لکسوس IS جدید با ظاهری به روز معرفی شد

لکسوس IS جدید با ظاهری به روز معرفی شد

لکسوس به طور رسمی نسخه 2021 سدان لوکس و کامپکت لکسوس IS را به به روزرسانی های گسترده معرفی کرد.

رقیب BMW سری 3 اکنون در بازارهای آمریکا، ژاپن و سایر بازارهای آسیایی فروخته می شود. اما هنوز خبری از فروش این خودرو در بازارهای اروپایی و بریتانیا نیست. طراحی لکسوس IS جدید از نو انجام شده است و با الهام از برادر بزرگترش، ES طراحی شده است. این خودرو 30 میلیمتر در طول و 30 میلیمتر در عرض طولانی تر از نسخه پیشین خود است.

معرفی لکسوس IS جدید

لکسوس ادعا می کند که طراحی عریض تر و کم ارتفاع تر IS جدید در راستای ذات سطح بالای پرفورمنس رانندگی این خودرو است. به علاوه خطوط طراحی جدید این خودرو با هدف بهبود حالت تهاجمی این خودرو به کار گرفته شده اند. مدلهای F-Sport نسخه ای یکتا از جلوپنجره دوکی شکل سه بعدی این برند عرضه می شود که دارای یک الگوی شبکه ای است و دارای یک ورودی هوای قسمت پایین می باشد.

معرفی لکسوس IS جدید

چراغ های جلوی سه گانه LED جدید این خودرو نیز در دسترس هستند که در داخل سپرهای بازطراحی شده قرار گرفته است. در حالی که در قسمت عقب این خودرو ستون ها به صورت شیبدار قرار گرفته اند و قسمت عقب با یک چراغ تیغه ای کشیده، که در سرتاسر عرض خودرو گسترش یافته است، تکمیل می شود. برای این خودرو همچنین 5 رنگ جدید قابل انتخاب هستند.

معرفی لکسوس IS جدید

کابین این خودرو برای دارندگان نسل فعلی محصولات لکسوس بسیار آشناست، اما از نظر تکنولوژی و آپشن ها برای نسل جدید IS به روز رسانی شده است. نسخه های پایه دارای یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی هستند. این صفحه نمایش 3 اینچی به راننده نزدیک تر شده است. اما در نسخه های بالاتر، یک صفحه نمایش 10.3 اینچی به همراه سیستم راهبری عرضه می شود.

معرفی لکسوس IS جدید

پیشرانه های این خودرو شباهت زیادی به نسخه های عرضه شده قبلی در بازار آمریکا دارند. نسخه پایه یک پیشرانه بنزینی توربو به حجم 2 لیتر و توان 238 اسب بخار دارد. در نسخه های بالاتر، یک موتور V6 به حجم 3.5 لیتری قرار دارد که توان های 256 اسب بخار و 307 اسب بخار را تولید می کنند.

معرفی لکسوس IS جدید

لکسوس ادعاهای جدی در مورد بهبودهای ایجاد شده در شاسی لکسوس IS جدید دارد که به گفته آنها، حاصل کار سخت و طولانی مدت مهندسین ژاپنی است. استحکام بدنه بهبود یافته است تا حذف نویز، لرزش و سفتی بهتر شده و راحتی رانندگی بیشتر شود. همچنین سیستم تعلیق این خودرو نیز بازطراحی شده است تا برای رینگ های بزرگتر منطبق باشد.

معرفی لکسوس IS جدید

بر خلاف این پیشرفت ها، گفته می شود که وزن این خودرو در نتیجه استفاده از فنرهای جدید و متریال سبک تر(از جمله آلومینیوم مصنوعی)، به میزان 20 درصد سبک تر شده است. در نهایت، سیستم جدید جذب ضربه ها با هدف افزایش کیفیت رانندگی به کار گرفته شده است.

نسخه فعلی IS همچنان در انگلستان باقی خواهد ماند و تا چند وقت نیز خواهد بود. عرضه این خودرو در آمریکا و سار بازارها در اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

معرفی لکسوس IS جدید


تگ ها

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید