بررسی کیا پیکانتو نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی کیا پیکانتو نمایشگاه اتومبیل داودی

کیا پیکانتو خودروی سوپرمینی کیا است که چند سالیست که در کشور ما حضور دارد و با استقبال خوبی هم در میان مخاطبان خودروهای شهری مواجه شده است.

کیا پیکانتو خودروی سوپرمینی کیا است که چند سالیست که در کشور ما حضور دارد و با استقبال خوبی هم در میان مخاطبان خودروهای شهری مواجه شده است. حضور خودروهای کوچک شهری در کشور ما چندان گسترده نبوده است. خودروهایی مانند دوو ماتیز، ام وی ام 110، هیوندای i10، میتسوبیشی میراژ و ... هر یک چند صباحی در این بخش از بازار عرضه شده و پس کم و بیش موفقیت هایی نیز به دست آوردند. اما کیا پیکانتو را می توان به جرئت موفقترین خودروی این کلاس در کشور ما دانست. چه در زمانی که قیمت ارز، و به تبع آن قیمت خودروها، پایینتر از شرایط فعلی بود و چه حالا، کیا پیکانتو همواره خودرویی محبوب و گزینه ای مناسب برای تردد در شهر بوده است.

کیا پیکانتو جدید

همانطور که گفته شد، کیا پیکانتو برای استفاده شهری طراحی شده و در طراحی آن از جنبه های مختلف می توان این مساله را مشاهده کرد.  این خودرو ابعاد بسیار جمع و جوری دارد به گونه ای که می توان به راحتی در ترافیک های شهری به راحتی با آن تردد کرد و جای پارک مناسبی برای آن پیدا کرد. اما علیرغم این ابعاد کوچک، فضای داخلی این خودرو بسیار اصولی و دقیق مهندسی شده است. چرا که فضای داخلی آن بزرگتر از چیزی که از بیرون دیده می شود به نظر رسیده و فضاهای متعددی در داخل کابین برای قرار دادن اشیا وجود دارد.

کیا پیکانتو

مصرف بهینه سوخت و آلایندگی پایین دو فاکتوری هستند که از خودروهای شهری انتظار می رود که آنها را داشته باشند. کیا پیکانتو در هر دو این زمینه ها جزو بهترین خودروهای موجود در کشور ماست. در واقع مصرف سوخت سیکل ترکیبی این خودرو تنها 5.6 لیتر در هر صد کیلومتر است که در بزرگراه ها به 4.6 لیتر بر صد کیلومتر می رسد. موتور کم حجم و وزن سبک کیا پیکانتو عواملی هستند که در رسیدن به این اعداد نقش اصلی را دارند.

کیا پیکانتو جدید

کیا پیکانتو از یک پیشرانه 1250 سی سی با توان 85 اسب بخار نیرو می گیرد. حداکثر گشتاور این پیشرانه نیز 120 نیوتن متر می باشد. انتقال قدرت در این خودرو به وسیله یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انجام می شود. شتاب صفر تا صد کیا پیکانتو 12.9 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 160 کیلومتر بر ساعت می باشد.

کیا پیکانتو جدید

کیا پیکانتو بر خلاف جثه کوچکش از نظر ایمنی وضعیت بسیار خوبی دارد و موفق به کسب 4 ستاره از موسسه EURO NCAP شده است. در ساختار این خودرو برای بالا بردن ایمنی از فولاد مقام و جذب کننده ضربه استفاده شده است. همچنین این خودرو مجهز به 6 کیسه هوا و سیستم های ایمنی مدیریت پایداری خودرو VSM و سیستم کنترل الکتریکی پایداری ESC می باشد.

کابین کیا پیکانتو جدید

کیا پیکانتو از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی یک سر و گردن از رقبای همکلاس خود بالاتر قرار می گیرد. موارد زیر بخشی از آپشن های موجود در کیا پیکانتو هستند:

سیستم HAC (سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی) - کیلومتر شمار سوپرویژن - سانروف - آینه‌های جانبی برقی -  برف پاکن عقب - آینه میانی الکتروکرومیک

کابین کیا پیکانتو جدید

 

خرید کیا پیکانتو نمایشگاه داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید کیا پیکانتو  نمایشگاه داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید.

برای مشاهده آگهی های موجود کیا پیکانتو نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

کیا پیکانتو نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید