هر آنچه در مورد  bmw 730li نمایشگاه داوودی باید بدانید

هر آنچه در مورد bmw 730li نمایشگاه داوودی باید بدانید

خودرو bmw 730li در سال 2016 توسط شرکت قدرتمند المانی تولید و به عنوان لاکچری ترین سدان در بازار خودرو معرفی شد. سری کم اپشن این خودرو در روزهای اول ارائه به بازار خودرو با قیمت حدودی 610 میلیون تومان به فروش رسید. bmw 730li در سری 2017 با مبلغی بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان وارد بازار شد و با استقبال گسترده ای نیز مواجه شد همچنین برای سری فول اپشن آن بیش از دو میلیارد و چهارصد قیمت گذاری شده که قیمت قابل توجه و زیادی است که کمتر کسی توانایی خرید آن را دارد. امکان خرید بی ام و 730li نمایشگاه داو

خودرو bmw 730li در سال 2016 توسط شرکت قدرتمند المانی تولید و به عنوان لاکچری ترین سدان در بازار خودرو معرفی شد. سری کم اپشن این خودرو در روزهای اول ارائه به بازار خودرو با قیمت حدودی 610 میلیون تومان به فروش رسید. bmw 730li در سری 2017 با مبلغی بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان وارد بازار شد و با استقبال گسترده ای نیز مواجه شد همچنین برای سری فول اپشن آن بیش از دو میلیارد و چهارصد قیمت گذاری شده که قیمت قابل توجه و زیادی است که کمتر کسی توانایی خرید آن را دارد. امکان خرید بی ام و 730li نمایشگاه داودی برای آن دسته علاقمندان مشتاق استفاده از سری 7 فراهم امده تا دنیایی از آپشن ها BMW را همراه با سرعت و کیفیت در اختیار داشته باشند. در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد bmw 730li نمایشگاه داوودی هر آنچه را که می خواهید بدانید.

خرید انواع سری بی ام در نمایشگاه داوودی مشهد

امکانات و تجهیزات bmw 730li

عملکرد سوئیج

سویچ بی ام و 730li طراحی فوق العاده لوکس و منحصر به فردی دارد که حتما توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. حس خوشایند یک طراحی حرفه ای با این نوع سوئیچ همراه با صفحه نمایش را هرگز تجربه نخواهید کرد مگر در خودرو های لوکس بی ام و که بسیار جالب و عجیب است. نزدیک خودرو بایستید و دکمه سمت چپ را بگیرید تا شروع به کار شود. با گرفتن دکمه سمت راست می توانید به خودرو وصل شوید و در مرحله بعد دکمه Engine Start را بزنید تا خودرو روشن شود. در صورتی که پارکینگ کوچکی دارید و امکان سوار شدن ندارید می توانید با کلیدهای موجود بر روی سوئیچ، خودرو را جابجا نمایید بدون آنکه به فرمان دسترسی داشته باشید. اکنون خودرو از پارکینک به کمک سنسورهای پارک ماشین خارج شده و اماده حرکت است.

سیستم تهویه هوا

از جمله مشکلات رایج که برخی رانندگان با ان مواجه هستند، نشستن در خودروهایی است که هوای خوشایندی در آن جاری نیست و باید زمانی را صرف تهویه مناسب نمایند سپس حرکت کنند. bmw 730li  در این سری از خودرو طراحی هوشمندانه و جالبی روی سوئیچ خودرو ارائه نموده تا بتوانید زمانبندی های لازم را به خودرو بدهید. در این راستا زمانبندی مشخصی به خودرو می دهید تا قبل از سوار شدن به خودرو تهویه مناسب انجام شده و هوای خنک در جریان باشد تا حس رضایتمندی از رانندگی در خودرو ایده آل خود داشته باشید. این سوئیچ همه فن حریف بگونه ای برای بی ام و 730li طراحی شده است که میزان سوخت و بسیاری از اطلاعات مربوط به خودرو را بدون انکه به آن دسترسی داشته باشید، بدانید.

خریدbmw 730li در نمایشگاه داودی مشهد

سیستم پخش

اگر از علاقمندان پخش موزیک در خودرو هستید بی ام و در سری بی نظیر 730li  سیستم پخش حرفه ای Aarmon Kardon را می دهد تا با اشاره ای موزیک مورد نظر خود را انتخاب کنید. این اشاره با حرکت دو انگشت در هوا به سمت چپ یا راست انجام می شود که شاید نمونه ان را پیشتر در فیلم های علمی تخیلی دیده باشید. همچنین با حرکت دایره ای انگشت دست، می توانید صدای موزیک را زیاد یا کم کنید. برای خودروهای لوکس بی ام و هیچ طراحی ناممکن نیست و هرآنچه را که خارج از تصور است به شما ارائه خواهد نمود. همراه با پخش موزیک دلخواهتان، هیجان یک رانندگی لذت بخش را در بی ام و 730li تجربه کنید. خودروی بی ام و 730li در نمایشگاه اتومبیل داودی در دسترس علاقمندانی خواهد بود که قصد خرید داشته که می توانند با عملکرد و ویژگی های منحصر به فرد آن از نزدیک بیشتر آشنا شوند.

سیستم سرمایشی

سرنشینان خودرو bmw 730li می توانند بطور جداگانه کولر را تنظیم نمایند که بصورت کاملا مستقل از یکدیگر هستند زیرا کولری که برای سرنشینان جلو و عقب در نظر گرفته شده مجزا هستند.

سایر آپشن های بی ام و 730li

خودرو ب ی ام در تمام سری خودروهای خود آپشن های فوق العاده ای ارائه می کند که هر ذهنی را به حیرت وا خواهد داشت. مزایا و قابلیت هایی که در هریک از  سری ها قرار داده می شود در جایگاه خود منحصر به فرد و حرفه ای طراحی می شوند. در سری 730li بی ام و نمایشگاه داودی سنگ تمام گذاشته و امکان تنظیم ارتفاع، مد اسپرت، برنامه های امنیتی از قبیل جلوگیری از تصادفات با امکان تشخیص افراد، آلارم در سوانح نزدیک به تصادف، اتوپایلت، دوربین 360 درجه، هشدار به هنگام خارج شدن از لاین که با ایجاد ویبره در فرمان هشدار داده می شود و فاکتور های دیگر که بهترین امکانات را برای داشتن رانندگی اسان و هوشمندانه در اختیارتان قرار می دهد. این سری نزدیک به دو سال است که وارد وارد ایران شده است.

مشخصات فنی bmw 730li

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه، با حجم موتور 1998 سی سی، تنفس موتور توربو شارژ، قابلیت انتقال نیرو در دیفرانسل عقب، حداکثر قدرت 258 است بخار در 5000 دور در دقیقه، حداقل گستاور 400 نیوتن متر در 1550 دور در دقیقه، جعبه دنده 8 سرعته خودکار، شتاب 0 تا 100 در مدت زمان 6.3 ثانیه، حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت، وزن خودرو 1795 کیلوگرم فاصله بین دو محور 3210 میلی متر و اندازه میلیمتر ( 5238 طول، 1902 عرض و 1479 ارتفاع) می باشد. 

مصرف سوخت و استانداردها در bmw 730li

مصرف برای سوخت داخل شهری در هر صد کیلومتر 7.8 لیتر، مصرف سوخت خارج شهر در  هر  صد کیلومتر 5.3 لیتر، سوخت ترکیبی در هر صد کیلومتر 6.2 لیتر، حجم باک 78 لیتر، میزان تولید کربن دی اکسید 144 گرم در هر کیلومتر می باشد. با توجه به اطلاعات فوق میبینید خودرو بی ام و 730li یکی از خودرو های کم مصرف و پر سرعت سری 7 است که در نمایشگاه اتومبیل داودی امکان خرید این خودرو برای هموطنان ایرانی فراهم امده است.

طراحی داخلی بی ام و 730li

طراحی بسیار فاخر و هوشمندانه بی ام و 730li هنگام باز کردن درب خودرو شما را میخکوب خواهد کرد. کیفیت فوق العاده طراحی کابین، استفاده از چرم در کنار چوب در بخش های مختلف خودرو حس مثبت و خوشایندی را در سرنشین القا خواهد کرد. ای سی دی بزرگ در بالای داشبورد با قابلیت تاچ برای استفاده از قابلیت های متفاوت خودرو تعبیه شده است. فرمان خودرو به جنس چر و چوب است که شخص در هنگام رانندگی در راحت رتین شرایط ممکن ان را در دست می گیرد و امکان دسترسی به قطع و وصل سیستم صوتی و تلفن همراه را خواهد داشت. دو دریچه تهویه هوا در قسمت پایین ای سی دی و دو دریچه دیگر ان نیز در دوجانب خودرو قرار د ارند.کنسول بین دو صندلی در نقش زیر ارنجی برای راحتی هر چه بیشتر سر نشینان جلو طراحی شده است.

خرید انواع بی ام و سری 7 در نمایشگاه داوودی

در کنار دنده کلیدهایی را مشاهده خواهید کرد که برای حالت های مختلف رانندگی از جمله راحت، اقتصادی، اسپرت و تطبیقی قابل تنظیم است. ترمز دستی در سری 7 الکترونیکی بوده و مجهز به autohold برای جلوگیری از حرکت خودرو در سراشیبی است. در قسمت عقب کابین که متعلق به سرنشینان عق می شود فضای راحت و بازتری به چشم می خورد که با همکاری شرکت سامسونگ تبلتی نیز در میان صندلی ها جایگذاری شده که به ارگونومی بالایی دست یافته است. این تبلت نیز خدمات و امکانات بی شماری را برای دسترسی به بخش های مختلف خودرو به سرنشینان می دهد. ظاهر زیبا و خشن خودرو BMW 730li نمایشگاه داوودی، تجربه ای شگفت از رانندگی را به شما خواهد داد که برتری و قدرتی فراتر از حد تصور در رانندگی را به شما خواهد د اد.

مدل بی ام و 730li نمایشگاه داودی

دیگر تجهیزات بی ام و 730li

سر دنده سرامیکی، درب صندوق برقی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو وعقب، گرمکن کنسول، ماساژور صندلی های عقب و جلو،وکیوم درب ها، رادار جلو و عقب، رادار عابر پیاده، رادار ترافیک، کروز کنترل هوشمند، لاستیک ران فلت، پرده های جانبی برقی، نورپرداخلی داخلی با 6 رنگ، مانیتور 10.25 اینچی با قابلیت تاچ، مجهز به مانیتورهای پشت صندلی، سقف با طرح نمای آسمان بصورت پانوراما، سیستم هوشمند چرخ های عقب و  سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو.

همانطور که مشاهده می کنید دنیایی از امکانات و خدمات را با آپشن های مختلف در پیش رو دارید می توانید جهت بازدید از BMW 730li نمایشگاه داوودی مراجعه نمایید تا آنچه را که قابل وصف نیست از نزدیک ببینید.

در صورت تمایل مقاله  BMW 330i Sedan نمایشگاه داوودی را مطالعه نمایید

خرید بی ام و 730li نمایشگاه داوودی

خرید اتومبیل های لوکس و فاخر و خودرو های ارائه شده در سال 2019، در مشهد دیگر یک آرزو نیست. برای داشتن خودروهای لاکچری کافی است به نمایشگاه داودی در مشهد سری بزنید و یا از طریق وبسایت نمایشگاه، نمونه خودرو های لاکچری و پرطرفدار از برندهای معتبر را مشاهده نمایید. BMW 730li نمایشگاه داوودی از جمله خودروهایی است که بدون محدودیت در تمام سنین مخاطب خاص خود را دارد که اینک امکان آن فراهم آمده تا این پرچم دار پرقدرت را از نزدیک مشاهده و خریداری نمایید.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید