ملاقات با تویوتا RAV4 جدید نمایشگاه اتومبیل داودی

ملاقات با تویوتا RAV4 جدید نمایشگاه اتومبیل داودی

خودرویی که امروز با آن ملاقات می کنیم یکی از محبوب ترین و خوشنام ترین شاسی بلندهای بازار ماست. تویوتا راو4 خودرویی است که به دلیل طرفداران زیادی که دارد، همواره به خوبی در بازار ما خرید و فروش می شود و ارزش بالایی داشته است.

خودرویی که امروز با آن ملاقات می کنیم یکی از محبوب ترین و خوشنام ترین شاسی بلندهای بازار ماست. تویوتا راو4 خودرویی است که به دلیل طرفداران زیادی که دارد، همواره به خوبی در بازار ما خرید و فروش می شود و ارزش بالایی داشته است. در نتیجه از خودروهایی است که کمترین افت قیمت را در مقایسه با رقبای خود دارد.

toyota rav4 suv

البته موفقیت های RAV4 منحصر به بازار ما نیست، بلکه این کراس اور جذاب، از آمریکا و اروپا تا آسیا و خاورمیانه، به هر کشوری که وارد شده است، به سرعت در میان پرفروش ترین خودروهای کلاس خود قرار گرفته است. در واقع تویوتا راو4 را می توان پرفروش ترین کراس اور در جهان دانست. دلیل این فروش فوق العاده را قطعا در چیزی فراتر از قابلیت های فنی و آپشن باید جستجو کنیم.

toyota rav4 rear suv

در واقع یکی از برگ های برنده تویوتا راو4 دوام و کیفیت مثال زدنی آن است. همانند سایر محصولات تویوتا، راو4 نیز به کم خرج بودن و استهلاک پایین معروف است و دلیل آن چیزی جز مهندسی بی نظیر و دقت ساخت مثال زدنی ژاپنی ها در ساخت این خودرو نیست.

toyota rav4 suv rear

البته تویوتا RAV4 در مقوله فنی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. در واقع هرچند که این خودرو از قابلیت بدنه بر روی شاسی بهره نمی برد، اما در سطح خود قابلیت های خارج از جاده بسیار قابل قبولی دارد که می توان در آفرودهای سبک روی آن حساب کرد. ارتفاع مناسب از زمین به همراه زوایای اورهنگ قابل قبول به همراه سیستم چهارچرخ محرک تویوتا از تویوتا راو4 خودرویی ساخته که راننده خود را در شرایط سخت ناامید نمی کند.

toyota rav4 suv offroad

تویوتا راو 4 برای اولین بار در سال 1994 معرفی شد و تا کنون 6 نسل از آن در بازارهای جهانی عرضه شده اند و با استقبال گسترده ای نیز مواجه شده اند. خودرویی که در اینجا قصد معرفی آن را داریم نسخه فیس لیفت از نسل پنجم راو4 است. این نسل از سال 2013 به بازار آمد و پس در مدتی در سال 2015 مورد فیس لیفت قرار گرفت. نسخه های فیس لیفت شده این خودرو با ظاهر جدید و مدل 2016 و 2017 در بازار ما موجود هستند.

toyota rav4 crossover

در طراحی نسل پنجم راو4 همانند سایر خودروهای تویوتا از همان سبک اصیل تویوتا استفاده شده است. سبکی که در عین زیبایی و جذابیت، دوام و ماندگاری زیادی داشته و اصلا به سادگی کهنه نمی شود. در واقع تویوتا این خودرو را با این تفکر طراحی کرده است که چه از نظر فنی و چه ظاهری سالهای سال روی بورس باشد.

پیشرانه تویوتا راو4 از نوع چهارسیلندر با حجم 2.5 لیتر است که حداکثر توان 176 اسب بخار و حداکثر گشتاور 233 نیوتن متر را تولید می کند. انتقال قدرت در این خودرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به هر چهار چرخ انجام می شود. شتاب صفر تا صد راو4 معادل 8.6 ثانیه بوده و مصرف سوخت سیکل ترکیبی آن حدودا 9 لیتر در هر صد کیلومتر است.

toyota rav4 engine

هرچند که سیاست کلی تویوتا استفاده از آپشن های زیاد نیست، اما راو4 چندان هم دست خالی به میدان مبارزه نیامده است و بسیاری از آپشن های لازم و کاربردی در خودروهای فعلی را دارد. از جمله آپشن های تویوتا RAV4 میتوان از موارد زیر نام برد:

صفحه نمایش 6.1 اینچی - جمع شدن خودکار آینه‌های جانبی -آینه الکتروکرومیک - کروز کنترل - سیستم ورود بدون کلید - دکمه استارت - سیستم نشان دهنده باد لاستیک‌ها - نشان دهنده نقطه کور روی آینه جانبی - تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - سانروف - گرمکن صندلی‌های جلو – سیستم Smart Key - سنسور عقب-  آینه های تاشو برقی - سنسور جلو- ESP - VSC - TRAC - ABS - EBD - BA – SST

toyota rav4 interior

خرید تویوتا راو4 نمایشگاه داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید تویوتا راو4  نمایشگاه داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید.

toyota tav4 black


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید