بررسی هایما S7 توربو نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی هایما S7 توربو نمایشگاه اتومبیل داودی

هایما S7 توربوشارژ یک شاسی بلند چینی است که توسط ایران خودرو خراسان تولید می شود. این خودرو در اصل از محصولات کمپانی فاو است که شرکت مادر کمپانی هایما محسوب می شود.

در گذشته نه چندان دور، برای افرادی که قصد خرید یک شاسی بلند را داشتند، گزینه ها اغلب به چند مدل ژاپنی و کره ای محدود می شد. اما با پیشرفت صنعت خودروسازی چین، و از طرف دیگر، برقراری تحریم های بین المللی بر علیه صنعت خودروسازی کشورمان، پای کراس اورهای رنگارنگ چینی به کشور باز شد. خودروهایی که به لطف قیمت اقتصادی، آپشن های پرتعداد، ظاهر نسبتا به روز و شرایط خرید مناسب به سرعت جای پای خود را در بازار خودروی کشورمان باز کردند.

هایما S7 یکی از این کراس اورهای چینی است که توسط ایران خودرو به بازار کشورمان عرضه شد. این خودرو که در سال 2010 برای اولین بار در بازار چین عرضه شده بود، پس از چند سال از عرضه در آن کشور، به کشور ما آمد تا رقیبی جدید برای سایر کراس اورهای چینی موجود در کشور، مانند چری تیگو 5، BYD S6، جک S5 و ... باشد. هایما که از شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو بهره می برد، توانست به راحتی در بازار جا بیفتد و به یکی از مدعیان جدی این کلاس تبدیل شود.

هایما S7 توربو

دیگر برگ برند هایما کابین جادار و امکانات زیاد این خودرو است. به گونه ای که هایما S7 یکی از بزرگترین اتاق ها در میان کراس اورهای هم قیمت خود را داراست. همچنین آپشن های پر تعداد این خودرو حتی در برخی از خودروهای بسیار گرانتر از آن نیز به ندرت دیده می شود که این امر یکی از مزایای اصلی این خودرو به شمار می رود.

طراحی ظاهری هایما S7 ساده و به دور از اغراق و خطوط پیچیده است. اما ظاهر ساده و استایل جعبه ای این خودرو باعث می شود که به بیننده احساس قدرت منتقل شود. همچنین وجود این حالت در طراحی خودرو می تواند موجب استفاده بهینه از فضای خودرو شود. در نتیجه می توان هایما S7 را کراس اوری جادار، مناسب برای خانواده ها و افرادی که نیاز به فضای زیاد دارند توصیف کرد.

هایما S7 توربو

هایما S7 در ابتدا با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و با جعبه دنده های دستی و اتوماتیک وارد بازار کشورمان شد. اما ایران خودرو به زودی دریافت که این پیشرانه جوابگوی اتاق بزرگ و وزن سنگین هایما S7 نیست. در نتیجه پس از مدتی از عرضه اولیه این خودرو، ایران خودرو هایما S7 توربو را با موتور قوی تر، تجهیزات بیشتر و تغییرات کوچک ظاهری به بازار فرستاد.

هایما S7 توربو

هایما S7 توربو از یک موتور چهارسیلندر 1800 سی سی توربوشارژ نیرو می گیرد که توانایی تولید حداکثر 170 اسب بخار قدرت را دارد. همچنین حداکثر گشتاور این خودرو به 230 نیوتن متر در دور موتور 4500 دور بر دقیقه می رسد. گیربکس هایما S7 توربو از نوع 6 سرعته اتوماتیک است که نیروی موتور آن را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت هایما S7 توربو با این مشخصات فنی 9.6 لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی است.

هایما S7 توربو

همانطور که قبلا ذکر شد، هایما S7 دارای آپشن ها و تجهیزات رفاهی و ایمنی فراوانی است که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرمان برقی - نشانگر باز بودن كمربند جلو بهمراه آلارم - ايزوفيكس (امكان نصب صندلي كودك) - سپرجلو جديد - جلو پنجره جديد - قطعات تزئيني جلو داشبورد و طرح چوب دستگيره هاي درب ها - كنسول مياني صندلي جلو و عقب - تودوزي چرمي 2رنگ - فرمان MFC (دكمه هاي كنترل سيستم صوتي - كروز كنترل و بلوتوث بر روي فرمان) - شيشه جانبي دودي - ريموت كنترل قفل مركزي - كامپيوتر سفري - چراغ روز - سان روف برقي - اسپويلر - دكمه روشن و خاموش و ورود بدون كليد و سنسور باران - فرمان قابل تنظيم در 4 جهت - صندلي راننده 8 حركته برقي گرمكن دار و صندلي شاگرد 4 حركته دستي - دوربين 360 درجه - سنسور دنده عقب - قفل كودك - قفل اتوماتيك درب ها در سرعت - چراغ روشن در زمان باز بودن درب ها - سيستم ضد سرقت موتور -سامانه كنترل باد تاير (TPMS) - قطع سوخت بهنگام تصادف- صفحه نمايش 7 اينچي با امكان پخش MP3 و داراي پورت AUX و USB و GPS +SD و بلوتوث هندزفري- ایربگ های راننده، سرنشين جلو و جانبي (مجموعاً 4 عدد)- سیستم های ترمز و پایداری: سيستم ترمز ضدقفل ABS - سيستم توزيع متعادل نيروي ترمزEBD - سيستم كنترل پايداري الكتريكي ESP - سيستم كمكي حركت در سربالايي HSA - سيستم كنترل كشش TC

هایما S7 توربو

خرید هایما S7 توربو نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید هایما S7 توربو در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های هایما s7 توربو نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

هایما S7 توربو نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید