سیتروئن C4 جدید معرفی شد

سیتروئن C4 جدید معرفی شد

سیتروئن جزئیات فنی هاچبک جدید C4 را معرفی کرد. این خودرو که در طراحی خود از استایل شاسی بلندها الهام گرفته است، با پیشرانه های متنوعی از جمله یک پیشرانه برقی در دسترس خواهد بود.

سیتروئن می گوید که C4 جدید با یک نسخه الکتریکی به نام e-C4 عرضه خواهد شد و به این ترتیب، می خواهد که نام این خودرو را مجددا به سر زبان ها بیندازد.

رقیب فورد فوکوس و فولکس واگن گلف اندکی بلندتر از نسل قبلی خود، C4 کاکتوس است و قصد دارد که مرز بین هاچبک ها و شاسی بلندها را پر کند. این خودرو با موتورهای بنزینی، دیزلی و برقی عرضه خواهد شد و اولین هاچبک خانوادگی گروه پژو-سیتروئن PSA است که نسخه ای از آن هیچگونه آلایندگی نخواهد داشت.

سیتروئن C4 جدید

جلوپنجره سیتروئن C4 جدید بر اساس یک زبان طراحی جدید است که قبلا برای اولین بار در C3 دیده شده بود. در این زبان طراحی جدید، چراغ های V-شکل به عنوان امضای این زبان دیده می شوند و تزئینات کرومی در سرتاسر بدنه دیده می شوند. در این خودرو بخش های مقعری طراحی شده اند که از شاسی بلند C5 ایرکراس گرفته شده است و در انتهای سپر جلو بخش های سیاه مات وجود دارد که به حفاظت در برابر برخوردهای کوچک کمک می کند.

سیتروئن C4 جدید

گلگیرها همان طرح سیاه مات را که در سپر جلو قرار گرفته است را دارند که به استایل شاسی بلند شکل این خودرو اضافه می کند. سیتروئن می گوید که سقف شیبدار این خودرو طراحی شده است تا آیرودینامیک این خودرو را بهبود بخشد. همچنین طراحی اورهنگ با الهام از سیتروئن GS انجام شده است.

سیتروئن اعلام کرده است که ارتفاع C4 از سطح زمین 156 میلی متر است. محل قرار گیری راننده در این خودرو بالاتر از سایر رقبا است و در نتیجه دید بهتری به اطراف می دهد. در حالی که این خودرو معمولی تر از سیتروئن C4 کاکتوس است، بسیاری از شخصی سازی های موجود در آن خودرو در این خودرو نیز در دسترس خواهد بود. از جمله این موارد قابلیت انتخاب 31 رنگ می باشد.

سیتروئن C4 جدید

سایز رینگ های این خودرو از 16 تا 18 اینچی است و نسخه e-C4 یک رینگ 18 اینچی اختصاصی دارد. سیتروئن C4 بر پایه پلتفرم مدولار CMP گروه پژو-سیتروئن ساخته شده است که توانایی پذیرش پیشرانه های معمولی و برقی را دارد. نسخه الکتریکی e-C4 دارای یک پیشرانه 134 اسب بخاری و گشتاور 260 نیوتن متر است که نیروی خود را از باتری های 50 کیلووات ساعتی می گیرد. سیتروئن ادعا می کند که بازه حرکتی این خودرو 350 کیلومتر بوده، شتاب صفر تا صد آن 9.7 ثانیه است و حداکثر زبان آن به 150 کیلومتر بر ساعت می رسد.

سیتروئن C4 جدید

این خودرو همچنین در هنگام ترمز کردن و کاهش سرعت نیروی موتور را بازیابی می کند. همچنین این خودرو دارای سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت می باشد.

پیشرانه های بنزینی C4 شامل یک پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ از نوع Puretech می باشد که در دو نسخه مختلف 100 و 155 اسب بخار توان تولید می کنند. گیربکس این خودرو از نوع 8 سرعته اتوماتیک است که با قوی ترین پیشرانه ها همراه می باشد.

سیتروئن C4 جدید


تگ ها

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید