کور را به شما نشان می دهد، سیستم هشدار برخورد رو به جلو می تواند به طور اتومات سدان را در مواقع اضطراری متوقف کند. هشدار خروج از خط و هشدار عبور و مرور متقاطع عقب نیز در سراسر صفحات خودرو یافت می شود.

  1. پارک کنترل از راه دور

خروج از وسیله نقلیه شما در اماکن کوچک و باریک مستلزم تللاش زیادی است. سیستم پارکینگ کنترل از راه دور بی ام و سری 5 نمایشگاه داوودی می تواند کمک کند تا از راه دور سدان را به جلو و عقب از طریق یک صفحه کلید لمسی انتقال دهید. دیگر نیازی نیست تا به سختی وارد ماشین یا از پارک خارج شوید.

طراحی فوق حرفه ای bmw سری 5

  1. ویژگی هایی برای سرگرم نگه داشتن خانواده

بی ام و سری 5 نمایشگاه داودی ویژگی های سرگرمی بسیار خوبی را به سرنشینان را ارائه می دهد. Wi-Fi در دسترس، افراد را قادر می سازد تا بهترین وضعیت خود را در خودرو تنظیم و تعریف نمایند. سیستم سرگرمی عقب که با صفحه نمایش دوقلو و درایو DVD طراحی شده به راحتی به کنسول های بازی متصل می شود. در حالی که سیستم صوتی استاندارد 205 واتی با تکنولوژی Bowers & Wilkins احساس حضور در یک کنسرت زنده را به شما القا خواهد کرد.

اگر دوستدار هیجان در رانندگی هستید حتما قدرت و شتاب بی ام و سری 5 نمایشگاه داوودی را امتحان کنید. با نشستن در این خودرو فضای لوکس و راحتی را همراه با ارائه بهترین فناوری ها جهت رفاه سرنشینان حس خواهید کرد. شتاب بی ام و سری 5 شما را در برتری خود محو خواهد کرد به گونه ای که هیچ خودرویی نتواند همپای شما به رقابت بپردازد. با بی ام و سری 5 نمایشگاه داوودی قدرت و سرعت را در دستان خود به طور ملموسی حس خواهید کرد. عزیزان علاقمند می توانند از تیپ های مختلف بی ام و در نمایگاه لوکس اتومبیل داودی دیدن نمایند.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید