باکیفیت ترین خودروهای سال 2020

باکیفیت ترین خودروهای سال 2020

کیا موتورز همچنان به پیشتازی خود در زمینه ساخت با کیفیت ترین خودروها ادامه می دهد. بر اساس گزارش موسسه آمریکایی معتبر JD Power کیا به همراه برند آمریکایی دوج در صدر لیست با کیفیت ترین برندهای خودروسازی قرار گرفته اند. در اینجا با کیفیت ترین خودروهای هر کلاس خودرویی را بر اساس این گزارش مرور می کنیم.

خودروی کوچک: شورولت سونیک

این خودرو نه تنها باکیفیت ترین خودروی کلاس خود است، بلکه یکی از ارزان ترین خودروهایی است که در بازار آمریکا قابل خرید است. این خودرو از تجهیزات و آپشن های قابل توجهی با توجه به کلاس خود بهره می برد و یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ با قدرت 138 اسب بخار دارد.

شورولت سونیک

خودروی جمع و جور: کیا فورته (سراتو)

کیا فورته (سراتو) که سال گذشته مورد بازطراحی قرار گرفت، باز هم مقام با کیفیت ترین خودروی جمع و جور بازار را از آن خود کرده است.

کیا فورته سراتو

خودروی اسپرت جمع و جور: مینی کوپر(مشترک)

مینی کوپر یکی از کوچک ترین خودروهای بازار آمریکاست که اخیرا مورد به روزرسانی قرار گرفته است. هرچند که طراحی این خودرو کاملا از نو انجام شده است، اما ظاهر "بولداگ" مانند این خودرو هنوز به دقت حفظ شده است.

مینی کوپر

خودروی اسپرت جمع و جور: هیوندای ولوستر (مشترک)

هیوندای ولوستر جدید سال گذشته معرفی شده و در زمینه طراحی و بخش فنی بهبودهایی داشته است.

هیوندای ولوستر

خودروی سایز متوسط: شورولت مالیبو

برای بیش از 50 سال مالیبو نامی آشنا در سبد محصولات شورولت بوده است. این خودرو نیز در سال گذشته مورد به روزرسانی قرار گرفت و همچنان پرفروش ترین سدان جنرال موتورز است.

شورولت مالیبو

خودروی اسپرت سایز متوسط: فورد موستانگ

یکی از خودروهای نمادین این لیست فورد موستانگ است که بیش از 50 سال بر جاده های آمریکا حکمرانی می کند.

فورد موستانگ

خودروی بزرگ: نیسان ماکسیما

این خودرو به عبارت "خودروی اسپرت 4 درب" معنای جدیدی بخشید. سال گذشته این پرچمدار نیسان مورد تجدید طراحی قرار گرفت و به تجهیزات و آپشن های جدیدی مجهز شد.

نیسان ماکسیما

شاسی بلند کوچک: کیا سول

کیا سول برای سال 2020 با ظاهری تازه و مجموعه ای از تجهیزات جدید ارائه شده است. هرچند که سول ظاهر نمادین خود را حفظ کرده است، این خودرو همچین با بهره گیری از چراغ های جلوی باریک، چراغ های روشنایی LED و... مدرن شده است.

کیا سول

شاسی بلند جمع و جور: هیوندای توسان

هیوندای توسان جدید که سال گذشته معرفی شد، با بهره گیری از طراحی جدید در قسمت چراغ ها و چراغ های روشنایی روز LED و بخش عقب، کاملا قابل تشخیص است. این خودرو مثل نسل های قبلی خود تجهیزات و آپشن های انبوهی دارد.

هیوندای توسان

شاسی بلند سایز متوسط: نیسان مورانو

یکی از خوش استایل ترین شاسی بلندهخای بازار، نیسان مورانو است که در سال گذشته مورد به روزرسانی قرار گرفت. از جمله این به روزرسانی ها یک جلوپنجره Vشکل بزرگتر و برجسته تر است که در دو طرف آن چراغ های LED جدید و چراغ های مه شکن LED قرار گرفته اند.

نیسان مورانو

شاسی بلند بزرگتر از سایز متوسط: کیا سورنتو

کیا سال گذشته سورنتوی جدید را با ظاهری به روز شده و فضای داخلی لوکس تر معرفی کرد. این شاسی بلند 7 نفره محبوب آپشن ها و تجهیزات زیادی دارد و حرف های زیادی برای گفتن در برابر رقبا دارد.

کیا سورنتو

شاسی بلند بزرگ: نیسان آرمادا

بسیاری از شاسی بلندها همانند خودروهای سواری به سراغ حالت بدنه یکپارچه رفته اند، اما نیسان آرمادا همچنان طراحی بدنه بر روی شاسی خود را حفظ کرده است که قادر به انجام آفرودهای سنگین و یدک کشی های سنگین است.

نیسان آرمادا

مینی ون: کیا سدونا

کیا سدونا یکی از دلایلی است که مینی ون ها هنوز به طور کامل با شاسی بلندها جایگزین نشده اند. همانند بسیاری دیگر از محصولات کیا، این خودرو نیز در سال گذشته مورد به روزرسانی قرار گرفت که در طی این به روزرسانی کابین آن بهتر شده و به جدیدترین تکنولوژی روز مجهز شده است.

کیا سدونا


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید