بررسی کیا سراتو YD نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی کیا سراتو YD نمایشگاه اتومبیل داودی

کیا سراتو نماینده کیا در کلاس خودروهای خانودگی جمع و جور است که یکی از موفق ترین محصولات این کمپانی کره ای به شمار می رود.

کیا سراتو YD نسل سوم سراتو محسوب می شود که در بازارهای جهانی و داخلی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. کیا سراتو در حضور رقبایی مانند تویوتا کرولا، مزدا 3، هیوندای النترا و میتسوبیشی لنسر توانست یکی از پرفروش ترین خودروهای کلاس سدان های جمع و جور نسبتا لوکس لقب بگیرد. کیا سراتو با ترکیبی از طراحی لوکس، آپشن های زیاد و سواری خوب، به خودرویی بسیار محبوب در بین مشتریان تبدیل شد و توانست به فروش بسیار خوبی برسد.

کیا سراتو جدید

تاریخچه کیا سراتو

 

کیا سراتو برای اولین بار در سال 2004 وارد بازارهای جهانی شد و اندکی بعد نیز در کشور ما عرضه شد. نسل دوم این خودرو در سال 2009 معرفی شد و آغاز موفقیت های این محصول برای کیاموتورز بود. این نسل در کشور ما نیز با تعداد زیاد عرضه شد و بعدها نیز سایپا نیز شروع به مونتاژ این نسل کرد. اما خودرویی که قصد معرفی آن را داریم، از نسل سوم سراتو است که با کد YD وارد بازار کشور ما و کشورهای دیگر شد. سراتو YD را میتوان اوج پختگی سراتو دانست. چرا که طراحی آن از هر زمان جذاب تر و دقیق تر بوده و از همیشه خودرویی لوکس تر و با کیفیت تر شده است.

کیا سراتو جدید

مشخصات فنی کیا سراتو

 

کیا سراتو از یک پیشرانه چهار سیلندر 2000 سی سی نیرو می گیرد که بیشینه توان آن 152 اسب بخار است. حداکثر گشتاور آن نیز به 192 نیوتن متر می رسد. گیربکس کیا سراتو از نوع 6 دنده اتوماتیک می باشد که نیروی موتور را به چرخ های جلوی سراتو منتقل می کند. مصرف سوخت سیکل ترکیبی سراتو 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. سیستم تعلیق کیا سراتو به گونه ای تنظیم شده است که ترکیبی از سواری نرم و اسپرت را ارائه می دهد. این خودرو در سواری شهری سواری نسبتا نرم و راحت است، اما در هنگام سواری اسپرت نیز تا حدودی پاسخگو می باشد. هرچند که سراتو از این نظر جزو بهترین های این کلاس به شمار نمی رود، اما برای استفاده های روزمره و شخصی مناسب است.

کیا سراتو جدید

کیا سراتو همچنین مجهز به سیستم انتخاب حالت رانندگی بین حالت های Eco، Sport و معمولی است که در حالت Eco مصرف سوخت خودرو کاهش یافته و در حالت Sport رانندگی خودرو اسپرت و پرشتاب می شود. به علاوه عملکرد فرمان خودرو قابلیت تنظیم به سه حالت نرمال، کامفورت و اسپرت را دارد که درجه سفتی فرمان را تغییر می دهند.  

کیا سراتو جدید

ایمنی کیا سراتو

 

کیا سراتو YD موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه معتبر IIHS شده است. این خودرو در سال 2017 عنوان بالاترین سطح ایمنی را دریافت کرده است. کیا سراتو دارای 6 کیسه هوا بوده و همچنین از سیستم های ایمنی مانند سیستم پایداری الکترونیک خودرو (ESC)، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، سیستم کمکی پارک جلو و عقب و رادار نقطه کور، بهره می برد.

کابین کیا سراتو جدید

 آپشن ها و امکانات کیا سراتو


داشتن آپشن ها و امکانات رفاهی زیاد یکی از نقاط قوت سراتو به شمار می رود و این خودرو در زمینه آپشن ها یکی از بهترین های کلاس خود می باشد. برخی از آپشن های سراتو عبارتند از:
صفحه نمایش Supervision - روکش چرمی فرمان - گرمکن غربیلک فرمان - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب - گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو - قابلیت تنظیم صندلی راننده در 10 جهت - کروز کنترل- سیستم Smart Key - چراغ‌های هوشمند روی دستگیره و آینه‌های جانبی هماهنگ با Smart Key - سنسور پارک در جلو و عقب - رینگ‌های 17 اینچی- حافظه تنظیمات صندلی راننده برای دو نفر - سیستم استارت دکمه‌ای – سانروف

کیا سراتو جدید

خرید کیا سراتو نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید کیا سراتو نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های کیا سراتو نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

کیا سراتو نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید