بررسی لکسوس IS300 نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی لکسوس IS300 نمایشگاه اتومبیل داودی

لکسوس IS یک سدان جمع و جور لوکس است که به عنوان رقیبی برای مرسدس بنز کلاس C و BMW سری 3 معرفی شد. این خودرو برای اولین بار در سال 1998 به بازار آمد و تا کنون سه نسل از آن وارد بازارهای جهانی شده اند.

لکسوس IS300 که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم از نسل دوم این خودروی لوکس است که تا سال 2012 تولید می شد. این خودرو با داشتن قابلیت های فنی و جذابیت های بصری خاص خود، فروش خوبی را در کشور ما و در سایر کشورها تجربه کرده است.

بررسی لکسوس IS

شاید یکی از مهترین برگ های برنده لکسوس IS300، خصوصا در شرایط فعلی بازار ما، پیشرانه آن است که بدون استفاده از توربوشارژ و سایر تکنولوژی های مشابه، قدرت بسیار خوبی را برای این خودرو فراهم می کند. در نتیجه، این خودرو، بر خلاف رقبای آلمانی خود، دردسرهای فنی بسیار کمی داشته و می توان در هنگام خرید نسخه های دست دوم به راحتی به آن اعتماد کرد. در واقع همانطور که انتظار می رود، به عنوان یکی از زیرمجموعه های تویوتا، محصولات لکسوس از کیفیت و دوام مثال زدنی برخوردار هستند. این مساله در هنگام خرید یک خودروی دست دوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بررسی لکسوس IS

طراحی لکسوس IS در برابر خودروهای لوکس فعلی حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما نمی توان از آن ایراد خاصی هم گرفت. چراکه در زمان خود، طراحی آن در حد یک اثر خارق العاده هنری بوده است که حتی بعد از سالهای طولانی هم چشم نواز است. در حال حاضر می توان طراحی لکسوس IS300 را با واژگانی چون ساده، شیک و موقر توصیف کرد.

بررسی لکسوس IS

پیشرانه لکسوس IS300 یکی از برترین نقاط قوت آن است. چراکه این خودرو پیش از ممنوعیت واردات خودروهای دارای موتور بالایی 2500 سی سی وارد کشور ما شد. پیشرانه این خودرو از نوع 6 سیلندر خورجینی است که 3000 سی سی حجم دارد. بیشینه قدرت تولیدی این موتور 228 اسب بخار است که در دور موتور 6200 دور بر دقیقه به دست می آید. همچنین حداکثر گشتاور این خودرو 300 نیوتن متر است که در دور موتور 4400 دور بر دقیقه تولید می شود.

بررسی لکسوس IS300

گیربکس لکسوس IS300 از نوع 6 سرعته اتوماتیک است و نیروی موتور را به چرخ های عقب خودرو منتقل می کند. شتاب صفر تا صد لکسوس IS300 با این مشخصات فنی 7.7 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به 230 کیلومتر بر ساعت می رسد. مصرف سوخت این سدان 1645 کیلوگرمی 9.7 لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی است.

بررسی لکسوس IS300

با توجه به اطاعات فوق می توان نتیجه گرفت که لکسوس IS300 هر آنچه را که از یک سدان لوکس انتظار می رود را در اختیار دارد: طراحی شیک، قدرت موتور زیاد، پلتفرم دیفرانسیل عقب و کیفیت و دوام بالا. بنابراین میتوان لکسوس IS300 را به عنوان یک گزینه بسیار خوب در بازه قیمتی خود معرفی کرد. علاوه بر اینها، لکسوس IS300 از نظر مکانات و آپشن ها وضعیت بسیار خوبی داشته و از خودروهای هم نسل خود به مراتب بهتر است. در پایین برخی از مهمترین آپشن ها و تجهیزات رفاهی و ایمنی لکسوس IS300 را مشاهده می کنید:

کنترل هوشمند پدال گاز- سنسور پارک جلو و عقب - ایزوفیکس- کروز کنترل - شیشه های برقی ضد اشعه UV - سنسور باران -اهرم های تعویض دنده پشت فرمان- کمک شروع حرکت در سربالایی - آینه های جانبی برقی الکتروکرومیک با گرمکن و حافظه و قابلیت تاشوندگی خودکار - سیستم پیشگیری از تصادف - بلوتوث - صندلی های برقی جلو با تنظیم در 10 جهت و تنظیم برقی گودی کمر- تهویه صندلی راننده و سرنشین جلو - حافظه صندلی راننده و سرنشین-       نویگیشن با صفحه نمایش 7 اینچی - دوربین عقب - صفحه نمایش چند منظوره - سیستم صوتی مارک لوینسون با 14 اسپیکر و قابلیت پخش DVD، mp3 و WMA و ورودی کمکی و iPod- کیسه هوای سرنشینان جلو - جانبی - پرده ای - مجموعا 10 کیسه هوا- سیستم های ترمز و پایداری ABS - HAC - EBD - TRC - VSC

بررسی لکسوس IS300

خرید لکسوس IS300 نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید لکسوس IS300 در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های لکسوس IS300 نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

لکسوس IS300 نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید