رنو آرکانا؛ قیمت و مشخصات فنی

رنو آرکانا؛ قیمت و مشخصات فنی

فروش شاسی‌بلند کوپه‌ی جدید رنو با نام آرکانا با قیمتی کم‌تر از ۱۶ هزار دلار در بازار روسیه آغاز شد. در مدل Life که مدل پایه این خودرو می باشد از یک پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی به قدرت ۱۱۳ اسب‌بخار و جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی دستی استفاده گردیده است.

رنو فروش شاسی‌بلند کوپه‌ی آرکانا در روسیه را آغاز کرده است. این خودرو در حال حاضر تنها در این کشور قابل خرید می باشد. آرکانا که از پنجم جولای قابل سفارش است قیمت پایه‌ی 15900 دلار دارد.

 

 

چراغ‌های LED، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سیستم Radio Connect، بلوتوث، آینه های برقی و تاشو، سیستم تهویه‌ی مطبوع و فرمان تلسکوپی قابل تنظیم از سری امکانات این خودرو می باشد. مدل TCe150 این خودرو با پیشرانه‌ی ۱.۳ لیتری توربوشارژر به قدرت ۱۴۸ اسب‌بخار و با جعبه‌دنده‌ی CVT قابل سفارش است. نسخه‌ی تک دیفرانسیل از ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار شروع می‌شود و با پرداخت ۱۷۲۵ دلار بیشتر می‌توان مدل دو دیفرانسیل را نیز سفارش داد.

 

 

این خودرو در سه تیپ Life، Drive و Style به بازار عرضه می‌شود. یک نسخه‌ی ویژه از این خودرو با نام Edition One نیز وجود دارد که با قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود. این نسخه به پیشرانه‌ی توربو و سیستم چهارچرخ محرک مجهز است. این مدل از حالت‌های رانندگی اسپرت، اکونومی و MySense بهره می برد که هر یک از آن‌ها از واکنش، تنظیمات پیشرانه و جعبه‌دنده‌ی متفاوت بهره می جوید.

 

 

بسته به تیپ انتخابی، رنو آرکانا می‌تواند به امکاناتی مانند سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۸ اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم صوتی حرفه‌ای بوز و نورپردازی داخلی ۸ رنگ مجهز شود. دوربین‌های دید اطراف، سیستم هشدار نقطه‌ی کور و غیره از جمله مهمترین امکانات ایمنی بوده که به‌ صورت آپشن روی این خودرو عرضه می‌شوند.

 

 

 

رنو آرکانا در ۷ رنگ به بازار عرضه می‌شود که دو مورد از آن‌ها ویژه بوده و فقط در تیپ TCe 150 قابل سفارش هستند. رنو آرکانا در کارخانه‌ی رنو در مسکو مونتاژ می‌شود و تست‌های لازم برای این خودرو در شرایط آب و هوای سخت روسیه انجام شده است.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید