علت نام گذاري و طراحي لوگو BMW به بيان نمايشگاه داودي

علت نام گذاري و طراحي لوگو BMW به بيان نمايشگاه داودي

ما در نمايشگاه بزرگ داوودي بعنوان عامليت BMW در مشهد معمولا از مراجعين و همراهانمان در شبكه هاي اجتماعي سوالاتي از ما مي شود از قبيل چرا نام BMW برگزيده شده است و چگونگي شكل گرفتن اين برند و لوگو به چه صورت بوده است،در فضاي وب شما ممكن است به جوابهاي گوناگوني برخورد كرده باشيد اما ما بعنوان يك نماينده رسمي وظيفه خود دانستيم كه به شرح اين موضوع بپردازيم تا ابهامات و جوابهاي متناقض را پاسخ داده باشيم.

در ابتدا مي پردازيم به اينكه اين شركت چه مسيري را طي كرده است تا اينكه امروزه خودروهاي آن در اين طرف دنيا بطور مستقيم در نمايشگاه خودرو داوودي در مشهد قابل رويت است و سپس به تشريح انتخاب نام و لوگو برند مي پردازيم:

بی ام و یک شرکت چند ملیتی آلمانی است که به فروش خودروهای لوکس و موتور سیکلت معروف است. همانطور که خود BMW اعلام کرده است ، بی ام و "ماشین رانندگی نهایی" است(البته اين معناي تحت الفظي اين شعار است). به نظر می رسد که کاملاً صحیح باشد. بسیاری از مصرف کنندگان امروزه موافق اين جمله هستند ، BMW سری 3 ركورد بهترین و پرفروشترين خودروی لوکس آمريكا در سال 2017 را به نام خود ثبت كرد. قدمت برند ، نوآوري محصولات و  شهرت بدست آمده (با عملكرد بسيار خوبي كه در زمينه ايمني و كيفيت طراحي خودرو داشتند) باعث شد تا اين شركت به يكي از موفق ترين و شناخته شده ترين برندهاي بين المللي تبديل شود.

BMW بیش از 100 سال پیش در سال 1916 تأسیس شد ، اما این شرکت با تولید اتومبیل های لوکس شروع به کار نکرد. بی ام و پیش تر و در طول جنگ های جهانی ، در ابتدا موتورهای هواپیمای نظامی را تولید می کرد. آنها اولین موتورسیکلت خود را در سال 1923 و اولین اتومبیل خود را در سال 1928 تولید کردند ، اما توسط جنگ جهانی دوم ، این شركت تنها به عنوان تولید کننده تسلیحات و مواد جنگی آلمانی مورد استفاده قرار گرفت.

پایان جنگ نشانه تغییر بزرگی برای بی ام و بود. بسیاری از کارخانجات بی ام و به خرابه هايي انباشته از زباله تبديل شدند كه توسط شورویان توقیف شده بودند و تولید موتور هواپیما و وسایل نقلیه ممنوع اعلام شد. تولید اتومبیل در سال 1951 توسط اين شركت از سر گرفته شد و تا سال 1961 تنها بعد از ده سال BMW خود را به عنوان خودروساز موفق و مدرن معرفی کرد که امروزه همچنان با همين تعريف در ذهن ها نقش بسته است. بی ام و هم اکنون طیف گسترده ای از مدل هاي خودرو را ارائه می دهد كه براحتي مي توانيد در نمايشگاه اتومبيل داودي آنها را بيابيد ، و همچنین صاحب برند های Mini و Rolls-Royce است.

خرید بی ام و از عاملیت بی ام و نمایشگاه داودی

مي توانيد آپشن هاي مختلف نمونه هاي BMW را در مقاله خرید لوکس ترین خودرو های بی ام نمایشگاه داودی بخوانيد.

چرا نام اين برند BMW برگزيده شده است؟

مگر اینکه تصور کنید BMW در این مدت واقعاً "بيا مشهد ولش كن غم هارو" معنا شده باشد(شما هم ميتونيد معادل هاي زيادي براي آن بيابيد، ممکن است حدس زده باشید که این اسم مخفف است.جدا از شوخي اين اسم مخفف عبارت BayerischeMoteren Werke است که ترجمه آن آثار موتور باواریایی است. جالب است كه تلفظ دقيق اين برند را نيز بدانيد! BMW در زبان آلمانی متفاوت تلفظ مي شود: "bae-em-vae".

خرید خودروهای لاکچری مشهد

داستان پشت آرم BMW چیست و علت طراحي و رنگ بندي آن چيست؟

آرم BMW از زمان طراحی در سال 1917 تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. این آرم ساده و به راحتی قابل تشخیص است. بسیاری فکر می کنند که طراحی ساده آرم BMW برميگردد به پیشران در حال چرخش هواپیما و به روزهای BMW به عنوان یک سازنده هواپیما اشاره دارد. این امر بیشتر ناشی از آن است که خود بی ام و در سال 1920 تبلیغی را با استفاده از نام BMW به عنوان پیشران ریسندگی منتشر كرد.

این برند پروانه های هواپیما را در آگهی نشان می داد ، اما این آرم با توجه به آن ایجاد نشد.بلكه از تابلوهای آبی و سفید پرچم باواریایی ها الهام گرفته شده است. اگرچه بی ام و در سراسر جهان از جمله نمايشگاه خودرو لوكس داوودي در مشهد نيز فروخته می شود ، این آرم یادآور هميشگي مبدا برند بی ام و است.

خرید بی ام از شرکت معتبر BMW

ما در نمايشگاه اتومبيل داودي با كلكسيوني از برترين برندهاي اتومبيل دنيا با در اختيار داشتن عامليت بی ام و هر لحظه آماده پاسخگويي و دادن مشاوره به شما عزيزان هستيم.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید