بررسی سانگ یانگ تیوولی نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی سانگ یانگ تیوولی نمایشگاه اتومبیل داودی

سانگ یانگ تیوولی یک کراس اور جذاب و جوان پسند از سانگ یانگ است که با بهره گیری از طراحی جذاب، امکانات زیاد و کیفیت بالا توانسته خودرویی خوشنام در میان رقبای پرسابقه خود باشد.

سانگ یانگ یک برند پر سابقه کره ای است که علیرغم کیفیت بالا و تکنولوژی قابل توجه محصولاتش، همواره زیر سایه دو رقیب هموطن خود، یعنی هیوندای و کیا، قرار گرفته است. این برند نتوانست موفقیت های دو برند هموطن خود را تکرار کند و در بازار به اندازه آن ها موفق باشد. در نتیجه چند سل پیش نیاز به تغییرات اساس در سانگ یانگ احساس شد و در راستای تزریق سرمایه های جدید، سهام این کمپانی به ماهیندرای هند فروخته شد. پس از این انتقال سهام، تغییرات عمده ای در محصولات سانگ یانگ ایجاد شد. از جمله این تغییرات، اضافه شدن یک کراس اور جمع و جور و جوان پسند به سبد محصولات سانگ یانگ بود. خودرویی که باعث شد نام سانگ یانگ دوباره بر سر زبانها بیفتد و فروش آن رشد قابل توجهی پیدا کند: سانگ یانگ تیوولی!

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ سابقه ای طولانی در ساخت خودروهای شاسی بلند دارد. خودروهایی که با بهره گیری از قوای فنی عالی و امکانات ممتاز خاطره ای خوب در اذهان خودرو دوستان به جای گذاشتند. اما با رشد روزافزون بازار کراس اورها، سانگ یانگ احساس کرد که در این بخش از بازار از رقبا عقب افتاده است. در نتیجه تحت مالکیت جدید خود، پروژه ای بلند پروازانه را کلید زد که محصول نهایی آن سانگ یانگ تیوولی شد. سانگ یانگ تیوولی کراس اوری است که در بازار نام های درخشانی چون رنو کپچر، پژو 2008، تویوتا C-HR و ... را روبروی خود می بیند. اما تیوولی در این میان رقیبی دست و پا بسته نبوده است. بلکه با تکیه بر نقاط قوت خود توانسته به خوبی با رقبای خود دست و پنجه نرم کند.

سانگ یانگ تیوولی

یکی از نقاط قوت تیوولی ظاهر درخشان آن است. تیوولی با ظاهری اسپرت و جوان پسند، خودرویی مدرن و لوکس به چشم می آید. تیوولی چه در داخل کابین و چه در بیرون کابین مدرن و جذاب است و کیفیت ادوات و قطعات آن نیز به نسبت خوب هستند. همچنین فضای داخلی آن بزرگتر و کاربردی تر از اغلب رقبای کلاس خود است.

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی از پیشرانه ای با حجم 1600 سی سی نیرو می گیرد. پیشرانه ای که توانایی تولید 128 اسب بخار را دارد و گشتاور آن به 160 نیوتن متر می رسد. اعدادی که نشان از بهره گیری از یک پیشرانه مدرن و به روز در تیوولی دارند. جعبه دنده تیوولی از نوع 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک بوده و انتقال قدرت در آن به چرخ های جلو انجام می شود. شتاب صفر تا صد سانگ یانگ تیوولی 12 ثانیه است و مصرف سوخت سیکل ترکیبی آن 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ برای آنکه با رقبایی با مراتب نامدارتر از خود به رقابت بپردازد، در ساخت تیوولی کاملا دست و دلبازی کرده است و انواع و اقسام آپشن ها را در این خودرو قرار داده است. از میان آپشن های تیوولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سنسور عقب جهت پارک خودرو - دوربین دید عقب - شیشه های دودی ردیف عقب - شیشه های جلو ضد اشعه - شیشه ها برقی و مجهز به سیستم ایمنی تشخیص مانع (سمت راننده) – آینه جلو حساس به نور ECM - صندلی های ردیف جلو و عقب چرم-گرم کن صندلی های جلو – سیستم تهویه مطبوع دستی – کروز کنترل - برف پاکن های مجهز به سنسور باران و برف – شیشه های دودی درب های عقب – بال عقب – ورود بدون کلید Smart Key – فرمان برقی سه حالته-  ایربگ راننده و سرنشین جلو - ایربگ های پرده ای - ایربگ های جانبی – مجموعاً 6 کیسه هوا در 10 نقطه مختلف - سیستم فعال شونده پشت سری ها در هنگام تصادف- سیستم پخش DVD و MP3 به همراه 6 بلندگو و 2 آمپلی فایر

تیوولی در کشور ما در دو تیپ Elite و Sport عرضه می شود: تیپ Elite سانروف و ریل سقفی دارد و تیپ Sport سانروف ندارد ولی سقف دو رنگ دارد و شیشه های دودی و بال عقب نیز دارد.

سانگ یانگ تیوولی

خرید سانگ یانگ تیوولی نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید سانگ یانگ تیوولی نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های سانگ یانگ تیولی نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

سانگ یانگ تیوولی نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید