خودروهای محبوبی که قرار بود در نمایشگاه اتومبیل ژنو نمایش داده شوند

خودروهای محبوبی که قرار بود در نمایشگاه اتومبیل ژنو نمایش داده شوند

نمایشگاه اتومبیل ژنو 2020 به دلیل نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا لغو شد. اما این نتوانست مانع از این شود که خودروسازان محصولات جدید خود را به صورت آنلاین نمایش ندهند. تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 20 خودروی جدید به صورت آنلاین رونمایی شده اند. در اینجا لیستی از جذابترین این خودروها تهیه شده است.

بنتلی باکالار (Bentley Bacalar)

باکالار در واقع همان بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل است که با طراحی داخلی و خارجی کارِ دست ساخته شده است. ساخت این نسخه توسط بنتلی مولینر بوده است که از زیرشاخه های بنتلی است. از نظر مکانیکی چیز زیادی تغییر نکرده است و این خودرو از موتور 12 سیلندر 650 اسب بخار نیرو می گیرد.

بنتلی باکالار

کانسپت هیوندای Prophecy

این کانسپت جدید به طور قابل توجهی از پیش روی این خودروساز کره ای و برنامه های آینده هیوندای را به نمایش می گذارد. این کانسپت کاملا برقی بوده و نشان می دهد که هیوندای خودروهای خودران نگاه ویژه ای دارد، چراکه غربیلک فرمان این خودرو با یک دسته جوی استیک جایگزین شده است.

هیوندای Prophecy

کوگنیگ زگ گمرا (Koegnigsegg Gemera)

محصول جدید این خودروساز سوئدی یک ابر خودروی اسپرت 4 نفره است که توان 1700 اسب بخاری دارد. این خودرو یک موتور بنزینی 2 لیتری سه سیلندر دارد که 600 اسب بخار را تولید می کند. علاوه بر آن، یک موتور برقی قدرتمند قرار گرفته است که شتاب صفر تا صد این خودرو را به 1.9 ثانیه می رساند.

کوگنیگ زگ گمرا (Koegnigsegg Gemera)

آئودی RS6 آوانت منصوری

رنگ مشکی جت، خطوط نارنجی، رینگ های جدید 22 اینچی به خودروی آئودی ظاهری خشن تر از پیش داده است. علاوه بر اینها، منصوری با تقویت موتور 4 لیتری توئین توربوی این خودرو، 720 اسب بخار از توان از آن دریافت کرده و شتاب صفر تا صد آن را به 3.2 ثانیه رسانده است.

آئودی RS6 آوانت منصوری

مرسدس بنز AMG E53

مرسدس بنز E کلاس تعادلی عالی بین لوکس بودن و توان را ارائه می دهد. هرچند که این خودرو با وجود E63 قوی ترین سدان موجود نیست، اما با داشتن جلوپنجره پانورامای جذاب، مجموعه ای جدید از سیستم های ایمنی و 429 اسب بخار قدرت خودرویی فوق العاده به نظر می رسد.

مرسدس بنز AMG E53

مورگان پلاس فور

بر اساس اعلام کمپانی مورگان این خودرو تنها 3 درصد شبیه به نسل های قبلی خود است و خودروی کاملا متفاوتی به شمار می رود. پلاس فور مانند سنت قدیمی این کمپانی از طراحی کلاسیک بهره می برد. پیشرانه این خودرو 2 لیتری توربوشارژ است که منبع آن BMW بوده و 255 اسب بخار توان تولید می کند.

مورگان پلاس فور

پورشه 911 توربو S

قوی ترین 911 توربو که تا کنون ساخته شده اکنون اینجاست و بهتر از چیزی است که در عکس های جاسوسی به نظر می رسید. 911 جدید از استایل همیشگی خود استفاده می کند اما به نظر یکی از بهترین طراحی های تاریخ این خودرو است. توان تولیدی این خودرو 640 اسب بخار بوده و شتاب صفر تا صد آن تنها 2.6 ثانیه است.

پورشه 911 توربو S

رنو Morphoz

این کانسپت جدید رنو یک شاسی بلند الکتریکی است که فرم آن به صورت کوپه می باشد. این کانسپت طراحی آینده نگرانه و جسورانه ای دارد. در نتیجه به نظر می رسد که نسخه تولیدی تفاوت های زیادی با این کانسپت داشته باشد.

رنو Morphoz


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید