مدل پایه نسل جدید پورشه 911 معرفی شد

مدل پایه نسل جدید پورشه 911 معرفی شد

شرکت خودروسازی پورشه اقدام به معرفی نسخه پایه 911 کاررا در دو مدل کوپه و کابریولت نموده است.

کمپانی آلمانی پورشه مدل پایه 911 Carrera مجهز به یک پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر تخت توئین توربو با 385 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور را معرفی کرد که این پیشرانه نیرو را توسط یک جعبه دنده 8 سرعته دوکلاچه PDK به چرخ‌های عقب انتقال می دهد.

 

 

مدل کوپه کاررا با استفاده از این قوای محرکه از صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت را ظرف 4 ثانیه پر می‌ کند درحالیکه نسخه کابریولت کندتر است به‌ گونه‌ای که برای رسیدن از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به 4.2 ثانیه زمان نیاز دارد. با پکیج Sport Chrono می توان این زمان را در دو مدل مذکور حدود 0.2 ثانیه کاهش داد. حداکثر سرعت این نسخه نیز 290 کیلومتر بر ساعت ب.ده که 3 کیلومتر بر ساعت از نسخه کوپه کمتر می باشد.

 

 

دیزاین خارجی 911 Carrera به نسخه قدرتمندتر Carrera S نزدیک است. با این تفاوت که این نسخه، رینگ‌های کوچکتری دارد که در جلو و عقب به ترتیب 19 و 20 اینچی می باشند. در پشت این رینگ‌ها دیسک‌ های ترمز 13 اینچی با کالیپرهای ترمز چهار پیستون به رنگ مشکی قرار گرفته است.

 

 

 

علاوه بر رینگ‌های کوچکتر، کاررا پایه در سر اگزوزها نیز با نسخه S تفاوت دارد به نحوی که در نسخه پایه در طرفین بخش پشتی خودرو دو سر اگزوز بیضی‌ شکل تکی رویت می شود درحالی‌که در Carrera S در هر طرف دو سر اگزوز دوقلو وجود دارد. البته امکان سفارش آپشن‌هایی از جمله رینگ‌های 20 یا 21 اینچی، سیستم اگزوز اسپرت با سر اگزوزهای دوقلو و یا ترمزهای کامپوزیت سرامیکی نیز وجود دارد که باعث افزایش شباهت کاررا پایه به Carrera S می شود.

 

 

 

کابین کاررا همانند نسخه S می باشد و تمامی مدل‌ های آن به نمایشگر 10.9 اینچی مجهز هستند. این نسخه همچنین از سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه با کمک‌ فنرهای متغیر الکترونیکی نیز بهره می برد که حالات رانندگی معمولی و اسپرت را ارائه می نماید.

 

 

در مورد سفارش هردو نسخه 911 Carrera پایه لازم به ذکر است قیمت نسخه کوپه از 97,400 دلار و نسخه کابریولت از 110,200 دلار آغاز می‌شود. مدت کوتاهی پس از عرضه کاررا به بازار نسخه دو دیفرانسیل آن نیز با نام Carrera 4 وارد بازار می شود.

 

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید