سایپا: همه خودرو‌های معوق 1397 تا پایان مهر تحویل داده می‌شود

سایپا: همه خودرو‌های معوق 1397 تا پایان مهر تحویل داده می‌شود

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد خودرو‌های معوق سال گذشته و تعهدات مرتبط با سال ۱۳۹۷ را تا پایان مهر امسال به مشتریان تحویل می‌دهد.

مجید باقری، قائم‌ مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش گفت:

سایپا همه خودرو‌های معوق سال گذشته و تعهدات مرتبط با سال ۱۳۹۷ را تا پایان مهر به مشتریان تحویل خواهد داد. با توجه به تکمیل و تجاری‌ سازی تعداد زیادی از خودرو‌های دارای کسری قطعات و همچنین اجرای موفقیت‌ آمیز طرح عبور مستقیم و تولید کامل همه‌ محصولات سایپا، تا پایان مهر همه‌ تعهدات مربوط به سال ۱۳۹۷، تحویل داده خواهد شد.

مجید باقری گفت:

خودرو‌های پرتیراژ قابل‌ عرضه‌ سایپا مشمول این طرح خواهند بود و ثبت‌ نام‌ کنندگان محصولات خانواده‌ رنو و برلیانس و آریو که به‌ دلیل بدعهدی و ترک ایران از سوی شرکای خارجی از خودرو‌های غیر قابل‌ تولید هستند، درصورت مشارکت در طرح تبدیل، خودرو‌های تبدیلی خود را تحویل می‌گیرند.

 

 

به‌ گفته باقری در چند ماه گذشته، بخشی از محصولات خانواده‌ پراید و تیبا به‌ دلیل کمبود تعدادی از قطعات پیشرفته، به‌ صورت ناقص تولید می‌شد که این روند با تلاش مدیریت ارشد سایپا در شرایط کنونی به روال عادی بازگشته و موجب تسریع در تحویل خودرو‌ها شده است.

 

 

باقری ادامه داد:

سایپا به‌‌ دلیل جایگزینی هر یک از محصولات برند مشترک با دو یا سه محصول قابل‌ عرضه خود، با افزایش تعهدات درخصوص تعداد خودرو‌های تحویلی مواجه شد که این امر زمینه‌ طولانی‌ شدن روند تحویل محصولات را ایجاد کرد. 

قائم‌ مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش گفت:

هم‌ اکنون به‌ طور هم‌زمان، پاسخ‌ گویی به پیش‌ فروش‌ های مربوط به سال ۱۳۹۷، فروش‌ فوری و فروش‌ اعتباری سال ۱۳۹۸ و همچنین اجرای طرح‌ های جایگزینی خودرو‌های خارجی را در دستور کار داریم که مشمول حجم زیادی از محصولات قابل‌ عرضه در رده‌ های مختلف است. پس از پایان تحویل خودرو‌های معوقه سال ۱۳۹۷، پاسخ‌گویی به همه‌ تعهدات سال جاری را نیز به‌‌ سرعت آغاز خواهیم کرد تا هم میزان تقاضای موجود را به تعادل برسانیم و هم زمینه‌ تنظیم بازار را فراهم کنیم.

 


منبع: Zoomit

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید