ملاقات با هیوندای سوناتا LF نمایشگاه اتومبیل داودی

ملاقات با هیوندای سوناتا LF نمایشگاه اتومبیل داودی

هیوندای همواره برندی محبوب در بازار خودروی کشورمان بوده است و در بین محصولات هیوندای، شاید بتوان سوناتا را گل سرسبدی نامید که این کمپانی کره ای به داشتن آن بسیار مباهات می کند.

سوناتا سدان خانوادگی هیوندای است که در هفتین نسل از حیات خود، به ترکیبی ایده آل از ظاهر لوکس، امکانات زیاد و قیمت مناسب رسیده است. ترکیبی که سوناتا را به یکی از محبوب ترین محصولات هیوندای در سرتاسر جهان تبدیل کرده و در کشومان نیز سوناتا به گزینه ای معقول و منطقی برای افرادی که میخواهند خودری لوکسی با ظاهری به روز و امکانات عالی داشته باشند تبدیل شود.

هیوندای سوناتا برای اولین بار در سال 1985 میلادی معرفی شد و مسیری طولانی را برای رسیدن به آنچه که ما به عنوان سوناتا LF میبینیم، طی کرده است. آنچه که در طراحی سوناتا LF بارز است، طراحی مدرن و باپرستیژ آن است که باعث می شود سوناتا در عین حال که خودرویی بسیار جذاب و لوکس باشد، ارزشی بالاتر از قیمت پرداختی را داشته باشد.

سوناتا LF با مدل 2015 وارد کشور ما شد و از همان زمان جایگزین شایسته ای برای سوناتا YF شد که تا پیش از آن یکی از محبوب ترین خودروهای این کلاس بود. هیوندای برای این محصول جهانی خود تلاش های زیادی کرده است تا آن را از هر نظر بی نقص و عالی بسازد و به نظر می رسد که در رسیدن به این هدف دستاوردهای بسیاری هم داشته است. چهره سوناتا LF بسیار موقر و با اعتماد به نفس است و از طراحی اسپرت سوناتا YF فاصله گرفته است. به نظر می رسد که سوناتا در نسل هفتم خود به یک بلوغ کامل در طراحی رسیده است.

داخل کابین سوناتا LF هم از همان الگوی بیرون آن تبعیت می کند. کابین این خودرو حس لوکس بودن و پختگی را به سرنشینان منتقل می کند. کابین خودرو فضای کافی برای پنج سرنشین را دارد و از همین رو می تواند گزینه خوبی برای خانواده ها باشد. از سوی دیگر امکانات رفاهی سوناتا LF به صورت هوشمندانه ای طراحی شده اند و نیازهای یک خانواده مدرن را به خوبی فراهم می سازند.

در زیر کاپوت سوناتا LF یک پیشرانه 2.4 لیتری قرار گرفته است که بیشینه توان آن 178 اسب بخار است که در دور موتور 6000 به دست می آید. نیروی موتور سوناتا توسط یک جعبه دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل شده و برای این خودرو بیشینه سرعت 205 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان آورده است. همچنین بر اساس اعلام منابع رسمی، شتاب صفر تا صد این سدان بزرگ خانوادگی 9.9 ثانیه است.

از امکانات  هیوندای سوناتا LF می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم تشخیص نقطه کور BSD – سیستم روشن شدن سمت جاده در هنگام پیچ SBL، سنسور پارک در جلو و عقب – سیستم هوشمند باز شدن درب صندوق عقب- گرمکن صندلی های جلو و عقب و تهویه صندلی های جلو– سیستم تغییر شرایط رانندگی به سه حالت Normal، Sport و Eco - خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب – سیستم ذخیره تنظیمات صندلی راننده IMS – پرده شیشه عقب به صورت برقی – پرده شیشه های عقب به صورت دستی - چراغ های HID‌در جلو- شیفتر تعویض دنده پشت فرمان – رادار – سقف پانوراما – آینه های جانبی تاشو برقی – دوربین عقب-  سیستم صوتی Infinity با ساب ووفر و 8 بلندگو

خرید هیوندای سوناتا LF نمایشگاه داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید هیوندای سوناتا LF نمایشگاه داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید