رنو داستر پرفروش ترین شاسی بلند اروپا شد

رنو داستر پرفروش ترین شاسی بلند اروپا شد

رنو داستر توانست در پایان ماه اگوست میلادی مقام اول را در بین پر فروش ترین خودروهای شاسی بلند و جایگاه دوم را در بین تمامی خودروهای به فروش رفته در قاره اروپا را به دست آورد.

بر اساس آمار فروش منتشر شده، در پایان ماه آگوست گذشته، خودروسازان در محدوده اروپا مجموعا 1.070.276 خودرو به فروش رسانده اند که در این آمار رنو داستر، که در اروپا با برند داچیا به فروش می رسد، عنوان پرفروش ترین شاسی بلند اروپا را از آن خود کرد. داستر همچنین پس از فولکس واگن گلف دومین خودروی پرفروش اروپا نیز لقب گرفته است.

بر اساس این آمار، فولکس واگن گلف با فروش 26.411 دستگاه، در حالی که تنها چند هفته تا معرفی نسل جدید خود فاصله دارد، همچنان مقام پرفروش ترین خودرو قاره سبز را در دست خود نگه داشته است.

پس از گلف، رنو داستر قرار گرفته است که با فروشی خیره کننده دومین خودروی پرفروش اروپا بوده است. فروش این خودرو با رشد بیش از 10 درصدی به 19.451 دستگاه رسید که آن را به مقام اولین شاسی بلند محبوب این قاره نیز رسانده است.

سومین جایگاه در لیست خودروهای پرفروش اروپا به خودروی جدید فولکس واگن T-Roc تعلق گرفته است که با فروش 18.282 دستگاه، به مقام دومین شاسی بلند پرفروش این قاره پس از داستر رسیده است.  

با توجه به این آمار، به نظر می رسد که تب خرید خودروهای شاسی بلند به اروپا نیز رسیده است. اما خودروهای نسبتا کوچک و شهری گزینه های بسیار محبوبی در میان خریداران خودرو در اروپا هستند. رنو (داچیا) ساندرو و فولکس واگن پولو با فروش به ترتیب 17.764 و 16.692 دستگاه، رتبه های چهارم و پنجم پرفروش ترین خودروهای اروپا را از آن خود کرده اند. رنو کلیو نیز از همین روند تبعیت کرده و با فروش 16.498 دستگاه در مقام ششم قرار گرفته است.

در طرف مقابل، همه برندها از بازار داغ خودروهای شاسی بلند بهره نبرده اند. به عنوان مثال، نیسان قشقایی ماه آگوست را با افت فروش بیش از 45 درصدی و قرار گرفتن در رتبه یازدهم خودروهای پرفروش اروپا به پایان رساند. همچنین پژو 3008 نیز با افت فروش 17.5 درصدی به جایگاهی بهتر از بیست و سوم نرسیده است.

طبق آمار، فولکس واگن با فروش 128.882 خودرو و با وجود افت 13.1 درصدی همچنان جایگاه پرفروش ترین برند در اروپا را در اختیار دارد. فورد با فروش 63.043 خودرو و با فاصله زیاد نسبت به فولکس واگن در جایگاه دوم قرار گرفته است. در نهایت مرسدس بنز با فروش 62.916 دستگاه خودرو به مقام سوم پرفروش ترین خودروهای قاره اروپا رسیده است.

خرید لوکس ترین خودروهای دنیا در نمایشگاه داوودی

نمایشگاه داوودی بیش از 20 سال در زمینه خرید، فروش خودروهای لوکس در مشهد می باشد که امکان خرید و فروش لوکس ترین خودروهای دنیا را در سراسر کشور مهیا کرده است. نمایشگاه داودی دارای خودروهای لوکس و مدرن از برندهای معتبری مانند ب ام و، رنو، فولکس واگن، هیوندا و ... می باشد. اگر می خواهید از خودروهای لوکس و مدرن نمایشگاه داوودی اطلاع پیدا کنید می توانید با مراجعه به سایت داوودی و تماس با ما از مشاوره جامع متخصصان نمایشگاه داوودی استفاده کنید. همچنین می توانید در سایت نمایشگاه داوودی خودروهای برند های معتبر دنیا را از لحاظ فنی، امکانات و تجهیزات مورد بررسی قرار دهید.

 

در بخش تماس با ما، راه های ارتباطی با نمایشگاه داودی از طریق تلگرام، اینستاگرام و ایمیل برای مشتریان فراهم شده است علاوه بر این شما می توانید در این بخش پیام خود را بگذارید تا در اسرع وقت تیم پشتیبانی به شما پاسخ دهد.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید