شش خودرویی که برنده جایزه

شش خودرویی که برنده جایزه "خودروی سال" در سال 2019 شدند

هر ساله نشریات و کمپانی های متعددی، از جمله بیزینس اینسایدر و موتور ترند، انتخاب های خود را برای عنوان خودروی سال اعلام می کنند. امسال خودروهایی مانند جگوار I-Pace و لامبورگینی اوروس در این لیست ها قرار گرفتند.

هر ساله نشریات و کمپانی های متعددی، از جمله بیزینس اینسایدر و موتور ترند، انتخاب های خود را برای عنوان خودروی سال اعلام می کنند. امسال خودروهایی مانند جگوار I-Pace و لامبورگینی اوروس در این لیست ها قرار گرفتند. شورولت کوروت حتی دو بار و به عنوان انتخاب موتور ترند و دیترویت فری پرس در این لیست ها ظاهر شد. البته همه خودروهای موجود در این لیست ها شامل خودروهای لوکس نمی شوند. مثلا وانت رم 1500 به عنوان انتخاب برترین خودرو برای مالکیت از سوی بیزینس اینسایدر انتخاب شده و مزدا 3 عنوان خودروی برتر سال برای بانوان را به خود اختصاص داده است. در ادامه مطلب همه خودروهای انتخاب شده به عنوان خودروی سال را مشاهده می کنید.

رم 1500

بیزینس اینسایدر وانت رم 1500 را به دلیل "بیشترین راحتی رانندگی" و جذابترین وانت سایز بزرگ در حال فروش انتخاب کرده است. رم همچنین از تجهیزات قدرتمندی بهره برده که شامل یک سیستم تعلیق چهار چرخ مستقل می شود که به گفته بیزینس اینسایدر دوام آن را افزایش می دهد. قیمت رم 1500 مدل 2020 از 31895 دلار آغاز می شود.

وانت رم 1500

لامبورگینی اوروس

راب ریپورت گزارش می دهد که اولین ابر شاسی بلند جهان از گونه ای است که کلاس خود را به چالش می کشد و دلیل آن، به گفته راب ریپورت، 6 حالت رانندگی مختلف و بهینه بودن آیرودینامیک و هندلینگ است. توان و قدرت اوروس با فضای داخلی جادویی آن ترکیب شده و تا آن را به خودرویی استثنایی تبدیل کند. قیمت لامبورگینی اوروس از 200000 دلار آغاز می شود.

لامبورگینی اوروس

شورولت کوروت 2020

دیترویت فری پرس ادعا می کند که در حالی که کوروت هنوز چراغ ها و گلگیر نمادین خود را دارد، این خودرو بهتر از چیزی است که تصور می شد. این روزنامه می گوید که این مساله به دلیل موتوری است که 60% از وزن خودرو را بر روی چرخ های عقب قرار داده و این خودرو را قادر می سازد تا صفر تا صد کمتر از 3 ثانیه را داشته باشد.

کوروت همچنین از سوی موتور ترند نیز به عنوان خودروی سال انتخاب شده است. یکی از داوران مهمان اشاره می کند که این خودرو هرآنچه که از یک ابرخودرو انتظار می رود را دارد. این مجله همچنین ادعا می کند که کوروت به صورت شگفت انگیزی رانندگی خوبی دارد و کابین آن دارای کیفیت بالا، طراحی خوب، صندلی های راحت و انتخابگرهای چندگانه است. قیمت شورولت کوروت 2020 از 58900 دلار آغاز می شود.

شورولت کوروت

جگوار I-Pace

جگوار I-Pace تنها خودروی الکتریکی در این لیست است و برنده سه عنوان در جوایز خودروی سال جهان شده است: خودروی سال 2019، خودروی سبز 2019 و طراحی خودروی سال 2019. این اولین بار است که یک خودرو در یک سال برنده سه بخش مختلف شده است. قیمت آغازین جگوار I-Pace از 69500 دلار آغاز می شود.

جگوار I-Pace

مزدا 3

دقیقا 41 داور از 24 کشور تصمیم گرفتند که مزدا 3 را به عنوان خودروی سال 2019 بانوان انتخاب کنند. به گفته سخنگوی مزدا، آیومو دویی: این خودرو برای قشر بزرگترین از افراد جذابیت دارد و با برخورداری از محصولات، فناوری ها و خدماتی که برای افراد بیشتری مناسب هستند، ارتباط تنگاتنگی را با خریداران برقرار می کند. قیمت آغازین مزدا 3 از 21000 دلار شروع می شود.

مزدا 3

تویوتا GR سوپرا

انتخاب اسکوئیر تویوتا GR سوپرا بوده است و به این خودرو لقب "لذت خالص بر روی چهار چرخ" را داده اند. چرا که این خودرو 365 اسب بخار قدرت، چابکی و شیک بودن را به طور همزمان دارد. به نوشته اسکوئیر: خودروهای اسپرت باید برای همگان باشند و تویوتا سوپرا این مساله را ارائه می دهد. تویوتا سوپرا 2020 اولین مدل آن بعد از غیبت 21 ساله بوده است. قیمت این خودرو از 49900 دلار آغاز می شود.  

تویوتا سوپرا

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید